וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עצוב: המאמן וכוכב העבר סינישה מיכאילוביץ' הלך לעולמו

מי שהיה מכוכבי נבחרת יוגוסלביה, מהשחקנים הבולטים בסרייה A ולאחר מכן גם מהמאמנים הבכירים באיטליה, נכנע ללוקמיה אחרי מאבק שנמשך כשלוש שנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 16.12/ספורט1

סוף עצוב: סינישה מיכאילוביץ' הלך לעולמו בגיל 53. הסרבי נלחם בשנים האחרונות במחלת הלוקמיה, מחלה ארורה שתקפה אותו בשנית שנתיים וחצי אחרי שכבר החלים ממנה, והפעם הכניעה אותו.

מיכאילוביץ' הודיע במסיבת עיתונאים על כך שהוא שב להילחם בלוקמיה בחודש מרץ השנה. הוא היה מאמנה של בולוניה בשלוש השנים האחרונות וזכה לתמיכה גדולה מהמועדון שנשאר נאמן ואיפשר לו להישאר בהתפקיד גם כשנעדר תקופות מאוד ארוכות מהמגרשים לצורך טיפולים קשים שעבר, על אף שב-6 בספטמבר השנה פוטר.

"המליצו לי להתחיל טיפול שיכול לעצור את המחלה עוד לפני שתתפשט", אמר מיכאילוביץ' במסיבת העיתונאים שערך לפני כחצי שנה, "הפעם לא אתן לה להשתחל פנימה אלא אעבור טיפול מקדים. אני כאן, אם השיעור הראשון לא הספיק למחלה הזו אז אתן לה עוד אחד. זו דרך החיים, יש עליות ומורדות. יש גם בורות שאפשר ליפול אליהם, אבל אתה תמיד צריך למצוא את הכוח לעלות בחזרה".

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. Ciancaphoto Studio, GettyImages
אבל בכדורגל העולמי. מיכאילוביץ'/GettyImages, Ciancaphoto Studio

מיכאילוביץ' היה מכוכבי נבחרת יוגוסלביה לאורך שנות ה-90 ומהשחקנים הבולטים בליגה האיטלקית מאז נחת בסרייה A ב-1992, אחרי עונת שיא בכוכב האדום בלגרד הסרבית. רומא הייתה הקבוצה הראשונה לתת לו את הבמה בארץ המגף וממנה המשיך לסמפדוריה, לאציו ואינטר שבמדיה פרש ב-2006.

את קריירת האימון החל כעוזר מאמן באינטר מיד לאחר הפרישה ובולוניה הייתה הראשונה לתת לו הזדמנות כמאמן ראשי ב-2008. הוא גם אימן את קטאניה, פיורנטינה, נבחרת סרביה, שב לסמפדוריה, המשיך למילאן ולטורינו, עבר לספורטינג ליסבון וסגר מעגל בבולוניה כשחזר אליה בינואר 2019, אך ביולי של אותה שנה הודיע שאובחן כחולה לוקמיה. הוא כאמור נלחם בלוקמיה והצליח להחלים, אבל לא כשזו חזרה בשנת 2022 והכניעה אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully