וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו חילצה 1:1 מהפועל פתח תקוה, ניצחונות לכפר סבא ואום אל פאחם

זאהי אחמד השווה עבור המדורגת שנייה בתוספת הזמן. 0:1 לכפר סבא על נוף הגליל וגם לאום אל פאחם על הפועל ראשון לציון

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

הליגה הלאומית יצאה הערב (שני) לפגרת המונדיאל עם 1:1 דרמטי שחילצה הפועל עכו מהפועל פתח תקוה בתוספת הזמן. הפועל כפר סבא התקרבה ועלתה למקום הרביעי עם 0:1 מאוחר על הפועל נוף הגליל וגם הפועל אום אל פאחם במאבק אחרי 0:1 על הפועל ראשון לציון.

הפועל פתח תקוה - הפועל עכו 1:1

המלאבסים ידעו שזה משחק של להיות או לחדול, כבר בשלב כה מוקדם של העונה, וחשבו שעמדו במשימה שלהם, אבל חוו מפח נפש בתוך תוספת הזמן. עידן שמש החמיץ פעמיים, הפועל פתח תקוה המשיכה ללחוץ ועופר טסלפפה כבר חשב שהשער לא יגיע, עד שרועי זיקרי ירה פנימה אחרי כדור קרן בדקה ה-76. הפער בין הקבוצות אמור היה להצטמצם לשלוש נקודות, אבל זאהי אחמד הלוהט כבש מקרוב בדקה ה-93 אחרי איבוד כדור רשלני ברחבה של מוחמד באדיר, והשאיר את עכו בלתי מנוצחת בשמונת המחזורים האחרונים (20 נקודות מ-24 אפשריות) ועם יתרון במקום השני. הפועל פתח תקוה ירדה למקום השביעי.

שחקני הפועל עכו חוגגים עם זאהי אחמד. מאור אלקסלסי
הציל נקודה עם שערו השמיני העונה. זאהי אחמד/מאור אלקסלסי

הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 0:1

הקבוצה של אדהם האדיה ממשיכה במגמת השיפור עם משחק רביעי רצוף ללא ספיגה וחמישי ללא הפסד, כשהיא כעת במרחק חמש נקודות בלבד מהמקום השני. הפועל ראשון לציון הקדימה את אום אל פאחם בטבלה ערב המחזור ומעולם לא הפסידה לה בתשעה מפגשים, אבל הפעם זה קרה לראשונה, אחרי שאנס מחאמיד התגבר על שלושת הבלמים של האורחת ובעט פנימה בדקה ה-27.

הפועל כפר סבא - הפועל נוף הגליל 0:1

הניצחון של מ.ס. כפר קאסם ביום שישי הוריד את הפועל נוף הגליל אל המקום ה-15 שממנו נושרים אוטומטית לליגה א', ובו היא תישאר עד שהליגה תתחדש. היורדת מליגת העל קיוותה לנצח בכפר סבא לראשונה מאז פברואר 2013, אבל היא ללא ניצחון חוץ העונה ועם שתי נקודות בשבעת המחזורים האחרונים יהיה לה קשה לשרוד. היא החזיקה מעמד בלויטה עד לדקה ה-85, אז אליאן רוחנא סידר לירוקים ניצחון שהקפיץ אותם אל המקום הרביעי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל אדומים אשדוד - מכבי פתח תקוה 1:2
בני יהודה - עירוני טבריה 3:2
הפועל עפולה - הפועל רמת גן 2:2
מכבי קביליו יפו - מכבי אחי נצרת 2:0
מ.ס. כפר קאסם - הפועל ניר רמת השרון 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully