וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון: "אנחנו אחת הקבוצות הטובות שהיו בכדורגל הישראלי"

9.12.2022 / 7:02

מכבי חיפה חזרה בצורה חלקה ומרשימה והמחישה את העומק והאיכות שלה, בכר מחכה לחזרת הפצועים אך לא יאיץ בהם ויודע שעשוי להידרש לקבל החלטות קשות בתקופה הקרובה, גרשון מבין: זו קבוצה מיוחדת

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:4 (גביע הטוטו)/ספורט1

במכבי חיפה לא יכלו לבקש חזרה יותר חלקה לכדורגל הישראלי אחרי פגרת המונדיאל. למרות שהרבה שחקנים חסרו לה, על אף שתמיד קשה לחזור מהפסקה ואפילו שהיריבה החליפה מאמן והיתה צריכה לבוא בכוחות מחודשים ובמוטיבציה גבוהה, פירקה הקבוצה של ברק בכר את בני סכנין ללא בעיה במסגרת גביע הטוטו 1:4 והיא מוכנה לחזרת ליגת העל בעוד כשבוע. עוד קודם מצפה לה כבר ביום שני משחק במסגרת גביע המדינה מול הפועל נוף הגליל, שהפסידה אמש לבני יהודה בבית וזו תהיה הפתעה ענקית, אם מכבי חיפה לא תעבור את המפגש הזה בקלילות.

דין דוד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
רגעים מרשימים. מכבי חיפה במיטבה/מאור אלקסלסי
אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כ-17 אלף צופים בחיפה במשחק על המקום ה-5 בגביע הטוטו. הקהל צמא/מאור אלקסלסי

ברק בכר היה מרוצה ממה שראה על הדשא ופירגן בסיום לשחקנים כמו רמי גרשון ומאוויס צ'יבוטה שעבדו מאוד קשה כדי למצוא לעצמם מקום ב-11 הראשונים. בכר יודע שיש לו סגל מצוין עם יותר משני שחקנים טובים על עמדות מסויימות ולכן הוא ביקש מהצוות הרפואי ומהשחקנים עצמם לא למהר עם חזרה מהירה מפציעות, אלא לעבוד היטב ובקצב הנכון והמתאים כדי להחזיר את השחקנים לכשירות מלאה.

יחד עם זה המאמן רוצה כבר לראות סגל מלא ואחרי שצ'רון שרי ועבדולאי סק נפצעו אף הם אתמול, הביע המאמן תקווה שיהיו לו בקרוב כל השחקנים. "אני רוצה את כל החולים והפצועים חזרה. אני אדע להסתדר עם כאב הראש הזה", אמר בכר שיודע בתוך תוכו שהוא עלול למצוא את עצמו בקרוב עם החלטות לא פשוטות על השחקנים שמתלבשים, אבל לא חושש מזה.

רועי משפתי, שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
השוער הראשון של מכבי חיפה לתקופה הקרובה. משפתי/מאור אלקסלסי
צ'ארון שרי, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יהיה בסדר. שרי/מאור אלקסלסי
ינון אליהו ושחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בישול נפלא. אליהו/מאור אלקסלסי

גרשון שכאמור זכה אמש למלים חמות ממאמנו, אמר על הקבוצה בה הוא משחק במסיבת העיתונאים אחרי המשחק: "אנחנו אחת הקבוצות הטובות שהיו בכדורגל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully