וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצלה את המעידה של מנצ'סטר סיטי: ארסנל ניצחה 0:2 את וולבס

אחרי שראו את האלופה מפסידה בבית לברנטפורד, התותחנים עמדו בלחץ ופתחו פער של חמש נקודות בפסגה לפני פגרת המונדיאל. אודגור הכריע עם צמד (55 ו-75), ארסנל בדרך לאליפות ראשונה מאז 2004?

תקציר: וולבס - ארסנל 2:0/ספורט1

2003/2004, זו היתה העונה האחרונה שבה ארסנל זכתה באליפות. אז שיחקו שם שחקנים גדולים כמו תיירי הנרי, פטריק ויירה ואחרים. בתחילת העונה הנוכחית אף אחד לא ספר את הקבוצה של ארטטה כמועמדת רצינית לזכות בתואר הזה, אבל הערב (שבת) התותחנים עשו צעד משמעותי מאוד לעבר התואר עם 0:2 בחוץ על וולבס בקרב קצוות. היום הזה, שנפתח עם ניצחון סנסציוני של ברנטפורד בחוץ על מנצ'סטר סיטי, הסתיים עם ניצחון של התוחנים שניצלו את המעידה של היריבה העיקרית שלהם כרגע - ניצחון שהגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות לפני פגרת המונדיאל וזה כבר מתחיל להיות משמעותי.

מרטין אודגור שבר את הקרח עם צמד (55 ו-75) אחרי מחצית ראשונה מאופסת ואחרי 14 מחזורים ארסנל עם מאזן מדהים של 12 ניצחונות, תיקו אחד והפסד בודד למנצ'סטר יונייטד. ארסנל, שהמשחק שלה מול מנצ'סטר סיטי נדחה בשל מות המלכה, נראית כרגע כמו הקבוצה הכי טובה באנגליה ובהחלט להגיד את המילה אליפות בביטחון מלא. ו-וולבס? המושבה הפורטוגלית שבקרוב יאמן אותה ג'ולן לופטגי נמצאת בצרות וסוחבת את כל הליגה על גבה למרות סגל מוכשר שכולל שמות כמו גונסאלו גדש, אדאמה טראורה, ז'ואאו מוטיניו ואחרים.

מרטין אודגור ארסנל חוגג. רויטרס
צמד ששווה פער חמש בפסגה. אודגור חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: רגע מאוד מדאיג לארסנל ובעיקר לנבחרת שוויץ. גרניט ג'אקה הוחלף על ידי פאביו ויירה כבר בפתיחה. הקפטן לא נראה פצוע, אך התלונן כנראה כי הוא חולה.

דקה 22: זינצ'נקו הרים כדור לרחבה, ז'סוס נגח סמוך לקורה.

דקה 35: סאקה שלח כדור לז'סוס באגף השמאלי, הברזילאי חתך למרכז והפציץ למשקוף.

דקה 55, גול! ארסנל עלתה ל-0:1 משער אופייני בהתקפה נהדרת. ז'סוס הכניס כדור לפאביו ויירה, ששלח רוחב ומצא את אודגור שהגיח מאחור וגלגל לרשת.

דקה 75, גול! ארסנל עלתה ל-0:2, בדרך לניצחון 12 ב-14 מחזורים. זינצ'נקו שלח כדור רוחב שהגנת וולבס לא הצליחה להרחיק, אודגור עט על הטרף וירה פנימה מתוך הרחבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מרטין אודגור ארסנל כובש. רויטרס
אודגור וסאקה רבים על הזכות לכבוש את הראשון/רויטרס

המחזור ה-16 בפרמיירליג יסתיים ביום ראשון עם המפגשים בין ברייטון לאסטון וילה ובין פולהאם למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully