וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטף פלוס 30: מכבי תל אביב הובסה 65:98 על ידי ריאל מדריד

אחרי הניצחון הגדול על אנאדולו, קטש ושחקניו הושפלו באולם שבו לא ניצחו מאז 2010. הבלאנקוס הובילו ב-37 הפרש בשיא, הכחולים קלעו 7 נקודות ברבע הראשון וסיימו עם 6 שלשות בלבד. משחק רע לבראון ובולדווין, אדאמס וניבו קלעו 15 ו-11 נקודות בהתאמה

בשבוע שעבר מכבי תל אביב רשמה קאמבק יוצא מן הכלל והשיגה ניצחון מרשים על אלופת אירופה אנאדולו אפס בהיכל ביד אליהו, אבל הערב (שישי) במשחק סיום הסיבוב הראשון ביורוליג, באולם בו לא ניצחה מאז 2010, היא הושפלה על ידי ריאל מדריד שבסגל חסר דרסה וניצחה 65:98.

מכבי תל אביב ניצחה העונה רק שני משחקי יורוליג מחוץ לביתה והערב רשמה את ההפסד המשפיל מכל מבחינתה, במשחק שבשיאו פיגרה ב-37 הפרש וכמעט לכל אורכו פיגרה באיזורי ה-30 הפרש. הכחולים של עודד קטש קלעו 7 נקודות בלבד ברבע הראשון, ירדו למחצית עם 2 מ-15 מחוץ לקשת ובסיום קלעו 6 שלשות מ-31 ניסיונות לעומת 18 שצלפו הבלאנקוס.

ג'יילן אדאמס וג'וש ניבו קלעו 15 ו-11 נקודות בהתאמה בניסיון למזער נזקים לזכות מכבי, אבל לורנזו בראון במשחק חלש הסתפק ב-9 נקודות, 6 אסיסטים ו-4 איבודים ואילו ווייד בולדווין במשחק החזרה ליורוליג מהפציעה קלע 3 נקודות ואיבד פעמיים ב-13 דקות. ריאל מדריד אמנם חסרה את גבריאל דק, מריו הזוניה ורודי פרננדס, אך נהנתה מערב מצוין של דז'נאן מוסה ופטר קורנלי שקלעו 18 נקודות כל אחד ונצמדו לחבורת המוליכות. גרשון יאבוסלה הוסיף 16 נקודות לזכות הבלאנקוס.

במשחק הבא שלה ביורוליג, תארח מכבי תל אביב ביום רביעי את פרטיזן בלגרד וים מדר. הצהובים כחולים סיימו את הסיבוב הראשון במאזן 8:9.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
הפנים אומרות הכל. בראון/GettyImages, Sonia Canada

סטטיסטיקה

קלעו לריאל מדריד: דז'נאן מוסה (4 מ-7 לשלוש), פטר קורנלי (4 מ-5 לשלוש) 18 נקודות כל אחד, גרשון יאבוסלה 16 פביאן קוזר 11, אלברטו אבלדה, 8, נייג'ל וויליאמס-גרוס, ונסן פוארייה 6 כ"א, סרחיו רודריגס, אדם האנגה 5 כ"א, וולטר טבארס 4, סרחיו יוי 1.

קלעו למכבי תל אביב: ג'יילן אדאמס 15 (3 מ-7 לשלוש), ג'וש ניבו 11, לורנזו בראון 9 (6 אסיסטים, 0 מ-5 לשלוש), ג'רל מרטין 7, רומן סורקין 6, בונזי קולסון 4, אוסטין הולינס, ג'ון דיברתולומיאו, ווייד בולדווין 3 כל אחד, ג'ייק כהן, רפי מנקו 2 כ"א. כן שותף: דארון היליארד.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
חזר ליורוליג, אבל זו לא הופעה שירצה לזכור. בולדווין/GettyImages, Sonia Canada

רבע 1

צ'וס מתאו עלה בחמישייה עם וולטר טבארס, גרשון יאבוסלה, אלברטו אבלדה, פביאן קוזר ונייג'ל וויליאמס-גוס. קטש פתח עם בונזי קולסון, ג'וש ניבו, ג'רל מרטין, לורנזו בראון וג'יילן אדאמס.

ניבו היה השחקן הראשון לקלוע ובפוזישן אחר כך ומרטין ניסה להטביע על טבארס, אבל נחסם על ידו במהלך הגנתי מופלא. הסנטר של הבלאנקוס גם חסם כעבור דקה את אדאמס והותיר את הכחולים על שלוש נקודות בלבד. אחרי למעלה מארבע דקות עם סל שדה בודד, העלה קטש את בולדווין וכהן במקומם של מרטין ואדאמס וניבו היה במקום הנכון כדי לקחת כדור חוזר בהתקפה ולצמק ל-8:5. בראון, שקלע את הנקודה הנוספת מקו העונשין, החטיא ניסיון שלישי לשלוש וגם בולדווין בזריקה הראשונה שלו החטיא מחוץ לקשת. יאבוסלה וסרחיו רודריגס איבדו שני כדורים בזה אחר זה, אבל גם הייליארד איבד, החטיא בצבע ובסופו של דבר יאבוסלה העניש בשלשה וקבע 5:13. עד סיום הרבע הבלאנקוס עלו ליתרון דו ספרתי של 7:22. מכבי תל אביב עם 0 מ-11 מחוץ לקשת.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
היחיד שתיפקד בפתיחה, וגם זה בקושי. ניבו/GettyImages, Sonia Canada

רבע 2

ניבו המשיך להיות המוציא לפועל העיקרי וגם ברבע השני היה הראשון לקלוע, אבל פטר קורנלי ורודריגס עם שתי שלשות רצופות העלו את ריאל ליתרון שיא של 9:28. גם לייאפ מוצלח של מרטין לא סייע למכבי תל אביב, כי דז'נאן מוסה עם השלשה השישית של המקומיים, מול 0 מ-13 מן העבר השני, הגדיל את ההפרש ל-20 אחרי שתי דקות וחצי ברבע. בראון קלע סל שדה ראשון וגם קולסון ובולדווין קלעו נקודות ראשונות, אבל ריאל המשיכה בשלה עם שלשות של אבלדה ומוסה שהעלו את ריאל ל-23:47 לקראת שלוש הדקות האחרונות במחצית הראשונה. מוסה צלף שלשה נוספת ומשוגעת מהפינה בדררך ליתרון שיא של 23:50, אבל מרטין עם השלשה הראשונה של הכחולים הוריד את ההפרש ל-24 הפרש. אם לא די בצרות, בולדווין ספג עבירה טכנית וסרחיו יוי קלע מהקו את הנקודה הראשונה שלו הערב, אבל אדאמס עם השלשה השנייה של מכבי השלים ריצת 0:8. בהפסקה 34:51 לריאל.

בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
שתי שלשות בלבד מ-15 ניסיונות עד המחצית. קולסון/GettyImages, Sonia Canada

רבע 3

רבע שלישי ברצף שהראשון שעלה על לוח התוצאות היה ניבו, הפעם מקו העונשין אחרי שסחט עבירה מיאבוסלה, אבל קוזר תפר את השלשה השנייה שלו והעשירית של המארחים. בראון במהלך אישי נהדר הטביע והוריד את ההפרש ל-15, אלא שהמטח מחוץ לקשת נמשך והפעם היה זה וויליאמס-גוס ומיד אחריו יאבוסלה עם חמש נקודות רצופות השיב את ריאל ליתרון שחצה את רף ה-20 הפרש. טבארס סיפק חסימה נוספת בצד אחד, מתחת לסל השני סחט עבירה מסורקין ובזכות שתי זריקות מדויקות מהעונשין קבע 43:71 מהדהד. ריאל עלתה ליתרון שיא של 31 הפרש, אבל הולינס בשלשה ונקודות של סורקין סגרו את הרבע בפיגור 78:49.

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. Sonia Canada, GettyImages
ערב קשה בבירת ספרד. קטש/GettyImages, Sonia Canada

רבע 4

אדאמס הפך לקלע המוביל של מכבי עם השלשה השנייה שלו במשחק והגיע ל-12 נקודות, אבל במה שכבר הפך לשגרתי היום במדריד, ריאל ענתה בשלשה משלה מידיו של מוסה. סורקין סיפק אסיסט מצוין לסורקין שהטביע וצימק ל-83:54 ורפי מנקו שנכנס מיד עלה על הלוח עם שתי נקודות. ריאל עלתה ליתרון שיא של 35 הפרש, 57:92, לאחר שקורנלי הפציץ גם כן מחוץ לקשת ורודריגס קלע אחרי חטיפת כדור. קורנלי קבע יתרון שיא של 37, אבל בסיום הראה לוח התוצאות 65:98 לריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully