וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שעשה קעקוע של מסי על פרצופו: "מתחרט, קיבלתי איומים"

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 21:10

מייק חאמבס, משפיען קולומביאני, קעקע את שמו של הפרעוש על פניו, וספג מבול של קללות ברשתות החברתיות: "צחקו עלי, השפילו אותי, אני צריך עזרה להסיר את הקעקוע"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

כבר סיפרנו לכם כאן שמאז הזכייה המופלאה במונדיאל, נרשמה בארגנטינה דרישה אדירה לקעקועים בדמותו של ליאונל מסי. הרצון הזה חצה מדינות, באופן לא מפתיע, אולם לא כולם שלמים עם ההחלטה שקיבלו.

אחד כזה הוא המשפיען הקולומביאני מייק חאמבס, שבחר לקעקע את שמו של מסי על פניו, לפני כשבוע וחצי, לצד שלושה כוכבים על אחת הלחיים (על כל זכייה של ארגנטינה במונדיאל), ועל הלחי השנייה, D10S (שילוב של המילה הספרדית לאלוהים, ומספר הגופיה של הפרעוש).

לאחר שפרסם את הסרטון שמתעד את הכנת הקעקוע בחשבון האינסגטרם שלו, ספג חאמבס לא מעט ביקורות. תחילה, הגן על ההחלטה שלו וכתב: "לא פגעתי באף אחד, לא עשיתי שום דבר לא חוקי".

אלא שלמחרת, הוא כבר נשמע אחרת. "אני מתחרט על הקעקוע", הודה בסרטון נוסף שפרסם. "במקום שזה יביא דברים חיוביים, זה הוביל להרבה דברים שליליים, גם לי אישית וגם למשפחה שלי. הלוואי והייתי יכול למחוק את הקעקוע הזה. בימים הראשונים הרגשתי מאוד גאה במה שעשיתי, אבל אני מתחרט".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה

מדוע? משום שלטענת חאמבס, "צחקו עלי, השפילו אותי, אפילו קיבלתי איומים, הכל בגלל הסרטון שהעליתי. אנשים אמרו שאני מהווה דוגמא רעה לאנושות. אנשים אמרו שאתחרט על הקעקוע הזה, וכעת אני נאלץ להסכים איתם. אני צריך את עזרתכם, הצופים, על איך אפשר להסיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully