וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב נכנסים ל"שבוע קריטי", האם עודד קטש ישרוד אותו?

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 19:46

אחרי ההפסד המאכזב לבני הרצליה אותו הגדירו במועדון כ"מנטלי" הצהובים יצאו לשני משחקים באיטליה כשהאפשרות לזעזוע על הפרק. ג'יילן אדאמס העביר מסר כי ירצה להישאר: "מעל הכל אוהב את החברים שלי לקבוצה"

אוהדי נבחרת מרוקו חוגגים באנטוורפן אחרי ההעפלה לחצי גמר מונדיאל 2022/טוויטר

מכבי תל אביב רשמה אמש (שבת) את הפסד הליגה השני שלה העונה, והשני בשלושת המחזורים האחרונים, כשהפסידה בבית לנועלת הטבלה ערב המחזור בני הרצליה 98:93 לאחר הארכה.

האכזבה בקבוצה לאחר המשחק הייתה גדולה מאוד. במכבי חשבו כי יצאו לדרך חדשה אחרי הניצחון על ולנסיה ביום חמישי האחרון, וראו את השיפור בהגנה כצעד ראשון לקראת המשך טוב יותר של העונה, אך נגד הרצליה ספגו הצהובים 85 נקודות לפני הארכה, וברגעים רבים פשוט לא ביצעו את העבודה כפי שצריך.

עודד קטש: "היינו רגועים מדי, כדי לעמוד במטרות נצטרך להשתפר"

שחקני מכבי תל אביב כדורסל. דני מרון
הגנה מאכזבת. מכבי/דני מרון
ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יישאר? אדאמס/דני מרון
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
יכול למצוא פתרונות? קטש/דני מרון

במועדון לא רצו לתרץ את ההפסד בפציעות של אלכס פויתרס ו-וויד בולדווין, אבל התייחסו לחוסר האנרגיות כדבר מרכזי בהפסד. "ראו מהרגע הראשון ששחקנים רק רוצים לסמן וי על המשחק הזה ולא באו לשחק", אמר אחד מאנשי המועדון, "היה ברור שנפסיד מהרגע הראשון, גם כשחזרנו והובלנו שחקנים חייכו ונראו בטוחים מדי בעצמם. זה הפסד מנטלי".

במכבי מתייחסים לשבוע הקרוב כאל שבוע קריטי בעונה הזאת. הצהובים יפגשו ביום שלישי הקרוב את מילאנו באיטליה ושלושה ימים לאחר מכן את וירטוס בולוניה, כשברקע רצון של חלק מאנשי הקבוצה לבצע זעזוע גם בעמדת המאמן. במקביל בקבוצה ינסו לסגור מחליף לאלכס פויתרס.

"לא שיחקנו משחק שלם, היו רגעים ששיחקנו טוב, ורגעים שלא שיחקנו ביחד, זה הכל חוזר לצד ההגנתי שלנו. אנחנו צריכים להתמקד בצד הזה", סיכם ג'יילן אדאמס שהצטיין עם 25 נקודות, "אני לא בטוח מה הסיבות, אנחנו צריכים למצוא את האנרגיות כדי לנצח את פתיחת הרבעים. כל שחקן צריך לחפש את הסיבות בעצמו, לשפר את הגנת האחד על אחד, לשמור את השחקן לפנינו, לא לתת לשחקן שמולנו להשיג נקודות קלות".

אדאמס מסיים את חוזהו במכבי בסוף החודש והעביר מסר: "אני רוצה להישאר בקבוצה, אני אוהב את העיר ואוהב את המסורת של הקבוצה. מעל הכל אני אוהב את השחקנים שאיתי, זאת קבוצה של אנשים שיש לי מערכת יחסים נהדרת איתה, אני חושב שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה מאוד, רק צריכים להאמין בעצמנו".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully