וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאילוביץ' שוב נאבק בסרטן: "המחלה הזו אמיצה לחזור להתמודד עם אחד כמוני"

מאמן בולוניה הודיע כי הלוקמיה חזרה אחרי כשנתיים וחצי, והוא יחמיץ את המשחקים הקרובים לצורך טיפולים: "שיעור אחד לא הספיק, אתן לה עוד אחד"

תקציר: בולוניה - אטאלנטה 1:0/ספורט1

כשנתיים וחצי אחרי שניצח את מחלת הלוקמיה, סינישה מיכאילוביץ' ערך היום (שבת) מסיבת עיתונאים נוספת ובה בישר כי המחלה חזרה ועליו לעבור סבב טיפולים נוסף בבית החולים. "המחלה הזו אמיצה מאוד אם היא חוזרת להתמודד עם אחד כמוני", אמר מאמנה של בולוניה בסגנונו הייחודי.

מיכאילוביץ' מאמן את בולוניה מאז ינואר 2019, ובאותה תקופה, אחרי כחצי שנה בתפקיד, סיפר בדמעות לשחקניו ואז גם בתקשורת על המחלה אותה גילה אצלו. מדובר בסוג של סרטן הפוגע ברקמות יוצרות הדם של הגוף, בכללן מח העצם. כוכב העבר הסרבי עבר השתלת מח עצם לאחר שלושה סבבי כימותרפיה והחלמתו הייתה מלאה, כך שהוא חזר לעמוד על הקווים אחרי כ-10 חודשים, אבל עכשיו כאמור הלוקמיה חזרה.

סינישה מיכאילוביץ' מאמן בולוניה. Ciancaphoto Studio, GettyImages
מוכן למאבק נוסף. סינישה מיכאילוביץ'/GettyImages, Ciancaphoto Studio

"המליצו לי להתחיל טיפול שיכול לעצור את המחלה עוד לפני שתתפשט", אמר היום. "הפעם לא אתן לה להשתחל פנימה אלא אעבור טיפול מקדים. אני כאן, אם השיעור הראשון לא הספיק למחלה הזו אז אתן לה עוד אחד. זו דרך החיים, יש עליות ומורדות. יש גם בורות שאפשר ליפול אליהם, אבל אתה תמיד צריך למצוא את הכוח לעלות בחזרה".

עוד בוואלה!

סינישה מיכאלוביץ' ב-2019, אחרי ההתאוששות הקודמת: "אף פעם אסור לאבד תקווה"

לכתבה המלאה

מיכאילוביץ' בן ה-53 הסביר כי ייעדר מהמשחקים הקרובים של בולוניה, שנמצאת במקום ה-12 בטבלת הסרייה A: "בתחילת השבוע הבא אקח פסק זמן ואתאשפז בבית החולים. אני יודע שאני בידיים טובות. בניגוד לפעם הקודמת, לפני שנתיים וחצי, אני רגוע יותר. אני יודע מה עליי לעשות ושהמצב שונה, אני מקווה שזה יהיה מהיר. אעשה הכול כדי שזה יהיה מהיר אפילו יותר, אבל איאלץ להחמיץ כמה משחקים. ארגנו את הכול כדי שאוכל לעקוב אחר אימונים ומשחקים מהחדר בו אשהה. אני בטוח שהבחורים לא יאכזבו אותי. אלחם איתם ואני בטוח שהם יילחמו עבורי. אני מבקש גם מאוהדי בולוניה לעזור להם. אחזור בהקדם כדי להיות עם הקבוצה ועם כולכם".

הקבוצות הביעו תמיכה

הבלם/קשר הסרבי עשה את רוב קריירת המשחק שלו באיטליה: הוא הגיע לרומא בשנת 1992, ובהמשך גם שיחק בסמפדוריה, לאציו ואינטר. אחרי שפרש, מונה ב-2006 לעוזרו של רוברטו מאנצ'יני באינטר, ובהמשך אימן בבולוניה, קטאניה, פיורנטינה, סמפדוריה, מילאן וטורינו. הוא גם אימן את נבחרת סרביה בין מאי 2012 לנובמבר 2013, ולפני שחזר לקדנציה שנייה בבולוניה כיהן כמה ימים כמאמן ספורטינג ליסבון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully