וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס עקפה את לאציו בדרך למקום ה-3, ניצחון דרמטי למילאן

הביאנקונרי יצאו לפגרה עם ניצחון ליגה שישי ברציפות, צמד לקן ב-0:3 על הרומאים. שער עצמי בדקה ה-92 סידר לאלופה 1:2 על פיורנטינה. רומא סחטה 1:1 דרמטי מול טורינו, 2:3 לאינטר על אטאלנטה

תקציר: יובנטוס - לאציו 0:3/ספורט1

המחזור ה-15 בסריה A - האחרון לפני פגרת המונדיאל - הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שישה משחקים, כשבמוקד שני מפגשי צמרת מסקרנים. בראשון שבהם, אטאלנטה המתדרדרת הפסידה בבית לאינטר, ובשני יובנטוס המשיכה בכושר הנהדר כשגברה 0:3 על לאציו ועלתה על חשבונה למקום השלישי. דרמה גדולה נרשמה אחר הצהריים ברומא, שם הג'אלורוסי נכנסו לדקה ה-90 כשהם בפיגור, מיד לאחר מכן החמיצו פנדל ובכל זאת סחטו 1:1 מטורינו. מילאן סיימה ב-1:1 עם פיורנטינה.

מואיז קן, שחקן יובנטוס חוגג. Stefano Guidi, GettyImages
יובנטוס חוגגת ביציאה לפגרה. קן/GettyImages, Stefano Guidi

יובנטוס - לאציו 0:3

האם הגברת הזקנה מצליחה להשכיח את תחילת העונה? אחרי פתיחה קטסטרופלית וקמפיין מזעזע בליגת האלופות, הביאנקונרי יוצאים לפגרת המונדיאל ברצף מדהים של שישה ניצחונות ליגה, מה שמציב אותם במקום השלישי על חשבון היריבה עליה גברו הערב והאקס מאוריציו סארי.

בהיעדר דושאן ולאחוביץ', מואיז קן שכבש את השער ב-0:1 על ורונה במחזור שעבר נטל את המושכות גם הערב. שתי דקות להפסקה, החלוץ ניצל יציאה רעה של השוער איבן פרובדל כדי להקפיץ מעליו באלגנטיות ולקבוע 0:1. בדקה ה-54 פרובדל עצר בעיטה למסגרת של פיליפ קוסטיץ', אך קן עט על הריבאונד ודחק מקרוב את שערו השני. בדקה ה-90 היה זה חברו של קן לחוליית ההתקפה, ארקדיוש מיליק, שנהנה מבישול של פדריקו קייזה וחתם את תוצאת המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לאוטרו מרטינס, שחקן אינטר חוגג. Maurizio Lagana, GettyImages
אינטר יצאה לפגרה בסטייל. מרטינס חוגג/GettyImages, Maurizio Lagana

אטאלנטה - אינטר 3:2

הקבוצה של ג'אן פיירו גאספריני ממשיכה לאבד גובה עם הפסד שלישי ברציפות, וסופרת שמונה מפגשים ללא ניצחון על הנראזורי ממילאנו. המארחת החלה טוב עם פנדל מדויק של אדמולה לוקמן בדקה ה-25, אך אדין דז'קו הפך עם צמד בדקות ה-36 וה-56. שער עצמי של חוסה לואיס פאלומינו קבע 1:3 בדקה ה-61, וגם שער מצמק שלו לצד הנכון 16 דקות לאחר מכן לא מנע מהאורחת לצאת לפגרה עם ניצחון שני ברציפות.

פאולו דיבאלה, קשר רומא. ANDREAS SOLARO, GettyImages
מוריניו הורחק, דיבאלה חזר, רומא ניצלה מהפסד בתוספת הזמן/GettyImages, ANDREAS SOLARO

צפו בהרחקת מוריניו ובמאטיץ' מציל את רומא מהפסד לטורינו

תקציר: רומא - טורינו 1:1/ספורט1

רומא - טורינו 1:1

רומא סופרת שלושה מחזורים רצופים ללא ניצחון בסרייה A, אבל בתום דרמה גדולה באולימפיקו היא לפחות נמנעה מהפסד שני בשלושה משחקים. רומא הגיעה אחרי הפסד ללאציו בדרבי, תיקו 1:1 מאכזב מול ססואולו והיום נקלעה לפיגור מפתיע מנגיחה של קרול לינטי בדקה ה-55, נכנסה לדקה ה-90 כשהיא בפיגור וללא מאמנה, ז'וזה מוריניו שדקה קודם לכן הורחק בכרטיס אדום.

בדקה ה-90+1 החלוץ אנדראה בלוטי, שעלה מהספסל במקום טמי אברהם שחזר להרכב, צריך היה להשוות מול הקבוצה ממנה הגיע לבירת איטליה - אבל בעט פנדל לקורה והחוצה. אחרי כל זה, למרות הכל, שלוש דקות חלפו ואז נמניה מאטיץ', בדקה ה-94, הצליח לבעוט פנימה בבעיטה אדירה מחוץ לרחבה וקבע 1:1 בסיום, הציל נקודה עבור הג'אלורוסי ומנע מטורינו ניצחון רביעי בחמישה מחזורים. רומא נותרה במקום השביעי עם 27 נקודות במאזנה. בנוסף לבלוטי, מי שעוד עלה מהספסל ברומא בדקה ה-70 היה פאולו דיבאלה הארגנטינאי, שהיה מושבת במשך חודש וארבעה ימים וכעת חזר בדיוק בזמן למונדיאל - דיבאלה למעשה היה "המבשל" למאטיץ', כי בעיטה שלו טסה למשקוף ומשם הכדור הגיע אל מאטיץ' שירה פנימה.

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
איזו דרמה. מילאן חוגגת/רויטרס

מילאן - פיורנטינה 1:2

אחרי ה-0:0 המאכזב עם קרמונזה במחזור שעבר, התאוששו הרוסונרי ועשו זאת בתום דרמת ענק. רפאל לאאו שב להרכב וכבש כבר בדקה השנייה, אך אנטונין באראק איזן בצד השני (28). ואז, בדקה ה-92, כבש ניקולה מילנקוביץ' שער עצמי והכריע. האורחת מפסידה אחרי חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.

צפו בתקציר: ספציה הפכה ל-1:2 בחוץ נגד ורונה

תקציר: ורונה - ספציה 2:1/ספורט1

משחקים נוספים

ורונה - ספציה 2:1
לוורונה: סימונה ורודי (30). לספציה: אמבלה אנזולה (53, 69).

מונצה - סלרניטנה 0:3
למונצה: קרלוס אוגוסטו (24), דני מוטה (35), מתאו פסינה (פנדל, 74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully