וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה 67:96 את גליל עליון, שהתרחקה מהגביע

הצפוניים תלויים בהפסד של בני הרצליה כדי לשחק ברבע הגמר, ניצחון שלישי רצוף בכל המסגרות לקבוצה של קטש. היליארד, סורקין ומנקו קלעו 13 כל אחד

מכבי תל אביב כלל לא התקשתה לרשום הערב (ראשון) את ניצחונה השני ברציפות בליגת העל, והשלישי ברצף בכל המסגרות, כאשר היא עשתה זאת עם 67:96 על הפועל גליל עליון בכפר בלום. בעקבות ההפסד, המארחת כבר לא תלויה בעצמה במאבק על כרטיס לרבע גמר גביע המדינה, וכדי להיות שם היא זקוקה להפסד של בני הרצליה מחר.

מלכתחילה היה ברור שהקבוצה של ברק פלג תתקשה, לאור העובדה שהיא התייצבה עם שלושה זרים בשל נסיעתו של ג'יילן הדסון לארצות הברית והדחתו של עבדול מאליק בו מהסגל. הצהובים, בתלבושת החוץ הכחולה הערב, ניצלו זאת כדי לברוח מהר מאוד ליתרון דו ספרתי גבוה, בעיקר הודות ליכולת קליעה טובה מאוד מחוץ לקשת שלוש הנקודות במחצית הראשונה. לאחר ההפסקה האחוזים התיישרו, אבל רומן סורקין ורפי מנקו נכנסו לעניינים ודאגו שהניצחון יובטח הרבה לפני הבאזר האחרון.

קלעו להפועל גליל עליון: דיישון בוקר 18 ו-6 אסיסטים (3/6 ל-3), איתי מושקוביץ 14, ברייס וושינגטון (6 ריבאונדים) ונמרוד לוי 12, יהל מלמד 4, וויין לנגסטון 3, לוטן אמסלם ורון כהן 2 כל אחד.

קלעו למכבי תל אביב: דארן היליארד, רומן סורקין ורפי מנקו 13 כל אחד, ג'וש ניבו 11 ו-8 ריבאונדים, יפתח זיו 10 ו-8 ריבאונדים, ג'ון דיברתולומאו וג'ייק כהן 9 כל אחד, ג'רל מרטין 6, תומר אגמון 5, בונזי קולסון 4, גיא פניני 3.

רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מהבולטים במכבי תל אביב. סורקין/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

מכבי תל אביב עלתה ל-3:8 עם סלים של קולסון וניבו וקליעות עונשין של זיו. מלמד, לוי ומושקוביץ ענו בשבע נקודות ללא מענה, אבל כהן ודיברתולומאו צלפו מרחוק והפכו ל-10:14. לוי ירה עוד אחת לשלוש ובוקר הוסיף סל, אבל היליארד, סורקין ומנקו הגדילו את היתרון של האורחת ל-15:22 והובילו את פלג לפסק זמן ראשון, ממנו חזר בוקר עם שלשה. דיברתולומאו חדר בהצלחה, סורקין הטביע מאסיסט של זיו שהוסיף אחר כך נקודות משלו. אמסלם עלה על הלוח בגליל, היליארד פגע מחוץ לקשת ובוקר צימק ל-31:22 בסוף הרבע.

רבע 2:

שלשות של היליארד, מנקו וזיו, שאחריהן בא סל של ניבו, קבעו 24:42 למכבי. וושינגטון עצר את המומנטום, ניבו הטביע נהדר ובוקר הקטין למינוס 15 מהקו. פניני קלע שלשה משלו, בוקר ענה באותו מטבע, ניבו והיליארד קבעו 32:51. בוקר ומושקוביץ צברו נקודות עונשין, וושינגטון סגר מתפרצת בסל, היליארד המשיך ביכולת הטובה. מנקו וכהן הביאו את ההפרש ל-20, מושקוביץ צלף מעבר לקשת והוריד ל-57:40 בהפסקה.

דיישון בוקר, הפועל גליל עליון. מאור אלקסלסי
גליל עליון התרחקה מהכרטיס לגביע. דיישון בוקר/מאור אלקסלסי

רבע 3:

וושינגטון ומרטין קלעו את הסל הראשון של כל קבוצה במחצית השנייה, מושקוביץ צלף לשלוש בזמן שמכבי הרבתה להחטיא מאותו הטווח, אחרי אחוזים גבוהים במחצית הראשונה. ניבו סיפק עוד דאנק, מנקו עצר את מסכת ההחטאות עם שלשה מהפינה, סורקין פצח ברצף של שבע נקודות בדרך ל-47:75. זיו הגדיל את הפער ל-30, לנגסטון עצר ריצת 0:16 וצימק ל-77:49 בתום 30 דקות של כדורסל.

רבע 4:

זיו וסורקין הגדילו להפרש שיא של 32, לוי ובוקר הקטינו אבל מרטין קבע 56:85 אחרי שסחט עבירה בלתי ספורטיבית מוושינגטון. האחרון הגיב בסל, דיברתולומאו וכהן שמרו על הפער, מלמד רשם מהלך של שלוש נקודות, מנקו הטביע בצד השני מאסיסט של פניני ואגמון הצעיר הצטרף לחגיגה עם חמש נקודות אישיות. אחרי שרון כהן נכנס לרשימת הקלעים של המארחת, המשחק הסתיים ב-67:96 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully