וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאן אוניל, שחקן יובנטוס ונבחרת אורוגוואי בעבר, מת בגיל 49

הקשר הבינלאומי שהיה מעורב בשערוריות רבות ופרש בגיל 29, סבל מבעיות לב ולפני כשנתיים אושפז במצב קשה בשל מחלת כבד

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.12/ספורט1

כדורגלן העבר פביאן אוניל הלך לעולמו היום (ראשון) כשהוא בסך הכול בן 49. קשר העבר ששיחק ביובנטוס ובמדי נבחרת אורוגוואי, סבל מבעיות לב ולפני כשנתיים אושפז במצב קשה בשל מחלת כבד.

אוניל החל את הקריירה שלו בנסיונל מונטבידאו ובמדיה גם פרש ב-2003. הוא נחשב לכישרון מבטיח, זכה לכינוי "הקוסם" וב-1995 נרכש על ידי קליארי האיטלקית, במדיה כבש 12 שערים ב-120 הופעות עד 2000. אז הוא עבר ליובנטוס, אבל לא הצליח לשחזר את ימיו הטובים, המשיך לפרוג'ה ושוב לקליארי, ואז כאמור חזר הביתה ופרש כבר בגיל 29. בנבחרת הספיק לרשום 19 הופעות ובמהלכן כבש שני שערים. הוא נכלל בסגל למונדיאל 2002, אך לא שותף.

למרות הקריירה הקצרה, אוניל הספיק להסתבך לא מעט. הוא הגיע שיכור לאימוני יובנטוס, היכה את ג'נארו גאטוזו וגילה בכמה מקרים כיצד מכר משחקים בימיו בסרייה A.

עוד על עלילותיו של פביאן אוניל
אגדת המפציץ החופשי: סיפור חייו של סינישה מיכאילוביץ'
רק צ'רלטון והרסט נותרו: מת אחד מגיבורי הזכיה של אנגליה במונדיאל

לאחר הפרישה אוניל אימן במשך תקופה קצרה במועדונים חצי מקצועניים ובקבוצות נוער. ב-2009, כשאימן קבוצת נוער מקומית בפאסו דל טורו, אוניל פרץ לחדר ההלבשה של השופט בניסיון לשחד אותו. בידו האחת הוא החזיק אקדח ובידו השנייה 11 אלף דולר במזומן. כששוטר מקומי הוזעק למקום ועצר את שחקן העבר, זה שאג עליו: "אתה יודע מי אני? אני אוניל ואני יכול לשלוח מתנקש שיחסל אותך". אחרי אותה תקרית, אוניל בילה את אותו סוף שבוע במעצר.

התואר היחיד שלו היה ונותר אליפות אורוגוואי עם נסיונל ב-1992, בשנתו הראשונה כמקצוען.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully