וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה של 55 נקודות של יאניס עצר את וושינגטון. 12 לאבדיה

אנטטוקומפו הוסיף 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-113:123 של מילווקי שקטע את רצף חמשת הניצחונות של הוויזארדס. הישראלי הגיע לספרות כפולות משחק שלישי רצוף, בראדלי ביל שוב נפצע

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

יאניס אנטטוקומפו ראה את דונובן מיטשל, לוקה דונצ'יץ' וקליי תומפסון מתפוצצים, ורצה גם. לצערם של וושינגטון ודני אבדיה, הם היו הקורבן. הגריק פריק קבע הלילה (בין שלישי לרביעי) שיא קריירה חדש עם לא פחות מ-55 נקודות, וקטע במו ידיו את רצף חמשת הניצחונות של הוויזארדס כשהוביל את מילווקי ל-113:123 ביתי. יאניס שנעדר מהמפגש הקודם בין הקבוצות לפני יומיים כדי לנוח ולצבור כוחות, עשה ככל העולה על רוחו במגרש, סיים עם 20 מ-33 מהשדה ו-15 מ-16 מהעונשין, ותרם גם 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. זה היה המשחק השלישי ברציפות שלו עם דאבל-דאבל של 40 נקודות ומעלה.

דני אבדיה היה חסר אונים מולו בהגנה כמו יתר שחקני הוויזארדס, אבל לפחות יכול להתנחם בעוד משחק התקפי לא רע. הפורוורד הישראלי קיבל 28 דקות מהספסל וסיים עם 12 נקודות (4 מ-7 מהשדה, 0 מ-3 מהשלוש, 4 מ-4 מהעונשין) לצד 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה וגם שני איבודים. זה המשחק השלישי ברציפות שהוא מגיע לספרות כפולות בנקודות. מצד שני, בשני המשחקים האחרונים הוא עומד על 0 מ-6 מהשלוש.

שחקני מילווקי באקס יאניס אנטטוקומפו, גרייסון אלן. Stacy Revere, GettyImages
טרנד ההתפוצצויות נמשך. יאניס/GettyImages, Stacy Revere
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ברוק לופז, מילווקי באקס. רויטרס
תפוקה התקפית לא רעה. אבדיה מול ברוק לופז/רויטרס

המשחק התנהל בשליטה של מילווקי כמעט לכל אורכו. בראדלי ביל חזר אחרי היעדרות משלושה משחקים בעקבות פציעה בשריר הירך האחורי, נפצע שוב ולא סיים את המשחק, אבל דווקא בלעדיו הוויזארדס הצליחו לנגוס ביתרון של הבאקס, שעמד על 20 במהלך המחצית הראשונה. ברבע האחרון הוויזארדס עשו קולות של קאמבק, אבל ליאניס היו מספיק אנרגיות כדי לסגור עניין עם סדרה של מהלכים מנצחים. בסופו של דבר הבאקס עלו למאזן 13:24, בעוד הוויזארדס ירדו ל-22:17.

מלבד יאניס, גם ברוק לופז היה במיטבו במילווקי וסיים עם 21 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 חסימות. בובי פורטיס הוסיף 17 ו-13 ריבאונדים. מנגד, את רשימת הקלעים של וושינגטון הוביל קריסטאפס פורזינגיס עם 22 לצד 9 ריבאונדים וקייל קוזמה הגיע ל-20 נקודות, אבל הוויזארדס סבלו מיום קליעה חלש ודייקו ב-8 שלשות בלבד ב-29%. הוויזארדס יעלו שוב על הפרקט בלילה שבין שבת לראשון, כשיתארחו אצל אוקלהומה סיטי שתגיע אחרי הניצחון הגדול הלילה על בוסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully