וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל כבר מריחה את האליפות: "כל משחק עבורנו הוא כמו גמר"

התותחנים פתחו פער 5 נקודות בפסגה לפני פגרת המונדיאל, אודגור שכיכב עם צמד: "הסובלנות השתלמה לנו". רמסדייל הזהיר: "יתרון גדול? אחרי הפגרה הכול משתנה"

תקציר: וולבס - ארסנל 2:0/ספורט1

ספק אם יש פרשן אחד שספר את ארסנל כמועמדת לגיטימית לזכות באליפות אנגליה השנה. התותחנים בנו קבוצה סולידית בקיץ ושמו את רוב ה"ז'יטונים" על גבריאל ז'סוס, שחקן שפינה את מקומו במנצ'סטר סיטי לארלינג הולאנד הגדול. אלא שבזמן שכולם מהלללים את הנורבגי והשערים שלו, ז'סוס, אודגור, מרטינלי ויתר הבחורים באדום מובילים בינתיים את ארסנל לעונה חלומית, שאולי תסתיים בתואר אליפות ראשון מאז 2004. רגע לפני פגרת המונדיאל ארסנל עשתה צעד גדול בדרך לשם עם 0:2 בחוץ על וולבס והגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות על פני מנצ'סטר סיטי, שהפסידה באופן סנסציוני בבית לברנטפורד.

מייקל ארטטה עם גבריאל מרטינלי ארסנל. רויטרס
בסוף העונה הם יחגגו גם אליפות? ארטטה ומרטינלי/רויטרס

צפו: כל שערי השבת בליגה האנגלית

תקציר: כל שערי השבת בליגה האנגלית, 12.11, המחזור ה-16/ספורט1

מרטין אודגור, כוכב המשחק הזה שכבש צמד, אמר לאחר המשחק: "היינו צריכים לחפור עמוק היום. במחצית הראשונה היה לנו קשה. שיחקנו קצת לאט, אבל ידענו שיש לנו איכויות ואנחנו תמיד יוצרים מצבים. שמרנו על סובלנות וזה השתלם לנו. דיברנו על דברים טקטיים בהפסקה ושיפרנו אותם במחצית השנייה".

הקשר הנורבגי נמנע מהצהרות לגבי ההמשך ואמר: "אנחנו צריכים להישאר רגועים. זו דרך ארוכה מאוד עד לסוף העונה. אנחנו משחקים כל משחק כאילו שזה גמר וזה הכול".

ארון רמסדייל, שוער ארסנל שגם חגג זימון לנבחרת אנגליה, התקשה להסתיר את השמחה שלו בסיום: "כל ניצחון הוא ניצחון גדול עבורינו. זה מקום שקשה לשחק בו והם הוכיחו את זה ב-45 הדקות הראשונות. אנחנו יוצאים לפגרה עם יתרון קטן, אבל זה לא אומר כלום. דברים ישתנו במהלך הפגרה ואנחנו צריכים להמשיך את מה שסיימנו. זו תהיה עונה חדשה אחרי המונדיאל".

מיקל ארטטה אמר בסיום: "הראינו היום הרבה בגרות. ב-30-20 הדקות הראשונות התקשינו לפצח אותם, אבל היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה ושיחקנו עם יותר אומץ ולקחנו סיכונים, ועדין לא אפשרנו להם לרוץ". על הרוח הקבוצתית: "מדהימה. בלי השחקנים האלה לא היינו כאן. והם מתפתחים מיום ליום". כעת ארסנל מקווה שהיציאה לפגרת המונדיאל לא תהרוס לה את המומנטום. "אני הייתי מתאמן מחר, אבל השחקנים לא יהיו כאן", אמר על התשוקה שלו, "אני מאחל הצלחה לאלה שנוסעים לשחק במונדיאל, מקווה שישמרו על עצמם ושייהנו, כי זה הכי טוב שיש, לייצג את המדינה שלך". האם זה יפגע בשטף? "לא יודע", אמר ארטטה, "אקיש על עץ ואקווה לטוב. כשכולם יחזרו נדע להעריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully