וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאילו לא הייתה פגרה: מכבי חיפה הביסה 1:4 את בני סכנין

האלופה חזרה עם ניצחון משכנע שהבטיח לה את המקום החמישי בגביע הטוטו. שרי (8) כבש והוחלף לבקשתו עקב כאבים, גם אצילי (33), דוד (37) וארד (61) בנגיעה הראשונה שלו הבקיעו ושהר נכנס מהספסל לדקות ראשונות העונה. עוואד (69) רק צימק

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:4 (גביע הטוטו)/ספורט1

מכבי חיפה יצאה לפגרת המונדיאל לפני כמעט חודש עם חמישייה לרשת הפועל תל אביב, לפני כן ניצחה בדרבי את הפועל חיפה וחגגה גם על הפועל חדרה, עירוני קרית שמונה ובית"ר ירושלים בין משחקי ליגת האלופות. הערב (חמישי) לעיני כ-17 צופים במשחק על המקום החמישי בגביע הטוטו, היא הביסה 1:4 את בני סכנין, שיצאה לפגרה עם רצף של שישה משחקים ללא ניצחון ושבה עם מאמן חדש, קובי רפואה במקום חיים סילבס.

מכבי חיפה החלה את המשחק בסערה ועלתה ליתרון מוקדם משער של צ'ארון שרי בדקה השמינית. האורחת כמעט השוותה עם ניסיונות של בירם כיאל, אבל עומר אצילי (33) ודין דוד (37) סגרו סיפור. לחגיגה עוד הצטרף הבלם עופרי ארד המחליף בנגיעה הראשונה שלו בכדור ומוחמד עוואד כבש נגד האקסית וקבע 4:1 בסיום. הירוקים מקווים שצ'ארון שרי ועבדולאי סק שהוחלפו לבקשתם, לא נפצעו.

בזכות הניצחון סיימה מכבי חיפה במקום החמישי בגביע הטוטו, ניצחון שיעשיר את קופת המועדון ב-350 אלף שקל. בני סכנין שסיימה שישית תסתפק ב-300 אלף שקל.

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כ-17 אלף צופים בחיפה במשחק על המקום ה-5 בגביע הטוטו. מרשים/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה התייצבה למפגש בסגל חסר מאוד, ללא שון גולדברג, רז מאיר, ניקיטה רוקאביציה ופרנזי פיירו החולים ובלי ג'וש כהן, דולב חזיזה, נטע לביא, דניאל סונדגרן ודילן בטובינסיקה. בשער עמד רועי משפתי ששיחק גם במחנה האימונים בסלוניקי, עבדולאי סק פתח במרכז ההגנה יחד עם רמי גרשון, צ'ארון שרי בקישור יחד עם מוחמד אבו פאני ובהתקפה עומר אצילי, מאוויס צ'יבוטה ודין דוד.

בני סכנין ביצעה בפגרת שינוי על הקווים והיה זה משחקו הראשון של קובי רפואה כמאמן הקבוצה במקום חיים סילבס. רפואה החליט לעלות עם ההרכב החזק ביותר שלו כדי לבחון את שחקניו, אולם מחוץ לסגל נותר החלוץ גיא מלמד שלא התאמן בימים האחרונים עקב מתיחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
דין דוד, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יש למכבי חיפה סיבה לחייך אחרי החזרה מהפגרה/מאור אלקסלסי

הרכבים

מכבי חיפה: רועי משפתי, ינון אליהו, עבדולאי סק (עופרי ארד, 60), רמי גרשון, פייר קורנו (סאן מנחם, 60), עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני (זיו בן שימול, 74), צ'ארון שרי (מאור לוי, 39), מאוויס צ'יבוטה, עומר אצילי, דין דוד (בן שהר, 46).

בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה (עובדיה דרויש, 58), מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים (מרואן קבהא, 58), רועי שוקרני (גבי גורי, 68), בירם כיאל, איברהימה קונטה (חסן חילו, 41), ניקולאו קרדוסו, גרמן אונוגחה מוחמד עוואד, 58).

רועי משפתי, שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
השוער הראשון של מכבי חיפה לתקופה הקרובה. משפתי/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

דקה 6: הראשונה לאיים על השער הייתה דווקא בני סכנין, אבל הכדור שבעט כיאל מכ-20 מטר לא סיכן את משפתי ויצא.

דקה 8: גול! מכבי חיפה עלתה ליתרון 0:1. צ'יבוטה הצליח לחטוף לגנטוס, מסר לדוד והאחרון מצא בכדור עומק את שרי שמתוך הרחבה לא התבלבל מול עמוס וכבש.

צ'ארון שרי, קשר מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
נראה חד גם אחרי הפגרה. שרי/מאור אלקסלסי

דקה 15: איהאב גנאים ביצע עבירה וספג כרטיס צהוב.

דקה 27: כיאל קיבל את הכדור בתוך הרחבה כשהוא פנוי לחלוטין, אבל שוב לא בעט מספיק טוב - אלא שהפעם הכדור עשה את דרכו לעבר הרשת ומשפתי בתגובה מצוינת הציל לקרן.

בירם כיאל, שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
כמעט השווה. כיאל/מאור אלקסלסי

דקה 33: גול! אצילי הכפיל את יתרונה של מכבי חיפה. שרי מסר לאבו פאני, שבנגיעה השאיר את אצילי פנוי והוא בכדור חד ומדויק בעט לפינה של עמוס. 0:2.

דקה 37: גול! גם דין דוד הצטרף לחגיגה ומכבי חיפה ב-0:3. אליהו בצד ימין עבר בקלות את ג'אבר, הרים כדור מדוד לרחבה והחלוץ מתוך רחבת החמש מצא את הרשת גם כן.

ינון אליהו ושחקני מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בישול נפלא. אליהו/מאור אלקסלסי

דקה 39: סיבה לדאגה? שרי התלונן על כאבים והוחלף על ידי מאור לוי.

דקה 41: גם סכנין עם החילוף הראשון שלה, חסן חילו עלה במקום קונטה.

קובי רפואה, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
אין ספק שהוא ציפה ליותר משחקניו. רפואה/מאור אלקסלסי

דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך עם כניסתו של בן שהר לכר הדשא במקום דין דוד - דקות ראשונות העונה לחלוץ בכל המסגרות.

דקה 55: נראה שהמחצית הראשונה עשתה את שלה, כי לאחר 10 דקות בחצי השני לא קורה יותר מדי על הדשא.

דקה 58: חילוף משולש בסכנין. קבהא, דרויש ועוואד החליפו את ספורקסלדה, אונוגחה וגנאים.

עופרי ארד, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
כבש בנגיעה הראשונה. ארד/מאור אלקסלסי

דקה 60: גם בכר עם שינויים נוספים והפעם נכנסו סאן מנחם ועופרי ארד במקום פייר קורנו ועבדולאי סק שגם כן ביקש להתחלף עקב מכה שספג.

דקה 61: גול! ארד נגח לרשת בנגיעה הראשונה שלו בכדור. קרן של אצילי מימין מצאה את הבלם, ששלח את הכדור לפינה הרחוקה ופנימה. 0:4 לירוקים.

דקה 68: גבי גורי עלה על חשבונו של רועי שוקרני.

דקה 68: אבו פאני כמעט היה חתום על בישול נוסף, אבל בן שהר לא הצליח להבקיע באחד על אחד. יציאה טובה של עמוס.

בן שהר, חלוץ מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
דקות ראשונות שלו העונה וכמעט שער. שהר/מאור אלקסלסי

דקה 69: גול! עוואד ניצל שגיאה קשה של ארד כדי להבקיע לראשונה העונה ולצמק ל-4:1. הבלם ניסה להחזיר כדור לאחד הבלמים או למשפתי, אבל מסר לעוואד שניצל את היציאה של השוער מהרחבה כדי להקפיץ מעליו. הוא לא חגג נגד האקסית.

דקה 74: זיו בן שימול הצעיר נכנס להופעת בכורה בבוגרים, מי שפינה את מקומו במכבי חיפה היה אבו פאני. זה היה החילוף האחרון במשחק.

דקה 80: בן שימול כמעט הבקיע במשחקו הראשון, אבל הבעיטה שלו נבלמה בשנייה האחרונה. צ'יבוטה היה מי שמסר לו בכדור רוחב נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully