וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס אנטטוקומפו רוצה לשעמם אתכם, "כי זה מה שעושים שחקנים גדולים באמת"

אחרי שהמטיר 55 נקודות על וושינגטון, כוכב מילווקי נחוש לשמור על יציבות: "רוצה לעשות את זה בכל משחק, עד שלאנשים כבר לא יהיה אכפת". אבדיה הופתע על ידי עובדי הבאקס לרגל יום הולדתו, ולמה מנבאים לו מסלול התפתחות זהה לשל ג'ו אינגלס?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

יאניס אנטטוקומפו חזר כמו מלוע של תותח. אחרי שנעדר מהמשחק הקודם מול וושינגטון לפני יומיים, כוכב מילווקי חזר הלילה (בין שלישי לרביעי) לפרקט מול אותה וושינגטון, ופשוט השתעשע בה. 55 הנקודות שקלע מהוות שיא קריירה עבורו (שיפור של 3 נקודות ביחס לשיא הקודם שלו, שנקבע ב-2019), והמשיכו את המגמה מהמשחקים האחרונים, בהם יאניס נראה בכושר פנטסטי. הוא קלע 40 נקודות ומעלה בשלושה משחקים רצופים לראשונה בקריירה, ובשלושת המשחקים הללו הגיע גם לפחות ל-10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

עכשיו המטרה שלו היא בעיקר לשמור על הרמה, ולגרום לאוהדי ה-NBA להשתעמם ממנו. לטובה, כמובן. "אני מנסה להיות יציב, ולשחק כמו שחקן גדול בכל משחק. לברון עושה את זה משנת 2003 ועד היום, וגם אני רוצה להיות כזה. אני חושב שאני בכיוון הנכון", הסביר. "אז כן, המטרה שלי היא לשעמם. שהמשחק שלי ישעמם את הקהל, שמרוב שהמשחקים האלה יהיו עניין שבשגרה, אף אחד לא ידבר עליי. לשם אני רוצה להגיע - פשוט לשעמם. השחקנים הגדולים באמת משעממים מרוב שהם טובים, והם בעצמם מעולם לא משתעממים. הם עולים לפרקט בכל משחק, ותמיד נראים בשיאם. לא חשוב מול מי ובאיזה מעמד".

יאניס מציב לעצמו יעדים גבוהים מאוד. "אני רוצה להיות הכי טוב בעולם במה שאני עושה. הפוקוס שלי מוכוון לשם כל הזמן. אני מנסה ליצור אמנות, אני מנסה למקסם את היכולות שלי", הוא אומר. ברוק לופז שחולק איתו את הקו הקדמי במשך חמש שנים, רואה את ההתקדמות שלו מדי יום. "הוא פשוט ממשיך להשתפר כל הזמן", אומר לופז. "יש אנשים שחושבים שהוא שחקן מושלם ללא חסרונות, אבל הוא כל הזמן רוצה להיות טוב יותר. לפעמים אני לא מוצא מילים לתאר את מה שהוא עושה. אולי נצטרך להרחיב את השפה האנגלית כדי לתאר אותו. הוא כל הזמן הופך לקטלני יותר ויותר, ומי יודע איפה הוא ייעצר. הוא פשוט שחקן מעולם אחר".

שיא קריירה של 55 נקודות של יאניס עצר את וושינגטון. 12 לאבדיה
בוסטון חטפה 150 נקודות מהת'אנדר החסרים, וספגה הפסד שני רצוף
לוקה דונצ'יץ' גאה להציג: הדרך החמקמקה מ-VIP ל-MVP

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. רויטרס
בשיאו. יאניס/רויטרס

לדני אבדיה נותר בעיקר לעמוד מנגד וליהנות מההצגה של השחקן הטוב בעולם. הישראלי של וושינגטון שציין את יום הולדתו ה-22 קיבל תענוג מפוקפק כשהופקד על יאניס במספר מהלכים, ולמרות שיחסית הקשה עליו, ראה אותו קולע גם עליו כמה סלים. לפחות בצד ההתקפי אבדיה המשיך לספק מספרים נאים, כשסיים עם 12 נקודות והגיע לשלושה משחקים ברציפות עם מספר דו ספרתי בטור הנקודות.

לרגל יום הולדתו, הבלוגר והסקאוט מאט מודרנו הסביר מדוע המודל לחיקוי מבחינתו של אבדיה צריך להיות ג'ו אינגלס, מולו התמודד הלילה. "כשאינגלס היה בן 20 הוא דייק ב-32% מהשלוש בליגה האוסטרלית, התקשה לקלוע בקרבת הסל, והעדיף בצורה בולטת את היד החזקה שלו בכדרור. שבע שנים לאחר מכן, הוא מצא לעצמו נישה חשובה ביוטה אחרי שעבד על החסרונות והפך אותן ליתרונות. אני רוצה שזה יקרה גם לדני!", כתב מודרנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול שחקני מילווקי באקס ג'רו הולידיי, ג'ו אינגלס. רויטרס
מודל לחיקוי? אינגלס מעל אבדיה/רויטרס

אבדיה, אגב, קיבל יחס חם לכבוד יום הולדתו, ואנשי הצוות של מילווקי השאירו לו בחדר ההלבשה כרטיס ברכה מיוחד. "אם אתם רואים את זה, תדעו שאתם אדירים!", כתב אבדיה בפוסט אינסטגרם שהעלה, בו הציג את הברכות שנכתבו לו (התמונה למעלה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully