וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הובסה, עכו לא ניצלה זאת ורק השתוותה אליה בפסגה

המלאבסים נכנעו בפעם השלישית ברציפות בליגה כשהפסידו 3:0 לטבריה, אך סגניתם סיימה ב-1:1 בעפולה. כפר סבא ספגה בדקה ה-98 ב-3:2 לרמת השרון, 0:2 יקר להפועל פתח תקוה על אום אל פאחם ורק 1:1 בין בני יהודה לאחי נצרת

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 16.12/ספורט1

המחזור ה-15 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) וכרגיל סיפק המון דרמה. במוקד, המוליכה מכבי פתח תקוה ספגה הפסד שלישי ברציפות במסגרת הליגה כשנכנעה בביתה 3:0 לעירוני טבריה, אולם מי שלא הצליחה לנצח זאת היא הפועל עכו שנפרדה ב-1:1 בחוץ נגד הפועל עפולה - שעדיין לא הפסידה העונה בביתה - וכעת בפסגת הלאומית שוויון כששתי הראשונות עם 29 נקודות כל אחת. מי שיכולה לנצל זאת ולעלות לפסגה ביום שני היא מכבי יפו שתארח את הפועל ראשון לציון.

עוד היום בלאומית, הפועל פתח תקוה ניצחה 0:2 בחוץ את הפועל אום אל פאחם על רקע הביקורות ומעמדו המעורער של המאמן עופר טסלפפה. הפועל כפר סבא, מנגד, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים כשהפסידה 3:2 בביתה להפועל ניר רמת השרון משער בדקה ה-98. במשחק נוסף שנערך שוב נפרדו בני יהודה ומכבי אחי נצרת בשוויון, הפעם 1:1.

שחקני עירוני טבריה. מאור אלקסלסי
טבריה חזק בצמרת אחרי הניצחון על המוליכה/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה - עירוני טבריה 3:0

מכבי פתח תקוה יצאה לפגרת הנבחרות בחודש שעבר עם הפסד מפתיע מאוד לנועלת הטבלה הפועל אדומים אשדוד, אבל המשיכה ברצף השלילי כשבשבוע שעבר ספגה 2:1 בעכו. בגביע המדינה בתחילת השבוע החבורה של שי ברדה חזרה לעצמה עם 0:1 בחוץ על הפועל ירושלים, אבל בבית מול עירוני טבריה שבה לסורה, הובסה 3:0 והיא גם יכולה לסיים את המחזור כשהיא לא במקום הראשון בליגה. אופיר מזרחי (68), אלי בלילתי (86) ושניר טליאס (90+6) הם אלו שהדהימו את שי ברדה ושחקניו, שבהחלט הרגישו את חסרונם של המוצהבים מוטי ברשצקי ותומר לוי. טבריה מצדה עם ניצחון שלישי ברציפות מאז החזרה מהפגרה, אחרי שגברה פעמיים על אדומים אשדוד - בליגה ובגביע. טבריה כעת רק שלוש נקודות מהפסגה.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא. שלומי גבאי
הפסיד בדקה ה-98. עומר פרץ/שלומי גבאי

הפועל כפר סבא - הפועל ניר רמת השרון 3:2

רצף הניצחונות של הפועל כפר סבא נעצר עם הפסד דרמטי במיוחד. הירוקים עלו ליתרון מוקדם משער של אליאן רוחנא בדקה העשירית, אבל הוא החזיק שלוש דקות בלבד כי נתנאל אסקיאס קבע 1:1. רמת השרון, שלא ניצחה בליגה מאז ה-22 בספטמבר, אבל בגביע השבוע גברה על ירמיהו חולון מליגה א', השלימה מהפך כאשר פטר אוניקאצ'י כבש בדקה ה-34, אבל הירוקים לחצו ללא הפסקה וגל קעטבי בדקה ה-87 קבע 2:2 והיה נראה שהציל אותם מהפסד. החבורה של עומר פרץ ניסתה להכריע את המשחק בתוספת זמן של 10 דקות, אבל המילה האחרונה הייתה דווקא של רועי הר שבדקה ה-98 כבש, קבע 2:3 והעניק לרמת השרון ניצחון חשוב במיוחד עבורה בתחתית.

בני יהודה - מכבי אחי נצרת 1:1

הכתומים לא שיחקו השבוע בגביע המדינה מכיוון שכבר הודחו במפתיע בסיבוב הקודם על ידי איחוד בני שפרעם, כך שלאלישע לוי היה זמן רב להכין את שחקניו לקראת המשחק נגד מכבי אחי נצרת, שזכתה להגרלה נוחה בגביע ודרסה 1:5 את צופי חיפה מליגה ג'. למרות כל זאת, הקבוצות נפרדו בפעם השלישית ברציפות בתוצאת תיקו, אחרי שבעונה שעברה פעמיים נפרדו ב-0:0. הפעם לפחות הובקעו שערים כאשר סילבה קאני כבש לזכות בני יהודה בדקה ה-53, אך נואף בזיע איזן כעבור חמש דקות וקבע את תוצאת המשחק - תוצאה שמשאירה את השתיים במרכז הטבלה, הרחק מחבורת הצמרת.

הפועל פתח תקוה חוגגת. מאור אלקסלסי
ניצחון גדול למלאבסים, לשמחת טסלפפה/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 2:0

הפועל אום אל פאחם כמעט רשמה סנסציה נוספת על חשבונה של מכבי תל אביב בגביע המדינה, אבל היום חזרה לליגה והפסידה לראשונה מאז ה-7 באוקטובר - אז נכנעה למכבי פתח תקוה. עידן שמש העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה השלישית ועוז פרץ נעץ את המסמר השני בדקה ה-83 כדי לקבוע 0:2 להפועל פתח תקוה בסיום. זהו ניצחון יקר עבור הפועל פתח תקוה ומאמנה עופר טסלפפה, שמעמדו התערער לאחרונה ולא מן הנמנע שהיה משלם את המחיר במקרה של הפסד אחרי שבגביע בתחילת השבוע קבוצתו בקושי עברה את מ.ס. טירה, מונה נזקקה להארכה. זהו ניצחון שלישי ברציפות להפועל פתח תקוה מול אום אל פאחם.

הפועל פתח תקוה חוגגת. מאור אלקסלסי
מכבי פתח תקוה הובסה, הפועל תח תקוה חגגה/מאור אלקסלסי

הפועל עפולה - הפועל עכו 1:1

הפועל עפולה עדיין לא הפסידה העונה בביתה. את הפועל תל אביב היא ניצחה השבוע בדרך לשמינית גמר גביע המדינה, והיום היא מנעה מסגנית המוליכה לעלות לפסגה - על אף שהיא סופרת כבר שישה משחקים בליגה הלאומית ללא ניצחון. איהאם שחאדה בדקה ה-18 העלה את הפועל עכו ליתרון, אבל בסך הכל שתי דקות חלפו והיה זה אחמד שעבאן שכבש לשערו שלו והשתיים נפרדו ב-1:1. אם עכו הייתה מנצחת היא הייתה עולה לפסגה, אך במקום זאת היא בשוויון עם מכבי פתח תקוה במקום הראשון, יכולה לרדת למקום השלישי אם מכבי יפו תנצח ביום שני. עכו גם איבדה בכרטיס אדום את שי גולן שהורחק בדקה ה-90+6.

משחקי יום שני בליגה הלאומית:

מ.ס. כפא קאסם - הפועל רמת גן (19:00)
מכבי יפו קביליו - הפועל ראשון לציון (19:00)
הפועל אדומים אשדוד - הפועל נוף הגליל (19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully