וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרעה במצבו של ג'אנלוקה ויאלי, בני משפחתו הוזעקו לבית החולים

חלוץ העבר האגדי מאושפז בלונדון. ניצח את הסרטן פעם אחת, אבל אובחן שוב בדיוק לפני שנה. באיטליה ואנגליה מתפללים לשלומו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 20.12/ספורט1

הידרדרות במצבו הבריאותי של חלוץ העבר האגדי ג'אנלוקה ויאלי, שנאבק במחלת הסרטן וכעת מאושפז ומטופל בבית חולים בלונדון. הדיווחים בתקשורת באיטליה ובאנגליה מגיעים ארבעה ימים אחרי מותו של כדורגל העבר סינישה מיכאילוביץ', שבעצמו התמודד עם מחלת הסרטן.

ויאלי בן ה-58 אובחן בפעם ב-2017 כחולה בסרטן הלבלב. גם אז הוא טופל באינטנסיביות בלונדון ואחרי כמה חודשים ניצח את המחלה. בדצמבר 2021 האיטלקי חשף שהוא אובחן שוב עם סרטן בלבלב ומאז חזר להילחם על חייו, תוך שהוא עדיין משמש חלק מהצוות בנבחרת איטליה. על פי הדיווחים, בני משפחתו של חלוץ העבר הוזעקו מאיטליה ללונדון כדי לשהות לצדו אחרי שחלה הרעה משמעותית במצבו.

ג'אנלוקה ויאלי עם גביע יורו 2020. Claudio Villa, GettyImages
ויאלי עם הגביע של יורו 2020/GettyImages, Claudio Villa

ויאלי שיחק בסמפדוריה הגדולה של סוף שנות ה-80 ותחילת ה-90, לפני שעבר ליובנטוס ובהמשך לצ'לסי. הוא זכה בשתי אליפויות וארבעה גביעים באיטליה, הניף עם יובנטוס את גביע ליגת האלופות וגביע אופ"א ועם צ'לסי חגג זכיות בגביע וגביע הליגה באנגליה ובגביע אירופה למחזיקות גביע. בנוסף רשם בנבחרת איטליה 59 הופעות בהן כבש 16 שערים.

קריירת האימון הקצרה שלו התחילה בפברואר 1998 והסתיימה ביוני 2002. היא כללה כשנתיים וחצי בצ'לסי (חלק מהן כמאמן-שחקן) ושנה על הקווים של ווטפורד. ב-2019 חברו הקרוב, רוברטו מאנצ'יני, דאג למינויו למעין תפקיד מנהלי בנבחרת איטליה והוא היה עם הנבחרת שזכתה ביורו 2020 (ב-2021) ושימש השראה גדולה לשחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully