וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "היינו רגועים מדי, כדי לעמוד במטרות נצטרך להשתפר"

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב אחרי ההפסד הביתי לבני הרצליה: "אולי היינו צריכים לשחק בהתחלה עם שחקנים אחרים". בבני הרצליה חגגו, אורן אהרוני: "הגיע לנו לנצח", כריס באב: "הראינו למה הקבוצה הזאת מסוגלת"

תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 9.12/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) את הפסד הליגה השני שלה העונה כשנוצחה בביתה 98:93 על ידי בני הרצליה בהיכל מנורה. ההפסד היה השני בשלושה משחקים של הצהובים, והם איבדו את המקום הראשון בטבלה לטובת הפועל תל אביב.

מכבי פתחה את המשחק רע מאוד, פיגרה בהפרש דו ספרתי כבר ברבע הראשון, אליו ירדה בפיגור 12, אך יצאה מהמצב הלא טוב בזכות 37 נקודות ברבע השני. מכבי נראתה כאילו היא משייטת ליתרון ברבע האחרון, אלא שהרצליה, בהובלת כריס באב ומוריס קמפ שקלעו 26 ו-29 נקודות בהתאמה, חזרה והצליחה לכפות הארכה, בה שלטה ויצאה עם הניצחון. ג'יילן אדאמס הוביל את קלעי מכבי עם 25 נקודות, כולל 7 שלשות מ-9 ניסיונות, דארן היליארד קלע 15 נקודות עם 5 מ-6 מחוץ לקשת.

"אפשר לראות מאיך שהמשחק התחיל שמה שהיה זה האנרגיות, האגרסיביות שלנו", אמר המאמן עודד קטש בסיום, "זאת המלחמה בדרך כלל, לשמור על רמת ריכוז ודריכות שתספיק לנצח משחקים. ברור שזה לא רק דברים טקטיים ולא רק כדורסל, אבל זה לא רק זה. לא רוצה לקחת את הקרדיט מהרצליה שעשו משחק מצוין, אבל אנחנו עם עצמנו צריכים לבדוק איפה אנחנו מתחילים, אולי היינו צריכים לשחק עם שחקנים אחרים, בטח ללמוד מזה קדימה. זה לא הולך להיות קל, בטח עם החיסורים שיש לנו, ובמשחקי ליגה בלוח שאנחנו נמצאים בו. היינו רגועים מדי, התחלנו את המשחק רגוע, וגם כשעלינו ליתרון נרגענו".

ג'יילן אדאמס, שחקן מכבי תל אביב לצד סנדי כהן, שחקן בני הרצליה. דני מרון
נקודת אור בצהוב. אדאמס/דני מרון

קטש הוסיף ואמר כי: "היום אני יודע הרבה יותר איפה אנחנו חזקים ואיפה פחות, אני מרגיש שאנחנו יודעים יותר מה אנחנו רוצים, אבל יש דברים שלא הולכים בקלות, בטח שאנחנו חסרים שחקנים דומיננטים. אנחנו חייבים להשתפר, בסיטואציה ובנסיבות, מסתכלים על המצב ביורוליג, אנחנו במצב יחסית טוב, אבל כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה אנחנו צריכים להיות הרבה יותר טובים".

המאמן סיכם ודיבר על מה הקבוצה צריכה לעשות מהנקודה הנוכחית: "מתחילת העונה נבנה משהו באופי של השחקנים וברוח, קבוצה שמתחילה כמעט מאפס, צריך ללמוד היררכיה ודינמיקה בין השחקנים, ולא היינו עושים ניצחונות כמו שעשינו אם לא היו דברים חיובים פה. אפשר לראות מה קורה סביבנו ביורוליג ובאירופה, הדבר הכי חשוב כדי להשתפר, זה לעבור את הדברים האלה ביחד. להיות חיובי זה חשוב גם כשמנצחים, צריך לדעת להישאר עם שפת גוף טובה ולהילחם. מה שישמור אותנו ביחד זה הדברים האלה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
כריס באב, שחקן בני הרצליה. דני מרון
"צעד טוב לקבוצה". באב/דני מרון

בצד השני הצליחה בני הרצליה לעלות מעל המקום האחרון בטבלה ולעצור רצף של חמישה הפסדים. מחזיקת הגביע וסגנית האלופה שמרה על סיכוי להיכנס לרבע גמר גביע המדינה, והיא תקווה לסיים את הסיבוב הראשון עם עוד שני ניצחונות כדי להשאיר לעצמה סיכוי להגן על תוארה.

"היה משחק ברמה גבוהה מאוד, לבוא ולפה ולשחק נגד מכבי כאן היה משמעותי בשבילנו, בעיקר בגלל ההפסדים הכואבים שעברנו", אמר אורן אהרוני, "זה המשחק השלישי העונה שאנחנו משחקים בסגל מלא, חווינו פציעות והפסדים כואבים, מגיע כל הקרדיט לשחקנים שהגיעו ולבצע תוכנית משחק יציבה. התחלנו את המשחק טוב, שזה הדבר הכי חשוב נגד מכבי כאן, שמרנו על הגנה יציבה, הגבלנו את הסלים שלהם במתפרצת. ברבע השני היליארד ואדאמס עשו סלים גדולים, ירדנו בפיגור, אבל אמרנו לשחקנים שאנחנו מרגישים שעושים עבודה טובה, ושאם נמשיך ככה נוכל לנצח. בסוף זה כמעט ברח לנו, וזה יכל להיות שברון לב. הגיע לנו לנצח".

כריס באב שהצטיין הוסיף: "הראינו את האיכות שאנחנו יכולים להציג כשאנחנו משחקים חזק, מגבילים את היריבה לזריקה אחת, זה צעד טוב בשבילנו להראות מה הקבוצה הזאת מסוגלת. התכוננו למשחק הזה כמו לכל שאר המשחקים שלנו העונה, ידענו שאנחנו צריכים לבוא ולהתחרות, משהו שלא עשינו באופן עקבי, הראינו סימנים שאנחנו קבוצה טובה, אבל ידענו שצריך לצמצם את הטעויות ואיבודי הכדור, להגביל אותם לזריקה אחת ושלא ייכנסו למשחק המעבר, ולרוב עשינו בזה עבודה טובה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully