וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה חוגגת ומודאגת: הקללות של פיקה נחשפו, לבנדובסקי יורחק מ-4 משחקים?

לצד המהפך הגדול נגד אוסאסונה שפתח פער מריאל מדריד וקבע את פתיחת העונה הטובה זה עשור, הקטלאנים עסוקים בהרחקות שחוללו סערה. לבנדובסקי עלול לספוג עונש קשה, פיקה סינן "מזד**ן" וניצל מהשעיה ארוכה רק בגלל הפרישה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

וואו, כמה שזה הלך קשה לברצלונה, אך בסופו של דבר, הצליחו הקטלאנים לנצח הערב (שלישי) 1:2 את אוסאסונה, במה שהיה משחקם האחרון לפני פגרת המונדיאל. רוברט לבנדובסקי הורחק (30), לפני שפדרי (48) וראפיניה (85) השלימו מהפך גדול וקבעו יתרון בן חמש נקודות בפסגת הטבלה, לפחות עד משחק ההשלמה של ריאל מדריד.

מלבד הניצחון עצמו, הסיפור הגדול הגיע מג'רארד פיקה. הבלם שזכה לטקסי פרידה ואירוע פרישה מיוחד בשבת, כאשר ערך את הופעתו האחרונה במדי ברצלונה בקאמפ נואו מול אלמריה, ישב הפעם על הספסל - אבל הצליח לקבל כרטיס אדום עם הירידה לחדרי ההלבשה בתום המחצית הראשונה. פיקה ניגש אל חיל מנסאנו, בא אליו בטענות, שאל: "ראית בכלל את מי הרחקת? אתה השופט שז**ן אותנו הכי הרבה, בפער ענק". אחרי שמנסאנו הוציא לו אדום, פיקה השתולל והחל לקלל אותו במילים קשות. "מזד**ן, אני מחרבן על אמא שלך. תתבייש". בעקבות ההתפרצות הזו, יכול היה פיקה לספוג עונש של הרחקה מלא פחות משישה משחקים, אבל הוא יינצל רק משום שכבר הודיע על פרישה ומדובר במשחק האחרון בקריירה שלו. מדובר באדום ה-11 שסופג פיקה בימיו בברצלונה וכך הוא השתווה לחריסטו סטויצ'קוב כשיאן ההרחקות בכל ההיסטוריה של המועדון. זה אקורד הסיום לקריירה המפוארת.

מי שלא יחמוק מעונש הוא רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני הגיב גם הוא בעצבנות להרחקה שלו, ואחרי שספג צהוב שני נראה מסנן תנועה מזלזלת כלפי השופט בירידה לחדר ההלבשה. בדוח שהעביר מנסאנו בסיום המשחק מצוין שלבנדובסקי "ביצע מחוות פוגעניות", ועל כן הוא עשוי עונשו צפוי להיות חמור יותר, וככל הנראה ינוע בין הרחקה משלושה משחקים עד ארבעה. אם יורחק משלושה משחקים, לבנדובסקי יחמיץ את המשחקים נגד אספניול, אתלטיקו מדריד וריאל בטיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

בחזרה למשחק. ברצלונה השיגה 37 נקודות אחרי 14 מחזורים - רק בשתי עונות השיגה יותר נקודות (2012/13 ו-2013/14 - 40 נקודות), והיא יוצאת לפגרה עם חמישה ניצחונות רצופים. כמו כן, נרשמה היסטוריה קטנה במועדון: לראשונה בתולדותיה בלה ליגה, חזרה בארסה מפיגור בלוח התוצאות ופיגור מספרי במחצית, לניצחון במשחק כולו.

"הופעה גדולה שלנו", התמוגג צ'אבי. "צריך להיות מאוד גאים בקבוצה הזאת. שמרנו טוב מאוד במחצית השנייה. אמרתי לשחקנים שיגלו אמונה ואופי - ואת שני הדברים הללו היה לנו. אנחנו משחקים היטב בליגה. צריך להמשיך להאמין, המטרה שלנו היא לזכות באליפות". על השיפוט במשחק אמר המאמן: "הדעה שלי לא חשובה. הכרטיס האדום נראה קצת מוגזם, אבל זה לא משנה מה אגיד. זה עוד יום שהשופט עוזב בלי להגיד מילה, אני חושב שהם צריכים להסביר את עצמם".

מרקוס אלונסו הוסיף: "הכל היה נגדנו, אבל נלחמנו קשה וזה ניצחון ענק. עכשיו אפשר לנוח וליהנות משלוש הנקודות הללו. הגענו לאן שאנחנו רוצים להיות - בפסגת הטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully