וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר הודה: "נטע לביא אמור לעזוב את מכבי חיפה"

האוהדים קראו לקפטן להישאר, המאמן אמר: "יש לו הצעה מפתה". על הניצחון בנתניה: "שינוי המערך הצליח". חזיזה: "מרגש מאוד לחזור"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה הרגישה את מכבי תל אביב והפועל באר שבע נושפות בעורפה, אבל עמדה בלחץ והשיגה הערב (שני) ניצחון שמיני ברציפות - 0:2 על מכבי נתניה. צ'ארון שרי כבש (54) ובישל לדין דוד (78) כדי להשאיר את הירוקים עם יתרון ארבע נקודות בפסגה, שישה ימים לפני שהם מארחים את הפועל באר שבע לקרב צמרת מסקרן.

הקהל שנותר באצטדיון אחרי הבלגן הגדול ביציעים, הריע בסיום המשחק לקפטן נטע לביא שנכנס כמחליף וקרא לעברו: "תישאר, תישאר". הקשר צפוי לעזוב בקרוב לגמבה אוסקה היפנית.

ברק בכר התייחס לכך ואמר: "יש לנטע הצעה מאוד מפתה. אנחנו מחכים להתפתחויות. זה שחקן שהוא מאוד חשוב ומשמעותי, יש לו חלק גדול באליפויות ובליגת האלופות. רוצים בטובתו, אם היא תהיה כלכלית ניתן לו לעזוב. כרגע, הוא אמור לעזוב. כל עוד הדברים לא סגורים, נשתמש בו. קארצב? לא יכול לענות על דברים שאני לא יודע עליהם. אם יהיה מה לומר נגיד".

מוכנה לבאר שבע: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את מכבי נתניה
מכות, גז מדמיע ורימוני הלם: עימותים קשים ביציע של מכבי חיפה
אביאל זרגרי עשוי להצטרף לסגל של מכבי חיפה עם פתיחת החלון

נטע לביא עם אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
הקהל ביקש שיישאר. נטע לביא/ברני ארדוב

ברק בכר: "אני אקח קודם כל את שלוש הנקודות מהמשחק הזה. ניצחון במגרש קשה מול יריבה קשה. היינו צריכים לעבור את החצי הראשון בשלום. ידעתי שבחצי השני הדברים ישתנו, ככל שהמשחק התפתח ידעתי שהדברים יעבדו. מזל של אלופים? לא יודע, אנחנו מחזור 15. הגול שלהם היה באוויר, הם הגיעו בקלות למצבים. השינוי במערך היה טוב, יכולנו יותר ללחוץ עם שני חלוצים וחמישה בהגנה. שמח שהצלחנו להשפיע ולנצח את המשחק".

על דין דוד: "שמח שהוא כבש, הוא היה אמור להתחלף, עייפות. הוא עזר לנו לעצור את נתניה ושמח שזה עזר לנו לנצח את המשחק".

על המשחק הבא מול הפועל באר שבע: "משחק טוב, קבוצה במומנטום. אין לי ספק שנגד קבוצה שהיא הרבה יותר טובה. יש שלוש קבוצות חזקות מאוד, נראה שזה קרב משולש. צריך לנצח משחקים כאלה שאנחנו פחות טובים. אתה לא יכול לדעת מה יהיה בהמשך, המטרה שלנו לנצח ולהמשיך לברוח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
עומר אצילי חוגג עם ברק בכר מכבי חיפה. ברני ארדוב
"ידעתי שהדברים יעבדו". ברק בכר עם עומר אצילי/ברני ארדוב

דולב חזיזה, שחזר לשחק אחרי כמעט שלושה חודשים: "מרגש מאוד. שמח לחזור ולהרגיש את הקבוצה והקהל. נפצעתי בצורה די קלה, חשבתי שזה לא נורא. מסתבר שהיה קרע בגיד אחרי שניסיתי לרוץ שוב. לקח זמן ואני בטוח שמעכשיו שאני אחזור לכושר כמה שיותר מהר. התבאסתי מאוד לא לשחק בשני המשחקים האחרונים בליגת האלופות, אבל אני עושה הכול לחזור לכושר שהייתי. מי שמכיר אותי יודע שאני עובד קשה"

על מעבר לחו"ל: "מעבר לקבוצה לאירופית, זה צריך להיות מועדון גדול כי מכבי חיפה קבוצת ליגת אלופות. אני שמח להיות פה. אין קבוצה או ליגה שאני מכוון אליה, אם יבוא מועדון בסדר גודל גדול יותר ממכבי חיפה".

על העזיבה הקרבה של נטע לביא: "הוא הקפטן שלי ארבע שנים. דמות חשובה בחדר הלבשה. כל פעם שהוא משחק הוא נותן שקט. נטע בורג משמעותי, ואם הוא יעבור אני מאחל לו את כל הטוב שבעולם. אהיה שמח בשבילו. מקווה שיישאר, אבל אם יעזוב אחבק אותו".

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"יש לנו סגל שחייב חיזוק". רן קוז'וך/ברני ארדוב

רן קוז'וך, מאמנה של מכבי נתניה: "לא חושב שאנחנו משחקים נאיבי. היה משחק טוב שלנו, אבל בסופו של דבר צריך לתרגם לשערים ולא עשינו את זה, ומכבי חיפה ניצלה את זה. אני חושב שזה היה משחק טוב שלנו מול מכבי חיפה, ספגנו גול מקרי שפגע בשחקן. כל ההתעסקות הזאת מיותרת. אנחנו קבוצה טובה, לא ברמה של חיפה שהכי טובה בארץ, אבל טובה. השישייה בטדי הייתה סגנון התקפי מדי. קודם כל אני משחק כדורגל התקפי תמיד, זה לא בא על חשבון ההגנה ולא על חשבון התוצאות. אנחנו גם עם שתי ניצחונות מאז שהגעתי, לא רק הפסדים, וגם בגביעים".

על הקרדיט שקיבל כמאמן: "אני מרגיש בנוח להישאר פה. אני חושב שההתעסקות בללכת עם בני לם או להישאר היא מיותרת. אני איש מערכת פה. ניסיתי למנוע ממנו את ההחלטה להתפטר, אבל אני לא מרגיש איזה משהו לא נכון שעשיתי. הייתי פה שנה לפני שבני הגיע ואני אמשיך. יש לנו סגל שחייב חיזוק. צריך להבין שיש ארבעה שחקנים בכירים לא בסגל עם פציעות. הוא טוב, אבל מוכרחים להתחזק".

על המועמדות של עדן קארצב למכבי חיפה: "זה לא ענייני, עניין של ההנהלה. אני אגיד את הרצונות שלי, אבל בסוף זה החלטות שמתקבלות בדרגים גבוהים יותר".

איתמר ניצן: "אני לא מרוצה מזה שלא הצלחנו להשיג נקודות. המשחק היה שוויוני לחלוטין. לא שיחקנו כדורגל מפוחד. אנחנו יכולים להיות מרוצים מהצורה שבה שיחקנו. אם נמשיך בדרך הזו אין לי ספק שנגיע למקומות שרצינו להגיע. אנחנו עוברים רכבת הרים ורק הטובים יכולים להתמודד עם רכבת הרים כזו. שיחקנו כדורגל כדי לנצח וזה אומר הכול".

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112963 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50190 משתתפים

מכבי חיפה כאמור תארח ביום ראשון את הפועל באר שבע למשחק המרכזי של המחזור ה-16, ואילו מכבי נתניה תשחק כבר בשבת בחוץ מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully