וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה משלימים: "99 אחוז שנטע לביא יעזוב". גם כיאל מועמד

25.12.2022 / 19:35

הירוקים מבינים שלמרות ההצעה להפוך אותו למשתכר הבכיר במועדון, הקפטן יעזוב ליפן ונמצאים במשא ומתן עם אוסקה על גובה הפיצוי. בנוסף לקארצב ונאור, גם שמו של שחקן סכנין עלה כאופציה

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:3/ספורט 1

מכבי חיפה ממשיכה לעסוק בנושא נטע לביא, כאשר לפי גורמים בכירים במערכת כבר יש השלמה במועדון עם עזיבתו הצפויה של הקפטן. כזכור, לביא קיבל הצעה מגמבה אוסקה לחוזה בו ישתכר כמיליון יורו בעונה ולפי אנשי חיפה קיבל החלטה עקרונית להיענות להצעה ולעזוב בינואר. הבעלים יעקב שחר נתן הבטחה בעל פה לקפטן עוד לפני שתי עונות שישוחרר אם תגיע הצעה, וכעת הוא מתכוון לעמוד במילתו.

באוסקה הציעו 300 אלף יורו כפיצוי לירוקים, שמעוניינים בסכום גבוה יותר. כעת יש משא ומתן בין הצדדים, אך ההערכה שהדבר לא ימנע את המעבר. "99 אחוז שנטע יעזוב", אמר גורם המעורה בפרטים. "יענקל'ה עושה הכל כדי שנטע יישאר והגיש לו הצעה גבוהה מאוד בכל קנה מידה, אבל נראה שנטע נחוש לעזוב וזה מה שמסתמן".

בחיפה כאמור מחפשים חלופה, כאשר עדן קארצב וגוני נאור הם המועמדים המובילים. יחד עם זאת, אצל חלק מאנשי המועדון עלה שמו של אקס הקבוצה בירם כיאל כמועמד, אם וכאשר לביא יעזוב. כזכור, כיאל בן ה-34 עזב את מכבי חיפה לסלטיק ב-2010 וחזר לפני יותר משנתיים לבני סכנין אחרי קריירה ענפה באי הבריטי.

מכבי חיפה לא תעמוד בדרכו של נטע לביא בנוגע להצעה מיפן
ברק בכר: "מקווה שנטע לביא יישאר, אבל אם יעזוב - נסתדר"
גמבה אוסקה צפויה להציע לנטע לביא מיליון יורו לעונה

נטע לביא, שחקן מכבי חיפה מול בירם כיאל, בני סכנין. מאור אלקסלסי
יחזור לירוק? בירם כיאל מול נטע לביא/מאור אלקסלסי

מוקדם יותר התייחס ברק בכר לאפשרות שלביא יעזוב ואמר: "כולם יודעים שיש הצעה, זו החלטה של נטע. ברור שאני כמאמן רוצה שהוא יישאר, כי הוא שחקן מאוד חשוב, אבל גם לשחקן יש רצונות משלו וצריך לדעת לכבד אותם. אני מקווה שהוא יישאר, אבל אם לא, יהיו שחקנים אחרים שיהיו במקומו. בכל עונה יש שחקנים שחסרים. אם נטע יעזוב, נסתדר, נמצא חלופות. נטע שחקן משמעותי וחשוב, אבל אין טעם לדוש בזה. כרגע שום דבר לא סגור. מבחינת זרים אנחנו סגורים, זו שאלה של ישראלים ואין יותר מדי אופציות. הסגל שלנו מספיק חזק כדי ללכת עד הסוף, אולי יהיה שינוי כזה או אחר אבל לא תהיה מהפכה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

גמבה אוסקה סיימה את העונה האחרונה במקום ה-15 בליגה היפנית (מתוך 18 קבוצות) ומינתה למאמן את דני פויאטוס הספרדי, שהיה עוזר מאמן במכבי תל אביב. בעבר הייתה הקבוצה פעמיים אלופת יפן (2005 ו-2014) וב-2008 זכתה בליגת האלופות של אסיה. בעונה החולפת כל חמשת הזרים שלה היו ברזילאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully