וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבאר שבע: "האליפות לא ברחה אבל התרחקנו". שבר ביד לאבו עביד

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 19:30

האדומים הפסידו למכבי חיפה למרות משחק מצוין. ברדה: "כאוב ועצבני". אבו עביד גם סובל מסדק בכף הרגל, לא ברור כמה זמן ייעדר. גורדנה ומיכה הצטיינו, אך בקבוצה יודעים: "חסר לנו חלוץ מטרה שינצל את כל המצבים"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

לילה קשה עבר על שחקני הפועל באר שבע, הצוות המקצועי וכל הגורמים סביב הקבוצה. ההפסד אמש 2:0 למכבי חיפה תיסכל מאוד את כולם, אחרי שהקבוצה היתה הרבה יותר טובה בסמי עופר ובכל זאת ירדה מנוצחת כשהמשמעות היא שהפער בין השתיים צמח לשבע נקודות בראש הטבלה. "קשה לי. אני כאוב, עצבני ומאוכזב בעיקר על התוצאה", אמר אליניב ברדה במסיבת העיתונאים באיצטדיון בחיפה. "נראינו טוב. לצערי ספגנו שני שערים ממצבים נייחים. אנחנו נשמור על העקרונות שלנו. ונמשיך לעשות את הדברים טקטית ואת המצבים האלה, אנחנו נבקיע בעתיד. בשורה התחתונה אנחנו חוזרים הביתה בלי הנקודות".

שחקן בהפועל באר שבע אמר אמש בדרך חזרה דרומה: "אי אפשר להגיד שזה לא כיף לשמוע מחמאות וזה שמדברים עלינו יפה ובהערכה זה נחמד, אבל היינו מוכנים שיבקרו אותנו על צורת המשחק ושניקח את שלוש הנקודות".

בנוסף להפסד, הקבוצה קיבלה בשורה מאכזבת נוספת: איאד אבו עביד סובל משבר ביד וסדק בכף הרגל אחרי המשחק אתמול, ועדיין לא ברור כמה זמן הבלם ייעדר מהמגרשים בעקבות הפציעות.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם שאפי סוליימאנוב. מאור אלקסלסי
נשאר עם המחמאות ובלי הנקודות. ברדה עם סוליימאנוב/מאור אלקסלסי
איאד אבו עביד שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
בשורה מאכזבת נוספת. אבו עביד/מאור אלקסלסי
בלם הפועל באר שבע איאד אבו עביד סובל משבר ביד. (מתוך האינסטגרם של השחקן), צילום מסך
בלם הפועל באר שבע איאד אבו עביד סובל משבר ביד/צילום מסך, (מתוך האינסטגרם של השחקן)

ברדה לא רצה לפני המשחק להסתפק בנקודה ובא לחיפה כדי לנצח. הוא הציב רק שני בלמים ועיבה את מרכז השדה עם רועי גורדנה, שי אליאס ועדן שמיר. גורדנה נתן משחק של קשר שמקבל הצעה מיפן. הוא פשוט היה מצוין לצד דור מיכה שנבחר להרכב לפני רמזי ספורי והיה פנטסטי במחצית הראשונה. אבל בבאר שבע לא ידעו לתרגם את הכדורגל הנהדר שלהם לשערים ועל כך ימשיכו לעבוד עם פתיחת חלון ההעברות, כי הקבוצה חייבת למצוא סקורר. יוג'ין אנסה עשה עבודה מצוינת בלחץ על הבלמים של מכבי חיפה, אבל הוא לא גולר אמיתי. אסטריט סלמאני בכלל לא נספר. תומר חמד ואיתי שכטר כבר בשלהי הקריירה. "אפשר רק לדמיין איזו קבוצה היתה לנו, אם היה לנו גם חלוץ מטרה שיודע לעשות גולים מכל המצבים האלה", אמרו בקבוצה.

ברדה הוסיף עוד אמש במסיבת העיתונאים: "המשחק לא ברח לנו גם בפיגור של 2:0 והמשכנו להגיע למצבים. נתקן את העמידה שלנו בנייחים ונראה למה היינו פגיעים". כשנשאל על ידי התקשורת החיפאית מדוע דיבר לפני המשחק על פרובוקציות ולמה לא היה רגוע יותר בעצמו על הקווים במהלך המשחק, אמר ברדה: "לא דיברתי לרגע על פרובוקציות לפני המשחק. עניתי לשאלה שנשאלתי. אני תמיד טמפרמנטי וחי את המשחק ומי שיש לו בעיה עם זה, זו בעיה שלו".

שאפי סוליימאנוב שחקן הפועל באר שבע בועט פנדל. מאור אלקסלסי
"כל אחד יכול להחמיץ פנדל". סוליימאנוב/מאור אלקסלסי

בקבוצה גיבו את שאפי סוליימאנוב שהחמיץ את הפנדל. "זה היה יכול לקרות לכל אחד", אמר ברדה על השחקן שלו. "כל אחד יכול להחמיץ פנדל". בקבוצה היו מאוכזבים מאוד שלא הונף כרטיס אדום לעבדולאי סק בלם מכבי חיפה בהתנגשות עם שי אליאס וגם חשבו שהיה מקום לפסול את השער השני של מכבי חיפה בטענה לעבירה על עמרי גלזר.

בשורה התחתונה, הפועל באר שבע תנסה להרים את עצמה אחרי ההפסד למכבי חיפה במטרה לפתוח רצף חדש של ניצחונות. "אנחנו עוד צריכים לפגוש את מכבי חיפה פעמיים בפלייאוף ואת מכבי תל אביב שלוש פעמים, כך שהכל עוד אפשרי. האליפות לא ברחה לנו למרות שהתרחקנו מהמטרה", סיכמו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully