וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "אני בהלם שכך ככל הנראה אסיים את חלקי בנבחרת"

15.9.2022 / 13:04

אחרי שהתברר שלא זומן לסגל לאלבניה בשל סירובו לחלוק חדר עם שחקן נוסף, כוכב מכבי תל אביב פרסם פוסט הסבר ארוך: "בניון הפר את ההסכם. הצעתי לשלם מכיסי את כל הוצאות המלון, אבל הבנתי שיש לו משהו אישי מולי. עשיתי הכל כדי להמשיך להיות בסגל"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

ערן זהבי לקראת פרישה מנבחרת ישראל. אחרי החדשות המפתיעות לפיהן לא זומן לסגל למשחק מול אלבניה בעקבות סירובו לחלוק חדר עם שחקן נוסף, כוכב מכבי תל אביב הסביר את עמדתו בפוסט ארוך שפרסם באינסטגרם.

"השבוע הוזמנתי לשיחה עם מאמן הנבחרת אלון חזן. הייתה שיחה ארוכה וטובה על כמה הוא רוצה שאהיה חלק מהנבחרת, כמה אני חשוב וכמה כושר המנהיגות שלי והמקצועיות שלי יכולים לעזור לנבחרת", פתח זהבי. "כמובן שאמרתי לו שאני פה בשבילו ובשביל הנבחרת כמו תמיד. בסוף השיחה העליתי את נושא הלינה המשותפת בחדרים. עניין שהבנתי שנכנס לתוקף בזימון האחרון ועליו שמעתי מהשחקנים ולא מהצוות עצמו. כשהעליתי את הנושא הבנתי עד כמה הם מוכנים ללכת רחוק עד כדי כך שלא אהיה חלק מהנבחרת במידה שלא איישר קו. במשך שבע השנים האחרונות בקבוצות ששיחקתי ובארבע השנים האחרונות בנבחרת אני נמצא לבד בחדר, וזאת מהסיבה הפשוטה שלפני כל אימון ומשחק אני קם מוקדם מאוד עם הכנות בוקר - תפילה, נוהל אכילה והתארגנות וגם בלילה הולך לישון מוקדם, כל זה כדי להיות מוכן לאימון הבא וכמובן למשחק המתקרב. ואם יש בחדר עוד מישהו שמתנהל אחרת, אז זה מפריע לי ואני מפריע לו.

"אין שום היגיון בזה, בטח כשהמקצוענות היא נר לרגליי. יש לי סיכום מול ההתאחדות והבנה מצד כולם על החשיבות של העניין. עד שהגיע יוסי בניון והחליט לשנות את הסיכום. ניסיתי לשכנע את גם את חלון חזן וגם את יוסי בניון בחשיבות הדבר עבורי, כולל הצעה לשלם מכיסי את כל הוצאות המלון שלי, אך יוסי סירב לשמוע. לא התייאשתי ופניתי גם לאורן חסון שלהזכירכם היה יו"ר התאחדות גם כשחזרתי לנבחרת והסיכום היה מולו ומול וילי, וגם היום הוא האחראי על הכל. שוב הסברתי לו את השחשיבות להתנהלות מקצוענית עבורי, כולל נכונות לממן הכל מכיסי. אורן חסון הבטיח לבדוק את עניין ולחזור אליי. אחרי שידבר עם בניון ואלון חזן על המצב, ולצערי לא הצליח לשנות את רצונו של בניון שהחחליט שככה הוא החליט וזהו".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
פרשה חדשה. ערן זהבי/אודי ציטיאט

זהבי הוסיף: "אני לא לוקח שום דבר אישית וביקשתי להגיע ולשלם על החדר שלי מכיסי, ושלא ינסו לחנך אותי בקמפיין האחרון שלי בנבחרת ולתת לי להשלים את המטרות שלי בנבחרת בכבוד ובמקצוענות כפי שהורגלתי עד היום. כשהבנתי שגם את זה הם לא מסכימים שאעשה והם רוצים בכל מחיר שאהיה עם מישהו בחדר, הבנתי שזה משהו אישי ושיש מולי משחקי אגו וחוסר כבוד על תרומתי עד היום לנבחרת. אני אוהב תמיד אוהב את הנבחרת וביקשתי להגיע בכל מחיר ולהיות חלק מהסגל. אפילו הייתי מוכן להגיע לחדר משותף, להיכנס אליו ואז לקחת חדר נוסף על חשבוני ולישון בו בלילה כדי להמשיך בקו המקצועני שלי.

מצידי עשיתי הכל כולל הכל כדי להיות בנבחרת. לצערי הצוות המקצועי בראשות בניון החליט בגלל סיפור החדר לא לזמן אותי, מה שהשאיר אותי בהלם ובעצב רב שכך אני ככל הנראה אסיים את חלקי בנבחרת ישראל".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

אחיו של זהבי אבי פרסם פוסט תמיכה: "לא סתם זאת התנועה שבחרת לעשות כששברת את שיא השערים של הנבחרת' תמיד ידעת לכבד ולקבל גדולים ממך. בגלל זה הפכת לגדול מכולם (ותודה למוטל'ה שאישר את זה). זה לא משנה אם אתם לובשים חולצה צהובה, אדומה, ירוקה או כל צבע אחר. כל מי שאוהב ספורט נמצא כרגע מול המסך ומחזיק את הראש. אנשים קטנים תמיד ניסו וינסו להוריד אותך ולהקניט, אבל אתה גדול מזה. הישראלי הגדול בכל הזמנים!".

בין המגיבים לפוסט של ערן זהבי היו גם מספר מחבריו במכבי תל אביב, כולל הבלם ניר ביטון שכתב לו "אוהבים", וכן ידוענים רבים ובהם הזמרים עומר אדם ואייל גולן שכתב: "הפסד שלנו כאוהדי נבחרת ישראל. אם התוצאות עד עכשיו היו פחות היו נותנים לך לישון גם במלון לבד, לא רק בחדר לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully