וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים: לסק לא הגיע אדום, השער של מכבי חיפה חוקי

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 14:21

הוועדה המקצועית בחנה את אירועי המשחק והבהירה: הפנדל של באר שבע חוקי, אין שום חוק שאוסר מגע עם שוער ברחבת החמש, סק לא היה צריך להיות מורחק אבל הגיע לו צהוב

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על הפועל באר שבע/ספורט1

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה היום (שני) את חוות דעתה על אירועי המשחק אתמול בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, שבו ניצחה האלופה 0:2 ופתחה פער בפסגה.

בדקה ה-21 של המשחק עבדולאי סק ושי אליאס התעמתו בעקבות תיקול של שחקן באר שבע. בלם מכבי חיפה שלח לעברו רגל מסוכנת, במה שגרם לרבים (כולל שדרי המשחק) לתהות האם לא מדובר בעבירה שמכריחה כרטיס אדום והרחקה, אבל השופט רועי ריינשרייבר החליט רק להזהירם ולא הוציא אפילו צהוב. לדברי הוועדה, הייתה "פגיעה של שחקן חיפה (סק) ללא שימוש בכוח בלתי סביר או פקקים חשופים ולכן אין מדובר בעבירת אלימות. נדרש היה כרטיס צהוב - בשל התנהגות בלתי ספורטיבית".

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הגיע לו רק צהוב. סק/מאור אלקסלסי
דין דוד שחקן מכבי חיפה חוגג שער עם פייר קורנו. מאור אלקסלסי
גול חוקי. דוד/מאור אלקסלסי

בדקה 45+3 נפסקה לבפועל באר שבע בעיטה מ-11 מטר, והוועדה מגבה את החלטת השופט: "בעיטת עונשין מוצדקת וכרטיס צהוב (לאחר התערבות שופט המסך) בגין עבירת תפיסה ברחבה".

בדקה ה-53 דין דוד כבש את שערו השני במשחק אחרי שעומרי גלזר שמט כדור בקפיצה לכדור, ופגש באוויר את פרנזי פיירו. בוועדה מבהירים: "זה שער חוקי. אין מדובר בעבירה על השוער ואין כל חוק האוסר מגע עם השוער ברחבת השער (רחבת ה-5)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully