וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה שאיביץ' יאמן גם מול קרית שמונה, ואז יעזוב

24.12.2022 / 16:35

הצהובים סיכמו עם קרסנודאר על פיצוי בסך 500 אלף יורו ומבינים שהמאמן לא יכול לוותר על שכר של שני מיליון יורו לעונה, אבל מצפים שיעמוד על הקווים גם במחזור הבא

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:5/ספורט1

מכבי תל אביב סיכמה עם קרסנודאר על דמי השחרור של ולאדן איביץ' שיסתכמו ב-500 אלף יורו, אבל רוצה שהוא ימשיך לאמן אותה עד המחזור הבא לפחות. בשבוע הקרוב מקווים במכבי תל אביב לסגור עם המאמן הבא כשהעדיפות הראשונה היא לא למנות מישהו שכבר היה כאן, ולהנחיתו בארץ עם הצוות שלו בתחילת ינואר לכל המאוחר.

מבחינת קרסנודאר אין שום בעיה שאיביץ' ימשיך לפחות עד המשחק ב-31 בדצמבר מול קרית שמונה, מכיוון שגם כך אין לה כרגע משחקים. הקבוצה הרוסית כרגע בחופשה לרגל החגים והליגה תחודש רק בתחילת חודש מרץ.

איביץ' עוזב כי הוא קיבל הצעה שהוא לא יכול היה לסרב לה. גם במכבי תל אביב מבינים ששני מיליון יורו נטו לעונה הם סכום כמעט דמיוני שאי אפשר לדחות ולכן לא ביקשו מהסרבי לדחות את ההצעה.

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הצעה שהוא לא יכול לסרב לה. ולאדן איביץ'/אריאל שלום

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

קרסנודאר יצאה לפגרת החורף ברוסיה כשהיא במקום השמיני בליגה, עם 25 נקודות אחרי 17 מחזורים. המועדון הזה הוקם רק לפני 14 שנה ומוחזק על ידי הבעלים סרגיי גליצקי, אחד מ-10 האנשים העשירים ברוסיה. הישג השיא עד כה היה המקום השלישי שהוביל להופעה היסטורית בבתי ליגת האלופות לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully