וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול, "מת כגיבור": לוחם ה-MMA הגן על חברתו, ושילם בחייו

עודכן לאחרונה: 2.1.2023 / 10:23

טאנר מלואו, לוחם מבטיח, ניסה להגן על בת זוגו מהאקס שלה, שפרץ חמוש לביתם. העימות התפתח לקרב יריות, שבו נהרגו שניהם בערב חג המולד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

פרשת הרצח של לוחם ה-MMA בשבוע שעבר, טאנר מלואו, מסעירה את התקשורת בקליפורניה. האמריקאי בן ה-30, שהחזיק במאזן מושלם בקרבות (0:4) במשקל כבד, נורה בביתו בערב חג המולד, בתקרית טראגית.

היה זה כשאדם חמוש נכנס לביתו. מלואו היה חמוש גם הוא, והשניים ירו אחד על השני ומתו במהלך האירוע הקטלני. לאחר מכן התברר כי האדם השני שנהרג באירוע, הפורץ ג'ייקוב מאלנה, נכנס לשטח הבית של מלואו על מנת להתעמת עם חברתו לשעבר, שכעת הייתה חברה של מלואו, שהגן עליה בטרם נורה למוות.

טאמר מלואו, לוחם MMA שנרצח. אינסטגרם, tannermarlow92, צילום מסך
מוות כפול בערב החג. מלואו/צילום מסך, אינסטגרם, tannermarlow92

מלואו נלחם רק בארבעה קרבות וניצח בכולם, ומהסוכנות שלו נמסר כי "אנחנו שבורי לב, הוא היה אחד הלוחמים המבטיחים בענף, אנחנו משתתפים בצער המשפחה, החברים והקבוצה בתקופה הקשה הזאת". אגב, באופן די מוזר, הכינוי של מלואו היה "אמריקן סייקו", אותו כינוי של לוחם עבר אחר, סטבן בונאר, שמת גם הוא יומיים לפני כן בעקבות בעיות לב.

בהמשך התברר כי מאלנה הוא אבא לארבעה ילדים, שפרוד מאשתו, ועדיין גר עם הוריו. מנגד, מלואו לאחרונה ספג תביעה אזרחית לאחר שתקף באלימות אדם בבר שבו עבד כשומר, אבל בסביבתו סיפרו שהיה אדם חם ואוהב, איש משפחה, שהיה עובד עם ילדים ומקומיים באזור מגוריו במוסך שלו ומלמד אותם אמנויות לחימה בהתנדבות על מנת שיוכלו "להגן על עצמם".

נחשפו הסייעניות של הקיקבוקסר שחשוד בחטיפה והתעללות מינית
האוהד שקעקע את שמו של מסי על פניו מתחרט: "קיבלתי איומים"
מגלת העתידות חוזה: "שחקן מריאל או ברצלונה ייהרג ב-2023"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כאמור, הוא נרצח בעודו מגן על בת הזוג שלו, מהמתקפה של האקס החמוש שלה, כשהיא שומעת מהחדר השני את העימות הקטלני, שהסתיים ביריות ושני הרוגים. "הגן על חברתו, ושילם על זה בחייו", נכתב בתקשורת המקומית, "היה לוחם גיבור עד הרגע האחרון של חייו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully