וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב בסימן בלגרד: ניצחונות חוץ מדהימים לפרטיזן והכוכב האדום

מדר קלע 7, אוברדוביץ' רשם 72:73 דרמטי על האקסית פנרבחצ'ה בזכות עבירה של ווילבקין. האדומים ניצחו 86:90 את אולימפיאקוס

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 89:103/ספורט1

המחזור ה-15 ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים, לצד המפגש של מכבי תל אביב עם אלבה ברלין. במוקד פרטיזן בלגרד השיגה ניצחון דרמטי על פנרבחצ'ה, בעוד ריאל מדריד ניצחה את וילרבאן ואולימפיאקוס הפסידה לכוכב האדום בלגרד, עדיין ללא פקונדו קמפאסו.

סקוטי ווילבקין, שחקן פנרבחצ'ה. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
עבירה שעלתה בהפסד. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

פנרבחצ'ה - פרטיזן בלגרד 73:72

ז'ליקו אוברדוביץ' פגש לראשונה את האקסית שעזב לפני שנתיים וחצי, ויצא עם ניצחון דרמטי מול בן טיפוחיו דימיטריס איטודיס, ששימש שנים ארוכות כעוזרו מפנאתינייקוס. המארחת הוליכה לרוב אורך המשחק, אך נקלעה ברבע האחרון למשחק דרמטי שהגיבור הבלתי צפוי שלו היה אלכסה אברמוביץ'. הסרבי דייק פעמיים מהקו כדי לקבוע שוויון 72:72 כשנותרו עוד 28 שניות, ולאחר החטאה של סקוטי ווילבקין שחזר מפציעה, אברמוביץ' סחט עבירה מאקס מכבי תל אביב שלוש שניות לבאזר. שחקן האורחת דייק רק בזריקה השנייה, אך לשמחתו הטורקים איבדו את הכדור המכריע ונכנעו.

מתיאס לסור וקווין פאנטר הובילו את המנצחת עם 12 נקודות כ"א, ים מדר קלע 7 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים ב-13 דקות. ווילבקין בלט מנגד עם 14 במשחק החזרה שלו, אך לא מנע הפסד שלישי ברציפות שצפוי לעלות לקבוצתו במקום הראשון בטבלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לוקה וילדוסה, שחקן הכוכב האדום בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
כיכב בניצחון המדהים של הכוכב. וילדוסה/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד 90:86

אמנם עדיין ללא הרכש הנוצץ פקונדו קמפאסו, אך הכוכב האדום ממשיכה להפתיע תחת דושקו איבנוביץ'. השועל הוותיק על הקווים נעצר בשבוע שעבר נגד מילאנו אחרי שישה ניצחונות רצופים מאז מינויו לתפקיד, אך הערב שב למסלול הניצחונות עם הצהרת כוונות. האורחת כבר הובילה בדו ספרתי ברבע האחרון, אך היוונים הקשוחים לא ויתרו וכפו סיום צמוד. עם זאת, קליעות עונשין קריטיות של הסרבים הספיקו כדי לצאת מפיראוס עם ניצחון. לוקה וילדוסה שמחכה לחברו הארגנטינאי כיכב עם 22 נקודות, את המפסידה הובילו קוסטאס סלוקאס וטאריק בלאק עם 14.

שחקן באסקוניה מרקוס הווארד. ion Alcoba/Quality Sport Images, GettyImages
ניצחון חמישי ברציפות. הווארד/GettyImages, ion Alcoba/Quality Sport Images

באסקוניה - וירטוס בולוניה 79:90

בשקט בשקט, באסקוניה אחת הקבוצות הלוהטות ביבשת בשבועות האחרונים. בשבוע שעבר השלימו הבאסקים ניצחון חוץ כפול על שתיים מהקבוצות החזקות ביורוליג - אנאדולו אפס ופנרבחצ'ה - והראו שכדאי לקחת אותם בחשבון לא רק במאבק על הטופ 8, כי אם גם בקרבות על הטופ 4. גם הערב הדברים עבדו לקבוצה הספרדית בעיקר בזכותו של ונייה מרינקוביץ' (22 נק') שהוביל את הספרדים לניצחון חמישי ברציפות. בולוניה נעצרה אחרי שתי ניצחונות רצופים ונותרה במקום ה-15.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס עם דז'נאן מוסה. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון ביתי חשוב. טבארס/GettyImages, Fran Santiago

ריאל מדריד - וילרבאן 73:92

הבלאנקוס ניצחו בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ומחזיקים במאזן כולל של 1:7, אך וילרבאן היתה אחת הקבוצות המפתיעות במפעל בשבועות האחרונים. עם המאזן המרשים הזה, ריאל מדריד חזרה לנצח אחרי ההפסד המפתיע לז'לגיריס בשבוע שעבר בעיקר בזכות יכולת נפלאה של וינסנט פורייה (19 נק' ו-6 ריב'). הספרדים שלטו לאורך כל המשחק ועם יתרון דו ספרתי בסיום המחצית הראשונה, הגדילו את ההפרש עד הסיום בדרך להשתוות במאזן לפנרבחצ'ה שירדה למקום השלישי בטבלה.

משחקי יום שישי

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס (19:30)
ז'לגיריס קובנה - באיירן מינכן (20:00)
מילאנו - מונאקו (21:30)
ולנסיה - ברצלונה (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully