וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במאמץ להנחית מאמן חדש. איביץ' יתנהל כרגיל ויאמן בשבת

26.12.2022 / 7:00

הסרבי יעמוד על הקווים מול קרית שמונה ואולי אף בגביע מול סכנין, לפני שיעזוב עם צוותו. שני הצדדים ממשיכים בהתנהלות שגרתית, כאשר הצהובים פועלים מאחורי הקלעים למינוי מחליף

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

אחרי שזכו אתמול (ראשון) ליום חופשי לכבוד חג המולד, ישובו היום שחקני מכבי תל אביב לאימונים כאשר ולאדן איביץ' עדיין איתם. הסרבי אמור לאמן לפחות עד שבת, אז תשחק הקבוצה מול עירוני קרית שמונה. אפשרות נוספת היא שאיביץ' ימשיך אפילו עד משחק שמינית גמר גביע המדינה בעוד שמונה ימים מול בני סכנין.

במקביל נמצאים במכבי תל אביב במגעים מתקדמים להחתמת המאמן הבא, שיבוא עם צוות משלו מאחר שאיביץ' לוקח איתו לקרסנודאר את עוזריו מילוש וסלינוביץ', סינישה גוגיץ' וחריסטוס קלפקיס.

מקום טוב באמצע: מכבי תל אביב, לא יותר מתחנת ביניים
קרסנודאר צפויה לאפשר לאיביץ' לאמן גם מול קרית שמונה, לפני שיעזוב
שורה אובארוב לתקשורת הרוסית: "איביץ' קיבל הצעה מצוינת, כנראה שיעזוב"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
לוקח את הצוות איתו. ולאדן איביץ'/מאור אלקסלסי

איביץ' ממשיך להתנהל כרגיל וגם אתמול כשפגש בתל אביב לא מעט מכרים, טען כי אין חדש בעניינו. גם מכבי תל אביב ממשיכה בהתנהלות שגרתית כאילו המאמן נשאר, ומאחורי הקלעים פועלת למינוי האיש שיחליף את הסרבי.

אם מכבי תל אביב לא תסגור עם מאמן בשבוע הקרוב, עשוי ברק יצחקי שוב לרדת לדשא ולמלא מקום עד שיימצא המחליף לאיביץ'. יצחקי לא רוצה בכך, אבל אם לא תהיה ברירה אחרת, הוא יצטרך לשים בגדי ספורט ומשרוקית בפה עד שיימצא המאמן הבא.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50194 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112969 משתתפים

כזכור, ההצעה הוגשה לאיביץ' בימים שבין הניצחון על אום אל פאחם בגביע המדינה לבין משחק הליגה מול בני ריינה. המאמן לא היה פונה למכבי תל אביב ומבקש להשתחרר אלמלא היה מדובר בהצעת ענק, כמוה מעולם לא קיבל. הוא אמנם משתכר יפה מאוד במכבי תל אביב בחוזה של 800 אלף יורו נטו, הרבה יותר ממה שהרוויח בשנתיים הראשונות שלו במועדון, אבל בקרסנודאר הגישו לו חוזה בגובה של 2 מיליון יורו נטו - פי שניים וחצי, ומדובר על תקופה של שנתיים וחצי. הפיצוי למכבי תל אביב יעמוד על כחצי מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully