וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מוליכה חדשה: הפועל עכו הפסידה לאום אל פאחם בתוספת הזמן

מור כבש בדקה ה-90+3, הצפוניים נותרו במקום החמישי בעקבות ה-1:0 ופספסו הזדמנות לכבוש את פסגת הליגה הלאומית. הפועל ראשון לציון גברה 0:1 על בני יהודה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 1.1/ספורט 1

המשחקים הראשונים בליגה הלאומית לשנת 2023 נערכו הערב (שני), כאשר הפועל עכו לא ניצלה את ההזדמנות לכבוש את הפסגה כשנכנעה משער בתוך תוספת הזמן 1:0 להפועל אום אל פאחם ונותרה במקום החמישי. לעומתה לצמרת ממשיכה להתקרב הפועל ראשון לציון, שניצחה 0:1 את בני יהודה המאכזבת.

הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם 1:0

הפועל עכו הייתה יכולה לקפוץ מהמקום החמישי עד לפסגת הליגה הלאומית, אבל לא השכילה לרשום ניצחון בית שישי ברצף ובמקום זאת נותרה במקומה כתוצאה ממחזור שלישי ברציפות ללא ניצחון. הפועל עכו נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאיאד חאג' ספג כרטיס אדום בדקה ה-64, אבל הסתבכה עוד יותר כשבדקה ה-90+3 קובי מור כבש בבעיטה מחוץ לרחבה וקבע את תוצאת המשחק. עכו חסרה מאוד את מלך השערים רווה אסייג שבמשחק הבא כבר צפוי לפתוח לאור העובדה שכעת ריצה לסיים את עונשו. לעומת עכו, אום אל פאחם עצרה רצף של שני מחזורים ללא ניצחון ובזכות ה-0:1 הדרמטי קפצה למקום השישי והיא במרחק שלוש נקודות בלבד ממוליכות הטבלה.

שחקני הפועל עכו ג'ורג' דיבה, אינן גונסאלס. מאור אלקסלסי
הפועל עכו לא קיוותה לפתוח את 2023 בצורה כזו/מאור אלקסלסי

הפועל ראשון לציון - בני יהודה 0:1

הפועל ראשון לציון שבה למקום השביעי בטבלה, אבל היא כבר במרחק שלוש נקודות מהפסגה אחרי שניצחה ב"קרב הכתומות" את בני יהודה המאכזבת. אילי תמם הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-70 וסידר למארחים ניצחון שלישי רצוף, בעוד קבוצתו של אלישע לוי נותרה במקום ה-13, במרחק שתי נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי המבחן ושלוש נקודות מנוף הגליל שמתחת לקו האדום. בני יהודה לא ניצחה את ראשון לציון כבר שבעה מפגשים רצופים בכל המסגרות, מאז ה-0:2 הביתי בנובמבר 2014 - בעונה בה חזרה לליגת העל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל פתח תקוה - מכבי קביליו יפו 1:3
מכבי אחי נצרת - מכבי פתח תקוה 0:3
הפועל נוף הגליל - עירוני טבריה 1:1
הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1
הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 0:2
הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully