וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט וזוסמן הובסו מול פנרבחצ'ה, מדר הפסיד בדרבי של בלגרד

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 0:43

אלבה והישראלים לא היוו יריב למוליכה שניצחה 75:104, שמונה שחקנים שלה קלעו בדו ספרתי. הגארד (14 נק') ופרטיזן ספגו 76:73 במפגש היסטורי מול הכוכב האדום שהכריעה את ההתמודדות 2 שניות לסיום. ריאל מדריד נכנעה בתום דרמה 95:94 למונאקו בהארכה

תקציר: ריאל מדריד - ולנסיה 62:79/ספורט1

המחזור ה-12 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים, כולל הניצחון של מכבי תל אביב על ולנסיה. ים מדר ופרטיזן בלגרד הפסידו בדרבי הדרמטי לכוכב האדום, אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט רשמה הפסד תשיעי ברציפות, הפעם לפנרבחצ'ה מהפסגה, בעוד פנאתינייקוס ניצחה בהארכה את מילאנו שרשמה מצדה הפסד שמיני רצוף. במשחק שנעל את הערב, ריאל מדריד ספגה ארבע נקודות במהלך אחד ממייק ג'יימס, נגררה גם כן להארכה והפסידה בביתה 95:94 למונאקו.

שחקן פרטיזן בלגרד, ים מדר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
משחק נהדר שלו לא הספיק לפרטיזן בהפסד. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אלבה ברלין - פנרבחצ'ה 104:75

לאחר שמתחה את ברצלונה עם הופעה נפלאה של תמיר בלאט, הטורקים הוציאו עצבים על ההפסד לריאל מדריד במחזור הקודם בדרך לניצחון עשירים העונה ביורוליג. ריצת 5:17 ברבע הראשון גרמה לבריחה של פנר לאורך כל המשחק ולפער שרק הלך וגדל עם חלוקת נקודות מדהימה של לא פחות משמונה שחקנים שקלעו בדו ספרתי. קרסן אדוארדס (13 נק') ומרקו גודוריץ' (13 נק' ו-6 אס') הובילו את הקלעים בשלושת הרבעים הראשונים, עד שיובל זוסמן (6 נק', 4 אס', 5 ריב') וחבריו התעוררו ברבע האחרון, אבל זה כבר לא הספיק לאלבה שרשמה הפסד תשיעי ברציפות. תמיר בלאט שותף ולא קלע.

פרטיזן בלגרד - הכוכב האדום בלגרד 76:73

הדרבי הראשון של בלגרד אי פעם ביורוליג הבטיח הרבה, וקיים עוד יותר. פרטיזן של ז'לקו אוברדוביץ' וים מדר פתחה נהדר במשחק הביתי, אך הפסידה 29:13 ברבע השני וראתה את האורחת הופכת. אחרי מחצית שנייה צמודה מאוד, קווין פאנטר העלה את המארחת ליתרון 6 כשלוש דקות לסיום, אך שלשה אדירה של לוקה וילדוסה קבע שוויון בכניסה לדקה האחרונה. מדר החטיא מחוץ לקשת, הכוכב יצאה להתקפה ושלשה ענקית של נמניה נדוביץ' מהפינה שתי שניות לסוף קבעה 73:76. מדר החטיא על הבאזר, ואוהדי האורחת חגגו ביציעים ניצחון ענק. מאמן המנצחת, דושקו איבנוביץ', התקרב לשיאו של צביקה שרף עם חמישה ניצחונות רצופים ביורוליג מאז מינויו לתפקיד, כאשר השיא של שרף עומד על שישה. נדוביץ' הוביל את המנצחת עם 20 נקודות, פאנטר (15) ומדר (14) בלטו בשורות המפסידה המאוכזבת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן ריאל מדריד אלברטו אבאלדה. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון שביעי רצוף? אבאלדה/GettyImages, Sonia Canada

ריאל מדריד - מונאקו 95:94 (לאחר הארכה)

הקרב הישיר על המקום השני בטבלה הסתיים בדרמת ענק. הבלאנקוס כבר הובילו ביתרון דו ספרתי לקראת הפסקת המחצית, נקלעו לפיגור ברבע השלישי ואחרי דקות ארוכות יצאו ממנו ועלו ליתרון מבטיח של שמונה נקודות ברבע הרביעי והמכריע, אבל מונאקו לא נלחצה גם מפיגור של ארבע נקודות לפני 15 השניות האחרונות בהתמודודת, כפתה הארכה וגם ניצחה. אחרי שוולטר טבארס דייק פעמיים מהקו וקבע 84:88 לריאל, כשנותרו רק שלוש שניות לסיום, מייק ג'יימס קלע שלשה ובאותו מהלך גם סחט עבירה מטבארס - מהלך שהסתיים בארבע נקודות שלו ובשוויון 88. דז'נאן מוסה ניסה להכריע עם הבאזר ולא הצליח, כך שהמשחק נכנס להארכה. הבלאנקוס קלעו במהלך ההארכה רק שש נקודות וכולן מקו העונשין, וזה לא הספיק לה מול שבע הנקושות שקלעה מונאקו שניצחה ועלתה למקום השני. מוסה הוליך את קלעי ריאל עם 24, טבארס הוסיף 17 וגם סרחיו יוי וגרשון יאבוסלה קלעו 12 כל אחד, אבל ג'יימס הפגיז 28 נקודות וג'ורדן לויד קלע 19 לזכות מונאקו שניצחה לראשונה בתולדותיה את ריאל.

פנאתינייקוס - מילאנו 77:90 (לאחר הארכה)

הרצף העגום של האיטלקים המשיך עם הפסד בהארכה ליוונים שרשמו ניצחון רביעי רצוף בהנהגתו של דוויין בייקון (31 נק' ו-7 ריב'). דווקא אחרי רבע ראשון בו מילאנו ירדה ביתרון מבטיח של 13:22, ושמרה עליו עד סיום המחצית הראשונה, פנאתינייקוס הצליחה לחזור ולהשוות את התוצאה עד סיום הזמן החוקי עם יכולת טובה של פאריס לי (22 נק' ו-5 אס'). בהארכה שחקניו של אטורה מסינה קרסו, קלעו רק חמש נקודות וראו איך הירוקים מיוון בורחים עם 18 נקודות משלהם בדרך לניצחון חשוב. מילאנו עם הפסד נוסף, רגע לפני המשחק מול מכבי תל אביב במחזור הבא.

משחקי שישי ביורוליג

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס
אולימפיאקוס - וירטוס בולוניה
באסקוניה - באיירן מינכן
ברצלונה - וילרבאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully