וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד תבטל את חוזהו של רונאלדו בינואר, אם יוותר על פיצוי

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 21:30

על פי דיווח ב"טלגרף", השדים האדומים רוצים לסיים כמה שיותר מהר את ההתקשרות עם הפורטוגלי. בהודעה הרשמית נכתב: "שוקלים כיצד לפעול"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

בכל העולם כבר יצאו בכותרות שכריסטיאנו רונאלדו למעשה סיים את דרכו במנצ'סטר יונייטד בעקבות הריאיון שהתפרסם הלילה ובו טען הכוכב בין השאר כי "מנצ'סטר יונייטד בגדה בו" ושהוא "לא מאמין באריק טן האח", אלא שהתגובה הרשמית של השדים האדומים הייתה רחוקה מלספק תשובות.

בהודעה רשמית שנמסרה ממנצ'סטר יונייטד היום (שני) אחר הצהריים, לאחר שעות ארוכות שבכל העולם מדברים על התבטאויות חסרות תקדים מצד הפורטוגלי, שנמצא כעת עם נבחרת פורטוגל בתחילת ההכנות למונדיאל, נכתב כך: "המועדון ישקול כיצד לפעול לאחר בירור כל העובדות. אנחנו נשארים ממוקדים בהכנות לחצי השני של העונה ובהמשך המומנטום האמונה והביחד שנבנים בין השחקנים, המאמן, הצוות והאוהדים".

על פי דיווח ב"טלגרף", יונייטד בוחנת כעת את האפשרות להתיר את חוזהו של רונאלדו בינואר, כל עוד הוא לא יבקש פיצוי על חמשת החודשים הנותרים.

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
מנצ'סטר יונייטד שוקלת מילים, לפחות בינתיים/GettyImages, OLI SCARFF

חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו מסתיים בתום העונה הנוכחית, אבל ספק גדול אם הוא ימשיך במנצ'סטר יונייטד גם בחצי הבא של העונה. כזכור, לכל אורך הקיץ עשה CR7 ככל שביכולתו כדי לעזוב, אולם על פי הפרסומים לא מצא קבוצה שתסכים לקלוט אותו לאור דרישות השכר שלו והעובדה שגם היה הצורך לפצות את מנצ'סטר יונייטד בשביל לשחררו. הוא מצדו דרש לעזוב לקבוצה שמשתתפות בליגת האלופות, עוד הרבה לפני שנפגש עם המאמן אריק טן האח, עליו אמר בריאיון לפירס מורגן שהוא "לא מכבד אותי ואני לא מוכן לכבד אותו".

במהלך הריאיון נשאל גם כריסטיאנו רונאלדו על ראלף רנגניק, שאימן את הקבוצה בסיום העונה שעברה, ועליו אמר: "איך אדם שלא אימן יכול להיות הבוס של מנצ'סטר יונייטד? אני אפילו לא שמעתי עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully