וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר ותמיר בלאט הצטיינו בניצחונות המפתיעים של פרטיזן ואלבה

מדר קבע שיא קריירה של 15 נק' ב-80:100 על מונאקו, בלאט סיפק 11 ו-9 אס' ב-84:85 על באסקוניה. פנר הובסה, אוואנס קרע את האכילס

תקציר: ברצלונה - ריאל מדריד 78:87/ספורט1

חמישה משחקים התקיימו הערב (חמישי), כשהמחזור ה-17 ביורוליג, שינעל את הסיבוב הראשון של העונה במפעל, יצא לדרך. תמיר בלאט ויובל זוסמן היממו עם אלבה ברלין את באסקוניה, ים מדר כיכב בניצחון פרטיזן בלגרד על מונאקו, בעוד פנרבחצ'ה המשיכה לשקוע והפסידה בקובנה לז'לגיריס.

יובל זוסמן, אלבה ברלין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
הפתעה גדולה. זוסמן/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אלבה ברלין - באסקוניה 84:85

סנסציה של ממש: נועלת הטבלה היממה את הקבוצה הלוהטת ביבשת, שנעצרה אחרי 12 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אלבה פתחה נהדר וברחה ל-14:27 כבר לקראת סיום הרבע הראשון, הבאסקים השוו ל-39:39 באמצע הרבע השני, ולאחר שיאני וצל השיב את הגרמנים ל-61:72, הפכו דריוס תומפסון ומאט קוסטלו וקבעו 80:81. בלאט ראה את המהפך הזה מהספסל, אליו ירד גם זוסמן, לא לפני שקלע סל חשוב. ואז, שתי שניות לסיום, נחסם מרכוס הווארד על ידי בן לאמרס, קוסטלו החטיא על הבאזר, ואלבה חגגה ניצחון מפתיע במיוחד. בלאט סיים ערב מוצלח מאוד עם 11 נקודות ו-9 אסיסטים ב-18 דקות, זוסמן הוסיף 6 נקודות ב-16 דקות וג'אלין סמית' הוביל עם 18. פייריי הנרי קלע 19 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Roberto Finizio, GettyImages
משבר של ממש. ווילבקין/GettyImages, Roberto Finizio

ז'לגיריס קובנה - פנרבחצ'ה 66:86

וואו, איזה ניצחון גדול למארחת - וזאת על אף שאיבדה את כוכבה קינן אוואנס כבר בדקה הראשונה, לאחר שנפגע עם פתיחת המשחק. כשעה לאחר שריקת הסיום, החששות של ז'לגיריס התאמתו: הגארד המצוין שחווה את עונתו הטובה בקריירה סובל מקרע בגיד האכילס, יחזור לפרקט רק בעוד 6-8 חודשים.

גם זה לא עצר את המארחת, שהוליכה למשך מרבית המחצית הראשונה, וברחה עם ריצת 1:12 בתחילת הרבע השלישי ל-31:53, כדי לסגור עניין בדרך לניצחון ענק. פנרבחצ'ה ממשיכה לאבד גובה עם הפסד חמישי ברציפות, כשרק שחקן אחד שלה קלע בספרות כפולות - דווין בוקר עם 10. סקוטי ווילבקין הסתפק ב-5 בלבד. איגנאס בראזדייקיס בלט מנגד עם 17 נקודות.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס עם תומאש סטוראנסקי. Sonia Canada, GettyImages
פספוס. שאראס וסטוראנסקי/GettyImages, Sonia Canada

ברצלונה - וירטוס בולוניה 83:75

דווקא לאחר הניצחון הגדול על ריאל מדריד, וההפסד של באסקוניה במשחק המקביל, פספסו הקטלאנים הזדמנות פז להשתלט על הפסגה. המחצית הראשונה היתה הפכפכה - וירטוס ברחה ליתרון דו-ספרתי ברבע הראשון, בארסה חזרה בשני עם יכולת טובה של אלכס אברינס. אלא שאיפה לונדברג התחמם, ובמצב של 70:73 יצאה האורחת לריצת 0:9, בדרך לניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים. לונדברג כיכב עם 20 נקודות, סמי אוז'ליי הוסיף 14 למנצחת. יאן וסלי קלע 12 מנגד.

אוגוסטין רוביט שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הצגה. רוביט/רויטרס

באיירן מינכן - פנאתינייקוס 84:68

התבוסה בדרבי מול אולימפיאקוס לא היתה בגדר קריאת השכמה לפאו, כך מתברר, שרושמת הפסד מאכזב נוסף - הפסד חמישי רצוף ביורוליג. באיירן חגגה חרף סגל חסר, ומול מי שהיה מאמנה לשעבר, דיאן ראדוניץ'. אוגוסטין רוביט היה בלתי עציר במחצית הראשונה והוליך את הבווארים ל-28:43 עם הירידה לחדרי ההלבשה - יתרון עליו שמרו עד הסיום. רוביט סיים עם 23 נקודות, דוויין בייקון הוליך את המפסידה עם 18.

ים מדר, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הצגה. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - מונאקו 80:100

ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג ושביעי ברציפות בכל המסגרות לפרטיזן, שחוזרת למאבק על הטופ 8 - ובגדול. מונאקו, לעומת זאת, פספסה הזדמנות לברוח בפסגה לבאסקוניה וברצלונה, שגם כן הפסידו הערב. ים מדר פתח בסערה עם שמונה נקודות כבר ברבע הראשון, אותו סיימה פרטיזן ביתרון מפתיע של 17:26. מונאקו הורידה ל-48:47 עם הירידה לחדרי ההלבשה, אך הרכז הישראלי המשיך לספק דקות טובות מאוד ומתיאס לסור קבע 68:79 עם פתיחת הרבע האחרון - יתרון שנשמר עד הסיום. הישראלי שקלע 14 נקודות בשבוע שעבר מול באיירן מינכן המשיך במומנטום וסיפק את משחק השיא שלו במפעל עם 15 נקודות (2 מ-2 ל-2, 3 מ-4 ל-3, 2 מ-2 מהקו), 3 אסיסטים, שתי חסימות, ריבאונד וגם 4 איבודים ב-21 דקות. לסור הוביל עם 21 נקודות, קווין פאנטר הוסיף 19. אלי אוקובו קלע 17 למונאקו, מייק ג'יימס נעצר על 9 בלבד.

ביום שישי ייערכו ביורוליג עוד ארבעה משחקים, כולל המפגש בין ריאל מדריד למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully