וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה ניצחה בדקה ה-97, עוד הפסד לבני יהודה

גושה העניק למלאבסים 0:1 דרמטי על מ.ס. כפר קאסם שנותרה בתשעה שחקנים, והפער מהמקום השני צומק לשלוש נקודות בלבד. הכתומים הפסידו 1:0 לרמת השרון, 1:1 לאום אל פאחם מול עפולה

תקציר גביע המדינה: הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

אחרי ההפסד הרביעי ברציפות של מכבי פתח תקוה, שמינתה בינתיים את בני לם למאמנה החדש, ועלייתה של מכבי קביליו יפו לפסגת הלאומית, המחזור ה-16 הגיע לסיומו הערב (שני) עם ה-0:1 הדרמטי של הפועל פתח תקוה על מ.ס. כפר קאסם. לעומתה, הפועל אום אל פאחם לא הצליחה להתקרב למוליכות והסתפקה ב-1:1 מול הפועל עפולה, בעוד בני יהודה הפסידה 1:0 בבלומפילד להפועל ניר רמת השרון.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל פתח תקוה 1:0

הקהל האורח כבר היה מתוסכל, לקראת תיקו רביעי בחמישה משחקים, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-97, הבלם מתן גושה דחק מקרוב את שער הניצחון אחרי נגיחה של ג'ימי אלכסיס בכדור קרן והציב את הפועל פתח תקוה מרחק שלוש נקודות מהכרטיס לליגת העל. צליל חתוכה הגיע דרוך מול האקסית ומנע מאוהד רבינוביץ' לכבוש, אבל קאסם איבדה בהרחקות מפוקפקות את עומרי עאמר (67) ומוחמד סרסור (82) ובסופו של דבר נכנעה בתוספת הזמן ונותרה במקום ה-14 המוליך למבחנים. הפועל פתח תקוה גברה עליה לראשונה במשחק חוץ בליגה.

עמיד מחאג'נה, שחקן הפועל אום אל פאחם. מאור אלקסלסי
אום אל פאחם לא ניצלה את ההזדמנות. עמיד מחאג'נה/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל עפולה 1:1

הקבוצה של אדהם האדיה קיבלה צ'אנס אדיר מול אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה, אבל לא שמרה על היתרון המוקדם ובמחצית השנייה לא ידעה להכריע. סבסטיאן ולאסקס הקולומביאני סיים מהלך יפה של ריף מסיקה וקובי מור בצד שמאל עם שער כבר בדקה התשיעית, אבל רועי אלימלך המושאל ממכבי חיפה השווה בדקה ה-38 עבור עפולה, שהשיגה בסך הכול נקודת חוץ שלישית העונה וסופרת ארבע תוצאות תיקו רצופות.

בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון 1:0

ניצחון שני ברציפות לקבוצה מהשרון, שחזרה לשמור על שער נקי (ההגנה הטובה בליגה עם 12 ספיגות בלבד) וקפצה למקום התשיעי, מרחק שלוש נקודות מהפלייאוף העליון. נתנאל אסקיאס הקפיץ פנימה בדקה השלישית אחרי הכנה של בן רייכרט, שהיה נחוש לנצח את קבוצתו בעונה שעברה. רמת השרון ידעה לשמור על התוצאה, מנעה מסילבה קאני להמשיך ברצף הכיבושים שלו והותירה את אלישע לוי מתוסכל, כשבני יהודה במקום ה-12 ורק שתי נקודות מעל כפר קאסם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112965 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי קביליו יפו - הפועל רמת גן 2:3
מכבי פתח תקוה - הפועל נוף הגליל 2:0
עירוני טבריה - הפועל עכו 0:1
הפועל כפר סבא - הפועל ראשון לציון 2:1
הפועל אדומים אשדוד - מכבי אחי נצרת 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully