וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי הושעה משלושה משחקים, ייעדר מהדרבי ונגד אתלטיקו

חלוץ ברצלונה נענש בעקבות התנועה המזלזלת לעבר השופט לאחר שהורחק מול אוסאסונה, המועדון יערער. גם פיקה הפורש הושעה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.11/ספורט1

ברצלונה יצאה לפגרת המונדיאל כשהיא מוליכה את טבלת הליגה הספרדית ומקדימה את האלופה ריאל מדריד בשתי נקודות, והיא עשתה זאת בזכות ניצחון קשה במיוחד במשחקה האחרון. הקבוצה של צ'אבי התארחה אצל אוסאסונה ונקלעה לפיגור מוקדם, ממנו חזרה ל-1:2 במחצית השנייה כשהיא בעשרה שחקנים. האורחת הייתה בחסרון מספרי בעקבות הרחקתו של רוברט לבנדובסקי, שקיבל צהוב שני ולאחר מכן ביצע תנועה מזלזלת לעבר השופט חיל מנסאנו. היום (רביעי) התברר כי אותה תנועה עלתה לו ולברצלונה ביוקר.

בעקבות אותה תנועה לעבר השופט, לבנדובסקי נענש בהשעייה משלושה משחקים - הדרבי נגד אספניול בקאמפ נואו, המפגש המסקרן נגד אתלטיקו מדריד בחוץ ומשחק בגביע המלך מול יריבה שטרם נקבעה. המשמעות היא שהכוכב שהצטרף הקיץ ונמצא כעת בהכנות למונדיאל עם נבחרת פולין, ישוב למגרשים מהפגרה רק ב-11.1, אז ברצלונה תפגוש את מחזיקת הגביע בטיס בחצי גמר הסופרקאפ. בהמשך נודע כי ברצלונה תערער על העונש, מתוך תקווה שהוא יבוטל או לכל הפחות יומתק.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה. רויטרס
ספג עונש הרחקה אותו לא יצטרך לרצות. פיקה/רויטרס

מי שספג עונש חמור עוד יותר הוא ג'רארד פיקה. הבלם שפרש לאחרונה הורחק מארבעה משחקים בפועל, אך כאמור בעקבות פרישתו הוא לא ירצה את העונש. במשחק נגד אוסאסונה, בו לא שותף, פיקה השתלח בשופט חיל מנסאנו בירידה למחצית וקרא לעברו: "ראית בכלל את מי הרחקת? אתה השופט שז**ן אותנו הכי הרבה, בפער ענק". אחרי שמנסאנו הוציא לו אדום, פיקה השתלולל והחל לקלל אותו במילים קשות: "מזד**ן, אני מחרבן על אמא שלך. תתבייש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully