וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות שחקנים תמכו באצילי: "ניצחון לכל הצבועים המגעילים"

מרבית שחקני מכבי חיפה ושלל כדורגלנים נוספים הגיבו להודעת הפרישה: "תמשיך להשתיק אנשים במגרש". בן שהר: "הפסד של כולנו"

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

אחרי ההודעה של עומר אצילי על עזיבת נבחרת ישראל, הכדורגלנים בישראל לא מותירים ספק בנוגע לעמדתם בפרשה. כוכב מכבי חיפה הצהיר שלא ימשיך ללבוש את המדים הלאומיים על רקע הלחץ הציבורי והעתירות של ארגוני הנשים שדרשו לנפות אותו מהסגל, זכר לפרשת הקטינות בה היה מעורב.

בשעות שאחרי ההצהרה, עשרות כדורגלנים הגיבו לאצילי באינסטגרם והשאירו לו הודעות תמיכה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם עומר אצילי. קובי אליהו
זוכה לחיבוק משחקני מכבי חיפה. אצילי/קובי אליהו

קפטן מכבי חיפה נטע לביא כתב לאצילי: "תמיד לצידך", ושחקנים רבים ממכבי חיפה כולל דולב חזיזה, דין דוד, מאוויס צ'יבוטה, עופרי ארד, רז מאיר, מאור לוי, רמי גרשון, סוף פודגוראנו, סאן מנחם, וגם זרים של הקבוצה לשעבר כמו חוסה רודריגס וגודסוויי דוניו הביעו תמיכה. בן שהר כתב: "הפסד של כולנו. כוכב כדורגל ובן אדם מדהים. מי שמכיר אותך יודע כמה אתה הראשון לשמח אלפי ילדים מחוץ למגרש והראשון לעזור לכל אחד שצריך".

גם שחקנים רבים מקבוצות אחרות הביעו תמיכה באצילי. עומרי גלזר, איתי שכטר, עידן ורד, רותם חטואל, רועי גורדנה, אריאל הרוש, עידן ורד, אלירן עטר, אילון אלמוג, טל בן חיים החלוץ ניב זריהן כתב: "הפסד למדינה. אתה המלך", אורי דהן הוסיף: "הפסד שלנו", טום בן זקן כתב: "הפסד גדול", אופיר קריאף הוסיף: "אתה מעל הליגה אח שלי, ההפסד שלנו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקן נבחרת ישראל, עומר אצילי. ברני ארדוב
הכדורגלנים לא מותירים ספק באיזה צד הם. אצילי בנבחרת/ברני ארדוב

שון מלכה כתב: "לשחק בנבחרת היה החלום שלך מילדות ואתה יכול להגיד בראש מורם שהגשמת אותו! תמשיך להשתיק אנשים במגרש, ההפסד כולו שלנו כוכב כדורגל".

דובב גבאי היה הנחרץ מכולם וביקר את מתנגדי אצילי: "עצוב, באמת עצוב! זה ניצחון לכל הצבועים המגעילים".

בן שהר שחקן מכבי חיפה חוגג שער, מאחוריו עומר אצילי. ברני ארדוב
"הפסד שלנו". שהר עם אצילי/ברני ארדוב

"מאז שאני ילד תמיד הייתה לי שאיפה להיות שחקן בנבחרת ישראל", כתב אצילי בהודעת הפרישה, "הגאווה והכבוד לייצג את המדינה שלנו, ללבוש מדים בצבעי הדגל ולשמוע את ההמנון לפני משחק, זה משהו שפשוט אי אפשר להסביר במילים - הגאווה והכבוד הכי גדולים שיש. לצערי העמוק, מאז הזימון האחרון שלי לנבחרת קיימת ביקורת נוקבת ושיח נרחב על הנושא. אני ער לכך, כמובן.

"אין יום שאני לא חושב על זה, קורא על זה, מדבר על זה או שכל אדם שני ברחוב מביע את דעתו בנושא (אגב חייב לציין שבמקביל אני מקבל הרבה חום והאהבה ואני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות על כך)", המשיך אצילי, "אני רוצה להגיד בצורה ברורה, שוב, את שנאמר כבר כמה וכמה פעמים - אין יום שעובר ובו אני לא מתחרט על מה שקרה. חרטה גדולה ועצומה. זה לא היה צריך לקרות ואני לא עושה לעצמי הנחות, אפילו לא לרגע. מצד שני, לעיתים השיח הלא פשוט שסופגים אני והקרובים אליי, חסר כל מידתיות. טעיתי, אך הרצון של אנשים מסוימים לעיתים בצביעות, פשוט לרמוס, לא פשוטה עבורי.

"נוכח מחול השדים שמתחולל סביבי, הגעתי למסקנה שזה אחד מאותם רגעים בחיים שצריך לקבל החלטות לא פשוטות. אז קיבלתי החלטה קשה והיום אני זז הצידה, השקט למשפחתי, והצלחת נבחרת ישראל אלו היחידים העומדים לנגד עיניי כעת, מאפסן בארון את מדי הנבחרת ונותן לכולם את השקט שהם צריכים", כתב.

כזכור, ארגוני נשים פנו להתאחדות לכדורגל, לספונסרים ובעתירתם אף הובילו לדיונים בבית הדין העליון של ההתאחדות בכל הקשור לשיתופו של אצילי במשחקי הנבחרת, כשגם מול אלבניה ספג שריקות בוז מרבים מיושבי אצטדיון בלומפילד ואף נתלו שלטים נגד זימונו בגין חלקו בפרשה שנחשפה ב"חדשות 13" ובקיץ האחרון שבה לכותרות בעקבות התכתבויות לכאורה שנחשפו בינו לבין דור מיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully