וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו רונאלדו יורה בלי חשבון: "יונייטד בגדה בי, אני לא מכבד את טן האח"

כוכב מנצ'סטר יונייטד הפגיז בריאיון לפירס מורגן: "הרגשתי שלא רוצים אותי, לא רק השנה אלא גם בשנה שעברה - ולא רק המאמן"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו נעדר עקב מחלה משני ניצחונותיה האחרונים של מנצ'סטר יונייטד על פולהאם ובגביע הליגה על אסטון וילה, כך שהוא יצא לפגרת המונדיאל כבר בשבוע שעבר - עם הפסד נוסף של השדים האדומים במשחק בו פתח בהרכב, ב-3:1 לווילה במסגרת הליגה. הערב (ראשון) ניצחה מנצ'סטר יונייטד את פולהאם בדקה ה-93 משער של אלחנדרו גרנאצ'ו וכך שמרה על המקום החמישי ועל מרחק של שלוש נקודות בלבד מטוטנהאם שבמקום הרביעי ללא CR7, שככל הידוע לא נכח באצטדיון - אבל כן מצא זמן להעניק ריאיון בלעדי לעיתונאי פירס מורגן, שבטיזר עוד לפני פרסומו הגדיר אותו בתור "הריאיון הכי נפיץ של כריסטיאנו רונאלדו אי פעם".

ואכן, רונאלדו הגיע עם בטן מלאה. "הרגשתי שיונייטד בגדה בי", אמר. "הרגשתי שאנשים לא רצו אותי פה, לא רק השנה אלא גם בשנה שעברה. דוחקים אותי החוצה - לא רק המאמן, אלא עוד שניים-שלושה אנשים. יונייטד בגדה בי, הפכו אותי לכבשה השחורה. אני לא מכבד את אריק טן האח, כי הוא לא מכבד אותי. אם אתה לא תכבד אותי, אני לא הולך לכבד אותך".

CR7 נשאל מדוע החליט לשוב לקדנציה שנייה במועדון, ואמר: "הלכתי בעקבות הלב. סר אלכס פרגוסון אמר לי, 'זה בלתי אפשרי עבורך ללכת למנצ'סטר סיטי'. אמרתי לו, 'אוקיי, בוס'. אבל המועדון הזה לא התקדם בכלל, מאז שסר אלכס עזב, שום דבר לא השתנה כאן. לא הג'קוזי, לא הבריכה, אפילו לא חדר הכושר, זה כאילו הזמן עצר מלכת. זה הפתיע אותי.

"חשבתי שאראה דברים שונים, טכנולוגיה, בסיס כלשהו, אבל לצערי אלה אותם דברים שראיתי בגיל 21, 22, 23. זה הפתיע אותי מאוד. האוהדים צריכים לדעת את האמת, אני רוצה רק את הדברים הטובים ביותר עבור המועדון הזה, בשביל זה חזרתי. אבל יש דברים מבפנים, שלא עוזרים לנו להגיע לרמות של סיטי, ליברפול ואפילו ארסנל. מועדון כמו יונייטד תמיד צריך להיות בטופ 3, ולצערי זה לא המצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רונאלדו הודה שהמועדון זקוק לצעדים דרסטיים כדי להשתנות, וציטט את פיקאסו: "צריך להרוס משהו כדי לבנות אותו מחדש. הם מתחילים איתי. מבחינתי, אין בעיה. אני אוהב את יונייטד, אוהב את הקהל. אלכס פרגוסון יודע יותר טוב מכולם שהמועדון הזה לא בדרך בה הוא צריך להיות. כולם יודעים. מי שלא רואה את זה, כנראה לא רוצה לראות את זה. הוא עיוור".

חלק מהדברים הקשים ביותר בריאיון השמיע רונאלדו כלפי ראלף רנגניק, ששימש כיועץ וכמנג'ר זמני במועדון: "זה מעניין איך מועדון כמו יונייטד פיטר את סולשיאר והביאו מנהל ספורטיבי שאף אחד לא מבין. אם אתה אפילו לא מאמן, איך תהיה הבוס של מנצ'סטר יונייטד? מעולם לא שמעתי עליו אפילו". הפורטוגלי אף דאג לסגור חשבון עם ויין רוני, שביקר אותו לאחרונה: "אני לא יודע למה הוא כל כך נגדי... כנראה בגלל שהוא סיים את הקריירה ואני עדיין משחק ברמה הגבוהה ביותר. לא אגיד שזה בגלל שאני נראה יותר טוב ממנו, למרות שזה נכון".

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. PAUL ELLIS, GettyImages
ריאיון קשה. רונאלדו/GettyImages, PAUL ELLIS

כריסטיאנו רונאלדו, שיחגוג בפברואר את יום הולדתו ה-38, הבקיע העונה שער אחד בלבד בפרמיירליג והוסיף עוד שני שערים ושני בישולים במשחקי הליגה האירופית. כזכור, גם מערכת היחסים שלו עם המאמן החדש במנצ'סטר, אריק טן האח, רחוקה מלהיות יציבה ולא במקרה הוא השלים רק שלוש הופעות מלאות בהרכב במסגרת הליגה, בעוד בליגה האירופית עשה זאת חמש פעמים ובמשחק הנוסף הוחלף כעבור 81 דקות.

כריסטיאנו רונאלדו כעת יצטרף לחבריו בפורטוגל לקראת מה שאמור להיות גביע העולם האחרון שלו. עם הסלסאו זכה CR7 ביורו 2016 והוא גם מלך השערים לנבחרות עם 117 כיבושים ב-191 הופעות בין לאומיות מאז הבכורה שלו באוגוסט 2003, אז שיחק במקביל גם בנבחרת הצעירה של פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully