וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "זה לא נראה חמור, מניח ששרי וסק יהיו כשירים ליום שני"

מאמן מכבי חיפה אחרי הניצחון על בני סכנין ולקראת נוף הגליל בגביע המדינה: "היה אימון טוב". רפואה אחרי משחקו הראשון: "אם צריך נעשה שינויים"

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 1:4 (גביע הטוטו)/ספורט1

כמעט חודש של פגרה מאז משחקן האחרון של מכבי חיפה ובני סכנין, ונראה שלא הרבה השתנה. לעיני כ-17 אלף צופים בביתם של הירוקים, הם ניצחו 1:4 וסיימו במקום החמישי בגביע הטוטו. האורחת, מנגד, נראתה רע במשחקו הראשון של המאמן קובי רפואה, שהחליף בפגרה את חיים סילבס.

המאמן המנצח ברק בכר אמר אחרי המשחק: "משחק הכנה מצוין לשתי הקבוצות. צריכים לצבור את הדקות ואת החדות, ראינו שחקנים עושים דברים יותר טוב. היה אימון טוב וצריך להמשיך כך גם בגביע".

על שרי וסק שביקשו להתחלף: "לא נראה לי שיש פציעות חמורות על פניו, נבדוק אותם בהמשך השבוע אבל מניח שהם יהיו כשירים לשני (נגד הפועל נוף הגליל בגביע המדינה)".

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"אימון טוב". ברק בכר/מאור אלקסלסי

על הפגרה שאיפשרה לשחקני מכבי חיפה להתאושש אחרי פתיחת עונה עמוסה שכללה את ליגת האלופות, אמר בכר: "הפגרה באה בזמן, נחנו כמו שצריך. כולם חוזרים רעבים, גם הצוות. עשינו מחנה טוב ומשחק טוב, כשיהיה סגל מלא תהיה תחרות טובה. היינו למעלה ועכשיו יש מטרה לא פחות חשובה, לקחת אליפות, וזה מה שעומד לנגד עינינו".

הבלם רמי גרשון שפתח בהרכב לראשונה העונה, סיפר על הסיטואציה: "אני מאוד שמח שהדברים עבדו לנו וגם שיצא לי לשחק היום, בתקווה שיהיו עוד הזדמנויות. הייתי וחוויתי ואני יודע שבכדורגל אין זמן לעשות פרצופים ולהיכנס לדיכאונות, אלא צריך לעבוד קשה, להיות אופטימי ואת מה שהשם ייתן אנחנו ניקח באהבה. זה משהו שאני גם מנסה להעביר כל הזמן לחבר'ה הצעירים, כי גם אני בצעירותי הייתי נכנס למצבי רוח והיום במבט לאחור אני יודע שזה היה בזבוז זמן. אני מנסה ללמד את הצעירים מהניסיון שלי ואני חושב שזו צריכה להיות דרך חיים של כל שחקן כדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קובי רפואה, מאמן בני סכנין. מאור אלקסלסי
השינויים בדרך? רפואה/מאור אלקסלסי

מנגד, המאמן המנוצח קובי רפואה אמר אחרי משחקו הראשון בסכנין: "מכבי חיפה חטפה וכבשה, ב-2:0 הקבוצה הייתה חסרת ביטחון. ראיתי את כל הדברים האלה, נכון שזה גביע הטוטו, אבל אסור לנו להיראות כך, בטוח שנשתפר, הכי חשוב כרגע להרים את המורל של השחקנים. אחרי ה-2:0 זה היה קל מדי, אבל יש פה קבוצה טובה ואני מאמין בה".

כשנשאל האם המטרה היא פלייאוף עליון, השיב: "אין ספק, אבל פלייאוף עליון עושים, לא מדברים. אם צריך לעשות שינויים אז נעשה, יש לנו הרבה עבודה".

הקשר בירם כיאל אמר על השינוי שבוצע במועדון: "תמיד קשה להיפרד ממאמן שהתחבר טוב לשחקנים ולקבוצה, הצלחנו איתו והוא היה איתנו גבר, אבל בעולם הכדורגל, במיוחד בארץ כי הייתי עשור באנגליה ושם זה לא קרה, קשה להחליף את השחקנים ולכן מנסים לעשות משהו ולכן המאמן הולך. עבדנו עם קובי, אבל כשאתה טועה נגד מכבי חיפה אתה משלם ישר. ניקח את המשחק הזה כמשחק הכנה שנלמד ממנו ואולי גם יכניס אותנו לכושר. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים להיות יותר טובים, ונהיה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully