וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצת השנה: מכבי תל אביב גברה 70:83 על אלבה ברלין

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 23:00

מרטין (21 נק' ו-7 ריב') ואדאמס (17 נק') הובילו את קבוצתו של קטש עם ריצת 3:27 בסיום לניצחון חוץ שני העונה. נועלת טבלת היורוליג של בלאט (8 נק') וזוסמן (7 נק') שרשמה את הפסדה ה-12 ברציפות במפעל וקלעה רק 7 נקודות ברבע האחרון

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) את ניצחון החוץ השני שלה העונה ביורוליג עם 70:83 על אלבה ברלין. שחקניו של עודד קטש עלו למאזן חיובי במפעל, בעוד הקבוצה מבירת גרמניה של תמיר בלאט ויובל זוסמן עם ההפסד ה-12 ברציפות שלהם באירופה.

הפתיחה הייתה שייכת למארחת שעלתה ליתרון מוקדם וניצלה הגנה רעה של שחקניו של קטש בדרך ל-19:21 בסיומו של הרבע הראשון. זוסמן (7 נק') ובלאט (8 נק') עלו מהספסל ותרמו בצורה נהדרת, דווקא אחרי שלורנזו בראון (15 נק') התחיל להיכנס לעניינים בשורות האורחת מתל אביב. מאודו לו (16 נק') קלע מהשלוש והגדיל את ההפרש שהסתיים במחצית ביתרון צהוב של אלבה עם 40:47.

ברבע השלישי המארחת עלתה ליתרון שיא של 11 נקודות, אבל שלשות של ג'רלן מרטין (21 נק' ו-7 ריב') ודארן היליארד (9 נק') חתכו את ההפרש. פוזשן אחרון מוצלח של ג'יילן אדאמס (17 נק') הוריד את הקבוצות לרבע האחרון ביתרון 61:63 לאלבה. מכבי השאירה את הקבוצה מברלין על שתי נקודות, 7 דקות לתוך הרבע האחרון ועם ריצת 3:27 מדהימה עלתה ליתרון שנשמר עד הסיום.

ניצחון חוץ שני העונה לקבוצתו של קטש, הפסד 12 ברציפות לאלבה ביורוליג בדרך לעוד שבוע בתחתית הטבלה.

קלעו לאלבה ברלין: מאודו לו 16, יוהאנס ת'ינמן 12 (5 ריב'), לוק סיקמה (7 ריב') ותמיר בלאט 8 כ"א, יובל זוסמן 7, לואיס אוליינד וכריסט קומאדיי 5 כ"א, יאני ווצל 4, טים שניידר ויונאס מאטיסק 2 כ"א, ג'יילין סמית' 1. מאלטה דלואו שותף ולא קלע.

קלעו למכבי תל אביב: ג'רל מרטין 21 (7 ריב'), ג'יילן אדאמס 17, לורנזו בראון 15 (7 אס'), דארן היליארד 9, בונזי קולסון 7, ג'וש ניבו 5 (13 ריב'), ג'ייק כהן 3, רפי מנקו, רומן סורקין וג'ון דיברתולומיאו קלעו 2 כ"א. אוסטין הולינס שותף ולא קלע.

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניצחון חוץ שני העונה ביורוליג. אדאמס/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

מכבי פתחה בחמישייה עם לורנזו בראון, ג'ייק כהן, ג'יילן אדאמס, בונזי קולסון וג'וש ניבו. מנגד, יובל זוסמן ותמיר בלאט ימתינו להזדמנות שלהם על הספסל. אדאמס קלע את הנקודות הראשונות של האורחת בכחול וחילק אסיסט יפה לבראון בדרך לשוויון 6:6 אחרי שתי שלשות של הגרמנים. אקס הקבוצה, זוסמן, עלה לפרקט אצל אלבה אחרי פסק זמן של עודד קטש ביתרון גרמני של 8:10 וקלע מחוץ לקשת את הנקודות הראשונות שלו במשחק. ג'רל מרטין הוסיף שלשה, תמיר בלאט חילק אסיסט ראשון ליאני וצל והשאיר את היתרון אצל הקבוצה מברלין. הגארד הישראלי הוסיף נקודות מהקו, דארן היליארד קלע מהשלוש והקבוצות ירדו עם יתרון של המארחת 19:21.

רבע 2

בלאט פתח את הרבע השני עם סל מחוץ לקשת, היליארד החזיר עם שלשה שנייה שלו הערב השווה ל-24:24. אדאמס קלע מהצבע והעלה את מכבי ליתרון ראשון, לפני שקטש קיבל עבירה טכנית ונתן לבלאט לדייק מהקו. מרטין הוסיף ארבע נקודות רצופות והחזיר את היתרון, עד סל ועבירה של לוק סיקמה. הגארד הישראלי המשיך ביכולת הטובה והחזיר את היתרון לאלבה כאשר הוא מוביל את הקלעים בקבוצתו. הריבאונד ההגנתי הרע של האורחת המשיך, ולואיס אולנייד ניצל זאת כדי להחזיר את היתרון לאלבה. בראון התחיל להיכנס לעניינים עם שתי קליעות רצופות מהשדה אחרי סל שדה אחד ב-17 הדקות הראשונות. רפי מנקו עלה מהספסל וצמצם לנקודה, דקה וחצי לסיום במחצית הראשונה, אבל שלשה של מאודו לו הגדילה את ההפרש לשש. בסיום הרבע הקבוצות ירדו ביתרון של אלבה 40:47.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. אינסטגרם מכבי תל אביב, אתר רשמי
ריצה מדהימה בסיום. בראון/אתר רשמי, אינסטגרם מכבי תל אביב

רבע 3

זוסמן קלע בלייאפ והעלה את אלבה ליתרון שיא של 11 נקודות, לפני סלים מחוץ לקשת של אדאמס והיליארד שחתכו את ההפרש. יוהאנס ת'ינמן הוסיף חמש נקודות רצופות והיתרון של אלבה גדל. מרטין הוסיף את השלשה הרביעית של מכבי ברבע השלישי מתוך 14 הנקודות עד כה ברבע. בראון הוסיף נקודות מהצבע, כהן דייק מהקו וההפרש נחתך לארבע בלבד, 20 שניות לסיום הרבע. פוזשן אחרון של אדאמס הסתיים בסל נפלא מתחת לטבעת וביתרון של אלבה 61:63 בדרך לרבע האחרון.

רבע 4

ארבע וחצי דקות לתוך הרבע הרביעי וכל קבוצה התכבדה בסל אחד בלבד, עד שבונזי קולסון סחט סל ועבירה, בראון הוסיף שלשה והיתרון של מכבי עלה ל-4. אדאמס הוסיף שלשה וריצת 3:27 השאירה את אלבה על שבע נקודות בלבד ברבע האחרון בדרך לניצחון חוץ ענק של מכבי תל אביב על אלבה ברלין - 70:83.

במחזור הבא (חמישי, 21:05) מכבי תל אביב תארח את אנאדולו אפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully