וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה על הריאיון של רונאלדו: "חושב רק על עצמו, 99 אחוז מהאוהדים נגדו"

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 10:38

אחרי הריאיון החסר תקדים, באנגליה קוטלים את האסטרטגיה של כריסטיאנו, שמשחק אותה קורבן של מנצ'סטר יונייטד: "עושה קרקס". קראגר: "הוא ניהל את זה רע". ב"סקיי" טוענים: "לא רק ביונייטד, עכשיו הוא גם פגע בנבחרת פורטוגל לפני המונדיאל"

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

עולם הכדורגל רועש וגועש הבוקר (שני), לאחר הריאיון חסר התקדים שהעניק כריסטיאנו רונאלדו לפירס מורגן. ספק אם אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים יוכל לשוב לשחק במנצ'סטר יונייטד, וכעת עושה רושם שנותר רק להעריך היכן ישחק עם פתיחת חלון ההעברות של ינואר.

בין היתר, אמר אמש הכוכב הפורטוגלי: "הרגשתי שיונייטד בגדה בי, הרגשתי שאנשים לא רצו אותי פה, לא רק השנה אלא גם בשנה שעברה. דוחקים אותי החוצה - לא רק המאמן, אלא עוד שניים-שלושה אנשים. יונייטד בגדה בי, הפכו אותי לכבשה השחורה. אני לא מכבד את אריק טן האח, כי הוא לא מכבד אותי. אם אתה לא תכבד אותי, אני לא הולך לכבד אותך".

כריסטיאנו רונאלדו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איך ממשיכים אחרי דבר כזה? רונאלדו/רויטרס

ייתכן שרונאלדו רצה להביע את חוסר הכבוד שהוא מקבל מהקבוצה שאותה הוביל בעבר להישגים גדולים, ונראה שרצה להביע את התסכול שלו מההתנהלות של המועדון וההנהלה - אבל לפחות על פי התגובות, התוצאה הפוכה. רונאלדו שוב סופג ביקורת, על כך שהוא זורק האשמות לכל עבר ומייצר כותרות שליליות סביב הקבוצה.

תגובות של אוהדים ברשת קראו בין השאר "עדיף שיעזוב, וכמה שיותר מוקדם", "איזה קרקס האיש הזה מייצר", "עדיף שלא יהיה כאן", וכו'. במקביל באנגליה מאשימים את האסטרטגיה של כריסטיאנו. הפרשן ג'יימי קראגר כתב: "רונאלדו אומר שהוא לא מכבד את המאמן. רונאלדו תחת טן האח הצהיר שהוא רוצה לעזוב, סירב להיכנס כמחליךף, ירד מהספסל ועזב את המגרש... 99 אחוז מאוהדי יונייטד בצד של טן האח. זה רק מראה כמה רע רונאלדו ניהל את הפרשה".

ב"אתלטיק" כתבו ש"ככל שכריסטיאנו רונאלדו משחק יותר את תפקיד הקורבן, כך ברור יותר שמה שהוא באמת רוצה זה שמנצ'סטר יונייטד תשחרר אותו... הוא ראה את אולד טראפורד כבית סוהר של חמישה כוכבים. הכל אסטרטגיה, עדינה כמו מקדחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

על פי מלידה רגי מ"סקיי ספורט", "גם כאשר יונייטד רשמה את הניצחון הכי גדול שלה העונה על טוטנהאם, הכותרות הלכו על רונאלדו שעזב את האצטדיון. עכשיו כאשר יונייטד מנצחת ונהנית מגרנאצ'ו והכל בוייבים חיוביים, ושוב מדברים על רונאלדו. ועכשיו גם הקמפיין של נבחרת פורטוגל יקבל הסחת דעת, כי רונאלדו שוב עושה מה שהוא רוצה רק לטובת עצמו, להציב את עצמו בעמדת יציאה לקבוצה אחרת שבליגת האלופות".

לדבריה, "עד עכשיו במועדון לא רצו לצאת נגדו וניסו לכבד אותו, יונייטד ניסתה לשמור עליו ולשמח אותו, טן האח ניסה להיות לצדו כלפי חוץ, אבל בריאיון הזה רונאלדו הראה שהוא דואג רק לרונאלדו, והוא יצטרך לעזוב. הוא יודע שאחרי הדברים האלה הוא סיים את דרכו במועדון, ועכשיו הקבוצה תצטרך להיות חזקה ולדעת לסיים את זה".

עוד מדווחים ב"סקיי": "יונייטד הודיעה לרונאלדו שהוא לא יפתח בהרכב מול פולהאם אבל כן יהיה בסגל. הוא אמר להם שהוא חולה". כמו כן נטען ש"שחקנים בקבוצה לא מצליחים להבין למה רונאלדו אמר את מה שהוא אמר... הם מאוד מאוכזבים מההתנהלות שלו, מחוסר הכבוד שהפגין כלפיהם וכלפי המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully