וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסנודאר צפויה לאפשר לאיביץ' לאמן גם מול ק"ש, לפני שיעזוב

25.12.2022 / 6:24

פרטים חדשים על הצעת הענק: המשחק הבא של הרוסים יהיה רק בעוד כחודשיים, ולכן הם לא בלחץ. ההצעה הוגשה למאמן מכבי תל אביב לפני כעשרה ימים, עם חוזה גבוה פי שניים וחצי מזה שיש לו בישראל. ההערכה: מחליף ימונה עד תחילת השבוע הבא

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

קרסנודאר, אליה יעבור ולאדן איביץ', לא מתנגדת להישארותו של הסרבי במכבי תל אביב עד סוף השבוע כדי להעביר את המשחק במחזור הקרוב מול עירוני קרית שמונה. כפי שפורסם כאן אתמול, במכבי תל אביב רוצים שאיביץ' ישאר ככל שיותר, מאחר שאין להם עדיין מאמן ולא רוצים שהוא יעזוב לפני המשחק הקרוב. במועדון הרוסי שישלם 500 אלף יורו תמורת התרת החוזה של המאמן, מוכנים לתנאי של מכבי תל אביב גם מכיוון שאין עליהם לחץ: המשחק הבא של קרסנודאר יהיה רק ב-22 בפברואר והוא יהיה משחק גביע. משחק הליגה הראשון של הקבוצה אחרי פגרת החורף יהיה רק ב-5 במרץ, ומכאן שאין לראשי המועדון הרוסי כל בעיה שאיביץ' ימשוך עוד קצת זמן במכבי תל אביב ולמיטש גולדהאר יהיה את הזמן שהוא צריך כדי להחתים מאמן חדש.

מפרטים חדשים שהגיעו לידי וואלה! ספורט עולה כי ההצעה שהגיעה אל איביץ' הוגשה כבר לפני עשרה ימים, בימים שבין הניצחון על אום אל פאחם בגביע המדינה לבין משחק הליגה מול בני ריינה. איביץ' לא היה פונה למכבי תל אביב ומבקש להשתחרר אלמלא היה מדובר בהצעת ענק, כמוה מעולם לא קיבל. הוא אמנם משתכר יפה מאוד במכבי תל אביב בחוזה של 800 אלף יורו נטו, הרבה יותר ממה שהרוויח בשנתיים הראשונות שלו במועדון, אבל בקרסנודאר הגישו לו חוזה בגובה של 2 מיליון יורו נטו. פי שניים וחצי ומדובר על תקופה של שנתיים וחצי.

עוד נודע כי איביץ' היה ברשימות של קרסנודאר כבר בעונה שעברה כאשר לא עבד והמתין בביתו בסלוניקי להצעה הנכונה כדי לחזור לאמן. הרוסים שקלו למנות אותו כבר לעונה הנוכחית, אבל לבסוף מועמדותו ירדה ואיביץ' חתם במכבי תל אביב. כעת, כאמור, החליטו הרוסים ללכת על מאמן מכבי תל אביב ובטורונטו החליט מיטש גולדהאר לא לעמוד בדרכו, מאחר שמדובר בהצעה כספית שאי אפשר לסרב לה. אחרי שהרוסים הסכימו לשלם 500 אלף יורו על התרת החוזה, הוחלט במכבי תל אביב להתחיל לחפש מחליף.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
לא היה מבקש להשתחרר אלמלא היה מדובר בהצעת ענק. איביץ'/אריאל שלום

במכבי תל אביב קיוו שהדברים לא יודלפו ושניתן יהיה לשמור בסוד את המגעים לשחרור איביץ' ולצירוף מאמן במקומו, אבל במועדון גם היו מספיק מפוכחים להעריך שברגע שהם מתחילים לפעול מול סוכנים כדי לצרף מאמנים, זה ייצא בסופו של דבר וכך קרה שלשום בבוקר, עת החלו להתפרסם הידיעות על ההצעה שאיביץ' קיבל.

למרות הפרסומים המאסיביים בכלי התקשורת בישראל, רוסיה, סרביה ויוון, החליטו במכבי תל אביב בסוף השבוע לא להיות חלק מהחגיגה. לא להוציא הודעה רשמית המבארת את התמונה ולא לשלוח את איביץ' לספר את מה שמתרחש באמת מאחורי הקלעים. יחד עם זה, המאמן היה מספיק כן ואמיתי לא לשקר אתמול מול העיתונאים. גם בריאיון לזכיין השידור צ'רלטון בתום המשחק וגם במסיבת העיתונאים באולם התקשורת בבלומפילד, איביץ' לא הכחיש את מה שפורסם, אלא רק אמר שאין לו מה לומר והוא לא יכול לדבר על העניין. מול העיתונאים שמסקרים את הקבוצה הוא אפילו הגניב איזה חיוך קל כשהשיב לשאלות, אבל לא הסגיר את מה שקורה סביבו כבר למעלה משבוע.

היום יש למכבי תל אביב חופש, גם כי מדובר עדיין באפשרות מבחינת הזרים לחגוג את חג המולד אבל ממחר ועד סוף השבוע מתוכננים אימוני בוקר, בהם אמור להיות נוכח איביץ' ולהתנהג כרגיל. מכבי תל אביב מבחינתה כבר מנסה לסגור את המועמד שהיא הכי רוצה כדי לפתוח איתו במשא ומתן כספי. מעדויות שונות, יש מועמדים ראויים לתפקיד, כך שההערכה היא כי עד תחילת השבוע הבא יהיה למכבי תל אביב מאמן חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully