וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזן: "אצילי לא רצה את הברדק". למאמן הובהר שניתן לזמן את סבע

13.11.2022 / 12:17

לפני פתיחת האימונים לקראת זמביה וקפריסין, מאמן הנבחרת הגיב בצער לפרישה של אצילי ("הדרישה שיגיע לדיון פתחה פצעים"), שלח מסר לאבו פאני וטען: "אסור לזמן את סבע לנבחרת בגלל תביעה", אך בהתאחדות הבהירו לו שאין כל מניעה כזו

פלייר מסע"ת נבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

נבחרת ישראל קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים ראשונה בחלון הנבחרות הקרוב, בו תפגוש לשני משחקי ידידות את זמביה ביום חמישי וקפריסין ביום ראשון הבא. אלון חזן התייצב מול המיקרופונים ונאלץ כמובן להתמקד בסערת עומר אצילי. אחרי הפרישה המתוקשרת של מונס דאבור והסקנדל סביב ערן זהבי, הסאגה התורנית בנבחרת היא החלטתו של כוכב מכבי חיפה לפרוש מהמדים הלאומיים בשל ההחלטה לאלץ אותו להגיע לדיונים בעניינו בבית הדין, וגם הוא לא יעמוד לרשות חזן, ולא מסיבות מקצועיות.

חזן התייחס תחילה לעומר אצילי: "גם בתקופה שעומר היה איתנו בנבחרות וגם לפני ההחלטה, הוא ניהל איתי ועם יוסי מספר שיחות. עומר לא היה יכול להתחייב להגיע לדיון שנקבע לו בהתאחדות. הוא החליט שכל הרעש שעוטף את הסיפור הזה פוגע בו ובמשפחה. הוא החליט לא להיכנס לכל הברדק הזה מחדש, הוא רוצה להתרכז במטרות שלו. אני מאוד אוהב אותו כשחקן, וחבל שזו הסיטואציה. מבחינה מקצועית, רציתי אותו בנבחרת. ברגע שהדברים מסביב לא הסתדרו, קיבלתי את ההחלטה שלו".

"בשום שלב לא רצינו לוודא שעומר אצילי רוצה להגיע לנבחרת", הוסיף חזן. "אנחנו לא רוצים בנבחרת שחקנים שצריך לשכנע אותם להגיע. לזכותו של אציל ייאמר שהוא הכריז בכל הזדמנות כמה הוא רוצה להיות חלק מהנבחרת. עומר היה צריך להבטיח שהוא מגיע לדיון, וזה הקשה עליו. זה קצת גרם לכל מיני פצעים להיפתח מחדש, והוא לא רוצה את זה כרגע. הוא באופן אישי היה הכי מחוייב שיש לנבחרת".

מאמן נבחרת ישראל אלון חזן. ניב אהרונסון
אצילי? "לא רצה להיכנס לברדק הזה מחדש"/ניב אהרונסון

כשנשאל על דיא סבע אמר חזן: "נגד סבע עומדת תביעה מהקבוצה הסינית שלו, ולכן אסור לו לשחק בנבחרת ישראל בשלב הזה".

אך בניגוד לכך, בהתאחדות הבהירו כי כבר אין מניעה להזמין את השחקן לנבחרת ישראל וזאת בניגוד להערכה שהביע חזן. למאמן הובהר כי הוא יכול להזמין את סבע, אבל לעת עתה אין בכוונת המאמן הלאומי לקרוא לסבע לסגל הנבחרת.

על זימון אוסקר גלוך ודניאל פרץ אמר: "ברגע ששחקנים ראויים להיות חלק מהנבחרת, הם ראויים לא חשוב מה הגיל שלהם. בפעמים הקודמות איפשרנו להם להיות חלק מהנבחרת הצעירה, אבל עכשיו הם איתנו. מה יהיה בעתיד? נקבל את ההחלטות בעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ישראל, דיא סבע. דני מרון
עדיין לא יקבל זימון. דיא סבע/דני מרון

על רותם חטואל ומוחמד אבו פאני שנותרו מחוץ לסגל: "ברור שתמיד יהיו מאוכזבים. אני שמח שהשחקנים מאוכזבים, ולא האנשים שעוטפים אותם. חטואל שחקן טוב שהיה איתנו גם במלטה. עשינו את הבחירה שלנו, רצינו לתת הזדמנות גם לדין דוד שחזר לעניינים בצורה טובה. לגבי אבו פאני, הוא עבר איתי דרך ארוכה. שחקן נבחרת צריך להיות יותר משחקן רגיל, אבו פאני יודע שהוא צריך לאמץ לעצמו דברים מסוימים ולהשתפר בדברים מסויימים. אלה לא דברים קיצוניים, ואני משוכנע שהוא יהיה חלק מהנבחרת בהמשך".

על אופיר דוידזאדה, שנותר מחוץ לסגל בשל פציעה עליה דיווח: "דוידזאדה דיבר איתי בזימונים הקודמים ואמר לי שהוא קצת התאכזב שהוא לא זומן, אבל ימשיך לעבוד קשה. לכן אני בוחר להאמין לו על כך שדיווח על פציעה. הוא שיחק אתמול עם זריקה, הרופא שלו הסביר שמכבי תל אביב לקחה את הסיכון כי הקבוצה יוצאת לפגרת ממושכת".

מוחמד אבו פאני, שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
"הוא צריך להשתפר בדברים מסוימים". אבו פאני/אודי ציטיאט

על שגיב יחזקאל, שזומן כמגן ימני אחרי הניסוי שצלח בבאר שבע: "לא בושה לאמץ דברים שעובדים במקומות אחרים. זה עובד בצורה טובה בבאר שבע, ואין סיבה לא לאמץ את זה. יחזקאל עושה עבודה לא רעה בכלל בעמדת המגן, הבנו שזה הסגנון שאנחנו מחפשים, עם מהירות על הקו. אם הוא ימשיך לשחק בעמדה הזאת, אין לי ספק שהוא ישתפר גם מבחינה הגנתית".

על אופיר מרציאנו שלא זומן: "הוא עובר תקופה לא קלה מקצועית ובריאותית. הוא רצה לנצל את הפגרה לתהליך של שיקום שאולי תאפשר לו לחזור לכשירות ואולי למצוא קבוצה אחרת. הוא העביר בקשה, ואנחנו נענינו לה כי הוא שירת את הנבחרת במשך שנים רבות. כשהוא יחזור לשחק ויהיה בריא, הוא יחזור להיות חלק מסגל השוערים שלנו".

על העומס על שחקני מכבי חיפה ובאר שבע: "המטרה שלנו פה, היא לווסת את העומס של השחקנים. אנחנו לא מתכוונים לסכן אף שחקן. ננסה לאפשר לשחקנים גם לשחק וגם לנוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully