וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק ענק בעשרה שחקנים: ברצלונה ניצחה את אוסאסונה 1:2

דויד גרסיה הימם כבר בדקה ה-6, לבנדובסקי הורחק (30), אך פדרי (48) וראפיניה (85) הפכו והגדילו את הפער בפסגה ל-5 נקודות, לפחות באופן זמני. 45 דקות לשון וייסמן, ויאדוליד חטפה 3:0 מבילבאו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) כשבמוקד רשמה ברצלונה מהפך גדול בדרך ל-1:2 על אוסאסונה - ניצחון חמישי ברציפות. במשחק המוקדם, שון וייסמן וריאל ויאדוליד חטפו 3:0 מאתלטיק בילבאו.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לא האמין. לבנדובסקי מורחק/רויטרס

אוסאסונה - ברצלונה 2:1

מאז ההפסד לריאל מדריד בקלאסיקו, נראית ברצלונה כמו קבוצה חדשה. הערב, במשחקה האחרון לפני פגרת המונדיאל, חגגה הקבוצה של צ'אבי ניצחון חמישי ברציפות, והפעם הוא הושג עם טונות של אופי. המשמעות: הפער בפסגה צמח לחמש נקודות, לפחות באופן זמני, עד משחקה של ריאל מדריד מול קאדיס ביום חמישי.

קל, כאמור, זה ממש לא היה. הפתיחה היתה כל כולה של המארחת, שלחצה ובאה על שכרה כבר בדקה השישית: דויד גרסיה התרומם ראשון לכדור קרן ונגח היטב כדור שבלבל את מארק אנדרה טר סטגן וחדר לרשת. שחקני ברצלונה טענו לעבירה ברחבה, אך השופט נעזר ב-VAR ואישר את הכיבוש. ברצלונה עבירה הילוך, ולאחר בעיטה לא מדויקת של באלדה (23), נעצר רוברט לבנדובסקי אצל אייטור פרננדס (25). אלא שהחלוץ הפולני העצבני, שספג כרטיס צהוב בדקה ה-11, הורחק עם צהוב שני בדקה ה-30, אחרי כניסה אגרסיבית בדויד גרסיה. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כבר חשב פראן טורס שהצליח לאזן, אך השער שלו נפסל בשל נבדל שאכן היה.

עם השריקה למחצית המשיכו אנשי ברצלונה להתלונן בפני חיל מנזנו. ג'רארד פיקה קם מהספסל, ניגש אל השופט, הצביע לעברו ושאל: "האם בכלל ראית את מי הרחקת?" בתגובה, הבלם הוותיק הורחק בעצמו, אך ברצלונה יצאה למחצית השנייה בצורה טובה יותר. בדקה ה-48 לא הצליחה הגנת אוסאסונה להרחיק כדור רוחב של ג'ורדי אלבה, ופדרי ניצל זאת כדי לקבוע 1:1. בדקה ה-70 כמעט הפתיע מוי גומס את טר סטגן, שהציל בקצות האצבעות ברגע האחרון. אוסאסונה שילמה על זאת בצד השני, כשפרנק דה יונג הקפיץ כדור עומק גאוני לראפיניה, והמחליף שנכנס בדקה ה-78 נגח נהדר (85) מעל אייטור פרננדס כדי לקבוע את תוצאת הסיום. שער גדול וניצחון גודל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ברצלונה ראפיניה. רויטרס
נגיחת קלאץ' גדולה. ראפיניה/רויטרס
שחקן ברצלונה פדרי. CESAR MANSO/AFP, GettyImages
במקום הנכון, בזמן הנכון. פדרי/GettyImages, CESAR MANSO/AFP

פיקה לפני ההרחקה

אתלטיק בילבאו - ריאל ויאדוליד 0:3

שון וייסמן שב להרכב ויאדוליד, אך שוב התקשה להשפיע, הוחלף עם פתיחת המחצית השנייה והוא סופר שער אחד בלבד העונה - אי שם במחזור הראשון. קבוצתו שדווקא היתה במומנטום מצוין עם שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים לא הצליחה להוות יריבה שקולה, ובילבאו התאוששה וחגגה ניצחון שני בלבד בשבעת משחקיה האחרונים, וניצחון בית ראשון על ויאדוליד מאז 2013/14. גורקה גורוסטה כיכב עם צמד (18, 51), דני ויויאן הוסיף (78).

משחק נוסף:

אלצ'ה - ג'ירונה 2:1
לאלצ'ה: פול לירולה (16), לג'ירונה: איבן מרטין (39), ולנטין קסטיאנוס (66)

שון וייסמן, שחקן ריאל ויאדוליד. Angel Martinez, GettyImages
לא כבש מאז מחזור הפתיחה. שון וייסמן/GettyImages, Angel Martinez

שאר משחקי המחזור ה-14 בליגה הספרדית:

אלמריה - חטאפה (רביעי, 20:00)
סביליה - ריאל סוסיאדד (רביעי, 20:00)
אספניול - ויאריאל (רביעי, 21:00)
מאיורקה - אתלטיקו מדריד (רביעי, 22:30)
ראיו וייקאנו - סלטה ויגו (חמישי, 20:00)
ולנסיה - בטיס (חמישי, 21:00)
ריאל מדריד - קאדיס (חמישי, 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully