וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל זוסמן: "תמיד יהיה מיוחד לשחק נגד מכבי תל אביב, אתמקד בניסיון לנצח"

22.12.2022 / 8:53

מכבי תל אביב תתארח אצל אלבה ברלין (21:00) שהפסידה 11 משחקי יורוליג ברציפות ובמועדון יודעים - אם ישמרו על תוכנית המשחק, "אנחנו אמורים לנצח". הישראלי של הגרמנים בונה על האנרגיות מהקהל

תקציר: פרומיתאס - הפועל תל אביב 100:83/ספורט1

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 21:00) במרצדס בנץ ארינה שבברלין אצל אלבה ברלין במסגרת המחזור ה-15 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השמיני עם שבעה ניצחונות ושבעה הפסדים, ואילו יריבתם הפסידה 11 משחקים ברציפות במפעל והם מדורגים במקום ה-18 והאחרון.

מכבי הגיעה לברלין אמש בשעה מאוחרת והיום תערוך את האימון היחיד שלה בעיר כשכל ההכנה של הקבוצה היא סביב הנושא הטקטי. במועדון הדגישו גם בפני השחקנים וגם כלפי חוץ, כי נגד אלבה ברלין צריכים לשחק בצורה מסוימת, ולמנוע מהקבוצה דברים מסוימים, אך אם יוצאים מתוכנית המשחק העניינים יכולים להסתבך בקלות. "אם נשמור על הכללים שהצבנו לעצמנו, אנחנו אמורים לנצח את המשחק הזה", סיפרו במכבי אתמול.

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים
שחקן אלבה ברלין יובל זוסמן נגד מכבי תל אביב. דני מרון
שוב פוגש את מכבי תל אביב. זוסמן במפגש הקודם עם ווילבקין/דני מרון

"אנחנו תמיד מתרכזים בעצמנו ומתאמנים מדי יום", הדגיש בונזי קולסון. "אנחנו ממוקדים במה שאנחנו צריכים לעשות כדי להפוך לטובים יותר כקבוצה. נצטרך להיות פעילים בהגנה. לאלבה יש הרבה שחקנים שיודעים לחלוק בכדור, יש להם כימיה טובה ביניהם. עלינו להיות אגרסיבים בהגנה כמו שעשינו במשחקים האחרונים".

"לאחרונה אנחנו מתמקדים בהגנה. אני מרגיש שאם נפתח חזק, המשחק יתפתח מעצמו. צריך להשיג עצירות בצד ההגנתי ולהיות אגרסיבים גם בהתקפה. לצאת אליהם חזק בהגנה ולקחת ריבאונדים", ניתח ג'רל מרטין, שהתייחס גם להיעדרם של בולדווין ופויתרס: "לחבר'ה יש מנטליות של להיות מוכנים. חסרים לנו חלקים משמעותיים והתפקיד שלי הוא לעלות לעמדה 4, לשאת בנטל ולעשות כל מה שצריך כדי להשיג את הניצחון".

מי שעוד דיבר לקראת המשחק הוא יובל זוסמן, שחקנה של אלבה זו שנה שנייה, שהגיע אליה ממכבי תל אביב ואשתקד היה חלק בניצחון הבית היחיד של אלבה בהיסטוריה על מכבי, "יהיו הרבה אוהדים משני הצדדים, אני מקווה שזה ייתן לנו אנרגיה כדי למצוא את הדרך לנצח. מבחינתי, זה תמיד יהיה מיוחד לשחק מול מכבי כי שיחקתי שם. אבל אני אתמקד בניסיון לנצח".

ראפיד מתנדבת עם מכבי תל אביב. עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב,
עובדי ראפיד עם שחקני מכבי תל אביב/עמוד האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב

עובדיה של חברת הפינטק Rapyd, יחד עם שחקני מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, אנשי הצוות המקצועי וחברי ההנהלה, המשיכו את המסורת השנתית הקבועה והגיעו בחג החנוכה לבקר במחלקת הילדים המאושפזים של בית החולים שניידר. במסגרת זו, ובשיתוף עמותת "ילדים שלנו" של בית החולים, הילדים קיבלו מארזי מתנה לחג שנארזו ונתרמו על ידי השותפים העסקיים של מכבי ובניהם חברת ראפיד.

רונה סוסל, Head of Global Marketing Programs בראפיד: "התרגשנו לפגוש את הילדים ולשמח אותם בחג החנוכה. אנחנו שמחים שהחיבור עם מועדון מכבי תל אביב הוא הרבה יותר מרק חסות והוא מביא ערך מוסף של תרומה לקהילה שמוכיחה את עצמה כל פעם מחדש. אנחנו רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה ומצפים להמשך שיתוף הפעולה החברתי עם מכבי תל אביב גם בעתיד".

מאמן מכבי תל אביב, עודד קטש: "זו זכות גדולה לבוא לכאן. מדובר במסורת רבת שנים ואני זוכר אותה מתקופת היותי שחקן. מסוג הדברים שאתה בא לחזק ויוצא מחוזק. כי פה הגיבורים האמיתיים, לא אלה שעל המגרש. למרות שאנחנו נוטים לחשוב שאלה שעל המגרש הם גיבורים, כמו מסי, רונאלדו ואמבפה, אז לא. הגיבורים הם הילדים והמשפחות שלהם. זה רגע שמזכיר לך מהם הדברים החשובים באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully