וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הפסידה גם בבכורה של לם, מהפך גדול להפועל פ"ת נגד יפו

הפסד ליגה חמישי ברצף למלאבסים, שהובסו עם מאמנם החדש 3:0 בעילוט על ידי מכבי אחי נצרת. רז שטיין כבש ובישל ב-1:3 בקרב הצמרת, טבריה בפסגה למרות 1:1 נגד הפועל נוף הגליל

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 30.12/ספורט1

המחזור ה-17 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) עם שישה משחקים, והתוצאות בהחלט מרעישות. מכבי פתח תקוה הובסה 3:0 על ידי מכבי אחי נצרת במשחק הראשון תחת המאמן בני לם, בעוד היריבה העירונית הפועל פתח תקוה השלימה מהפך וניצחה 1:3 את מכבי יפו שהגיעה לאם המושבות כמוליכת הטבלה. מי שכעת תפסה את הפסגה היא עירוני טבריה, על אף שסיימה ב-1:1 בחוץ נגד הפועל נוף הגליל.

רז שטיין, חלוץ הפועל פתח תקוה. דני מרון
כוכב המשחק בפתח תקוה. רז שטיין/דני מרון

הפועל פתח תקוה - מכבי יפו 1:3

מכבי יפו הגיעה לפתח תקוה בתור מוליכת הטבלה ובזכות שער יתרון של ג'וזי לופטה בדקה ה-50 גם נראה היה שתברח בצמרת, אלא שעופר טסלפפה העלה מהספסל את רז שטיין והחלוץ סגר סיפור במהרה. הוא הבקיע בנגיעה הראשונה שלו בכדור, שניות ספורות אחרי שעלה מהספסל, הוסיף בישול לדרור ניר וגם היה מעורב בשער שקבע 1:3 בתוספת הזמן. זהו ניצחון שלישי ברציפות להפועל פתח תקוה בליגה, שגם בסיבוב הראשון גברה על מכבי יפו. המלאבסים כבר נקודה מהראשון, חזק במאבק העלייה. האורחת ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים אחרי שבהם הבקיע דובב גבאי, אבל הפעם החלוץ לא מצא את הרשת והקבוצה איבדה את הפסגה.

מהלך המשחק

דקה 50: גול! דובב גבאי מסר לשולמייסטר, שהחזיר לחלוץ בנגיעה והנגיחה שלו נהדפה על ידי כץ, אבל ג'וזי לופטה מקו השער דחק לרשת. 0:1 ליפו.

דקה 58: גול! הפועל פתח תקוה חזרה למשחק. רז שטיין, שנכנס לכר הדשא כמחליף שניות ספורות לפני כן, יצא למבצע אישי מרהיב באגף שמאל וסיים אותו עם כדור ברשת. לא רק שער בנגיעה הראשונה שלו בכדור, אלא ממש תוך שניות מאז שעלה לדשא.

דקה 76: גול! המהפך של הפועל פתח תקוה הושלם. שטיין הוסיף למאזנו גם בישול, כשמסר לדרור ניר והאחרון בעט בנגיעה כדור מסובב מכ-17 מטר.

דקה 90: גול! הפועל פתח תקוה גמרה סיפור וניצחה 1:3. שטיין הרים כדור נייח מימין ושמש נגח לקורה, עוז פרץ השתלט על הכדור החוזר ומקו השער בעט לרשת החשופה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חלוץ מכבי פתח תקוה טל בן חיים עם מאמנו בני לם. ברני ארדוב
לא הבכורה לה הוא קיווה. בני לם עם טל בן חיים/ברני ארדוב

אחי נצרת - מכבי פתח תקוה 0:3

אחרי ארבעה הפסדים רצופים, הקבוצה ממלאבס איבדה את הפסגה ופיטרה את שי ברדה. עם המאמן החדש בני לם, זה לא היה נראה יותר טוב ורצף ההפסדים בליגה עלה לחמישה. מכבי פתח תקוה התארחה בעילוט והובסה מול הקבוצה שסיימה בשתי תוצאות תיקו בשני המחזורים הראשונים מאז החזרה מהפגרה, אבל ספגה דקה לסיומה של המחצית הראשונה ממצב נייח ובמחצית השנייה התפרקה. באמצע השבוע תנסה מכבי פתח תקוה להתאושש בגביע המדינה מול סקציה נס ציונה.

מהלך המשחק

דקה 44: גול! כדור חופשי לזכות מכבי אחי נצרת הסתיים עם שער ראשון. אנס דאבור הרים כדור מושלם מימין, הבלם פאדי נג'אר לא נשמר ומקרוב הצליח להכניע את דני עמוס.

דקה 56: גול! הרמה משמאל נחתה על ראשו של דאבור, שהתעופף ולא הותיר לעמוס שום סיכוי לעצור את הכדור בדרכו לרשת. 0:2 לאחי נצרת.

דקה 88: גול! זה כבר 0:3 משפיל. קרן של נצרת מימין הסתיימה בנגיחה של עלי כנאנה לרשת.

פאדי נג'אר, שחקן מכבי אחי נצרת. ברני ארדוב
שער קל בדרך לניצחון מוחץ. נג'אר/ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל - עירוני טבריה 1:1

ארבעה ניצחונות ליגה רצופים הטיסו את טבריה עד למקום השלישי, והיום היא דווקא לא ניצחה - אבל כן עלתה לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של מכבי יפו. קומדיה של טעויות בהגנת טבריה אפשרה ללנרי קהינדה להבקיע מקרוב בחלוף 23 דקות, אבל חמש דקות בסך הכל חלפו עד שהאורחת השוותה, משער של אילון אלימלך שממרכז הרחבה שלח את הרגל, הקדים את ההגנה המקומית וכבש.

המהפך כמעט הושלם כבר בדקה ה-34, אז הכשלה ברורה ברחבה הסתיימה בפנדל נוראי של טימור אביטן שבעט כדור אומלל, הרחק ממסגרת השער והחוצה. למזלה של טבריה, על אף המעידה היא עלתה לפסגה.

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 0:1

עפולה לא ניצחה שישה משחקי ליגה רצופים, סיימה חמישה מהם בתיקו, כששלושת האחרונים נגמרים בתוצאה זהה: 1:1. היום היא שמרה על מאזן נקי מהפסדים בביתה וגם שבה למסלול הניצחוונות בזכות שער יחיד של רועי אלימלך, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-42. זהו הפסד ראשון של כפר קאסם לעפולה אחרי שלושה משחקים.

שחר הירש, חלוץ הפועל עפולה. דני מרון
חזרה לנצח. הפועל עפולה/דני מרון

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אדומים אשדוד 0:2

אחרי שני ניצחונות רצופים ועוד אחד בגביע, רמת השרון הגיעה כפייבוריטית למפגש עם מי שממשיכה במסע לעבר ליגה א' ולא התקשתה להכניע אותה ולקחת נקודות יקרות בתחתית. נתי אסקיאס אמנם לא כבש מחזור שלישי ברציפות, אבל השער הגיע אחרי שאור אוסטוינד (36) הרים מזווית קשה, הכדור פגע בראשו של גל אסולין שעמד בחומה, שינה כיוון והפך לשער עצמי. אוסטוינד גם בישל בתוספת הזמן (90+2) לאייל עבאדי הצעיר, שנותר חופשי במרכז הרחבה ובעט את שערו הראשון בבוגרים.

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:1

שתי קבוצות שנמצאות בפורמה לא טובה נפרדו בחלוקת נקודות. המגן השמאלי עילי קריספי נותר ללא כיסוי והבקיע בדקה ה-40 מתוך רחבת החמש את שער הבכורה שלו העונה אחרי הרמה גדולה של סתיו טוריאל, אבל היתרון של כפר סבא לא החזיק זמן רב, כי בדקה ה-57 רבובייה ברחבה הסתיימה עם שער של עומרי שמיר, ששלח כדור חד ומדויק לפינה. כפר סבא עצרה מצדה רצף של שני הפסדים והפועל רמת גן כבר סופרת שבעה משחקים ללא ניצחון,

משחקי יום שני

הפועל עכו - הפועל אום אל פאחם
הפועל ראשון לציון - בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully