וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לוטשת עיניים לאנדולו: "יש לנו יותר מה למכור עכשיו"

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 7:46

אחרי הניצחון הקל על הפועל גליל עליון הקבוצה של עודד קטש תתחיל את ההכנות לקראת המפגש עם אלופת היורוליג: "יותר שחקנים נמצאים בכושר טוב". תומר אגמון מרוצה מההזדמנות שלו: "שמח שיכולתי לתרום"

כתבתו של שרון דוידוביץ' לקראת מחזור הבוקסינג דיי/ספורט1

מכבי תל אביב המשיכה אמש (ראשון) את התקופה הטובה שלה כשהביסה בקלות 67:96 את הפועל גליל עליון בכפר בלום במה שהיה הניצחון הגבוה ביותר של הצהובים על הקבוצה הצפונית בכל הזמנים. לקבוצה של עודד קטש המרוצה יש עוד משחק השלמה בליגה בשבוע הבא נגד הפועל חיפה, והיא עוד יכולה לתפוס את המקום הראשון בתום הסיבוב הראשון.

הצהובים גמרו את המשחק בכפר בלום בזכות ריצה שהחלה בסוף הרבע הראשון ונגמרה בתום הרבע השלישי שבמהלכה עצרו האורחים מתל אביב את היריבה על 27 נקודות בלבד. עודד קטש חילק את הדקות בין כל שחקני הסגל, כשאת הקלעים מובילים רפי מנקו ורומן סורקין עם 13 נקודות כל אחד.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גם הוא נכנס לקצב. ניבו/קובי אליהו

מי שעוד קיבל הזדמנות נוספת היה תומר אגמון הצעיר שקלע 5 נקודות ב-6 דקות והיה שותף בדקות הללו לחמישייה ישראלית שרצה על המגרש. "זה מרגיש נהדר, לקבל את ההזדמנות שלי. שיחקנו קבוצתי מאוד, אני יושב תמיד מוכן על הספסל מחכה להזדמנות, אני שמח שהצלחתי לתרום לקבוצה. כל אחד תרם כמו שצריך, שיחקנו מצוין ביחד", סיפר אגמון, "אנחנו קבוצה מובילה בליגה ואני יודע שיכולות להיות לי הרבה הזדמנויות, אני לומד פה מהרבה שחקנים, יש פה חבר'ה מנוסים שאני מסתכל עליהם בכל אימון, זה עוזר לי להגיע מוכן. אנחנו הקבוצה הכי מוכשרת בליגה, כשאנחנו באים אגרסיביים אף קבוצה לא יכולה להתמודד איתנו, וכשאנחנו משחקים ביחד אנחנו מנצחים. נכון שיש הרבה זרים חזקים בליגה, אבל שמח שאני ושאר הישראלים קיבלנו ומקבלים את ההזדמנות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
תומר אגמון, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
שוב מעודד. אגמון/קובי אליהו

לצהובים מצפה משימה קשה וחשובה השבוע - אנדולו אפס הטורקית ביורוליג בהיכל מנורה. במכבי מודעים ליחסי הכוחות הנוטים באופן ברור לאלופת היורוליג, במיוחד לאור הפציעות שפגעו בקבוצה לאחרונה, אך אופטימיים בזכות הכושר הטוב לאחרונה. "יותר ויותר שחקנים נמצאים במגמה חיובית", הודו במכבי אמש, "ג'רל מרטין היה מצוין ביורוליג, דארן היליארד מתחיל דרך הליגה לחזור לעצמו, ג'וש ניבו טוב יותר. יש לנו יותר מה למכור ממה שהיה לפני שלושה שבועות".

במקביל עושים בקבוצה מאמצים לצרף מחליף לאלכס פויתרס, כשמלבד ההמתנה לתשובה מאקילה פולונרה האיטלקי של אנדולו אפס, נמצאים במכבי במעקב אחר מספר שחקני NBA שמחזיקים בחוזה לא מובטח בליגה הטובה בעולם, כשהאופציה על חוזיהם היא בתקופה הקרובה.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully