וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת החמיאה וחיזקה אחרי מכבי חיפה: "שום דבר לא גמור"

3.1.2023 / 12:00

הבעלים ירדה אחרי ההפסד במשחק הצמרת שלשום לחדרי ההלבשה, שוחחה עם אליניב ברדה והצוות שלו והביעה שביעות רצון מהצורה בה הקבוצה שיחקה. מאמצים להתחזק ולהשתחרר משחקנים במקביל

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

למרות ההפסד 2:0 שלשום, שהרחיק אותה ממכבי חיפה, בהפועל באר שבע לא מורידים ראש ויעשו הכל כדי להמשיך במירוץ האליפות. הבעלים אלונה ברקת ירדה בסיום המשחק לאיזור חדרי ההלבשה ושוחחה עם הצוות המקצועי בראשות אליניב ברדה. ברקת החמיאה לאופן שבו הפועל באר שבע שיחקה מול מכבי חיפה וביקשה מברדה להעביר את המסר לשחקנים. מבחינת הבעלים שום דבר לא גמור במירוץ האליפות והיא מצפה להתחיל רצף של ניצחונות מחדש כבר במשחק הליגה הקרוב מול הפועל תל אביב ביום שני בטרנר.

באשר לחלון ההעברות שנפתח היום, הפועל באר שבע פועלת לצירוף שחקנים טובים לחלק הקדמי, אבל כמו שכבר פורסם כאן, המועדון פועל במקביל לשחרור שחקנים ובראשם אנדרה מרטינס שלא נספר כלל. לקבוצה יש עדיין שני שחקנים מוקפאים מתחילת העונה, אלטון אקולטסה ודוידה פטרוצ'י והתחושה היא ששניהם רוצים הפעם לשחק ולא לשבת עד סוף העונה בהפועל באר שבע ולקבל את החוזה שלהם.

צמד של דוד העניק 0:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע
תסכול בב"ש: "האליפות לא ברחה אבל התרחקנו". שבר לאבו עביד
איגוד השופטים: לסק לא הגיע אדום, השער של מכבי חיפה חוקי

שחקן הפועל באר שבע אנדרה מרטינס. אודי ציטיאט
לא בתוכניות. אנדרה מרטינס/אודי ציטיאט

בשלב הזה אין פניות למועדון בנוגע לאריאל הרוש והוא כרגע ממשיך כרגיל עד סוף העונה על פי החוזה שלו, כשההעדפה במועדון היא שהוא לא יעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully