וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראמוס וטיאגו מחוץ לסגל ספרד, ממפיס דפאי זומן בהולנד

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 21:24

הבלם והקשר הותיקים לא נכללו ברשימה של אנריקה, גאבי ופדרי בפנים. חלוץ ברצלונה התאושש מהפציעה ויהיה חלק מ-26 השחקנים של ואן חאל במונדיאל, סימונס ירשום בכורה בטורניר הגדול. יובאנוביץ' מחוץ לסגל סרביה, ראיקוביץ' זומן

קליפ סיכום היום בספורט, 11.11/ספורט1

אחרי שנעדרה מהמונדיאל ב-2018, הולנד חוזרת לבמה הגדולה של כדורגל הנבחרות, והיום (שישי) לואי ואן חאל הודיעה על הסגל הרשמי לטורניר בקטאר. ההפתעה הגדולה שנרשמה היא באי זימונו של סוון בוטמן שרושם עונה נהדרת במדי ניוקאסל ויספר סילסן ששיחק במונדיאל 2014.

וירג'יל ואן דייק יוביל כקפטן את האורנג' בטורניר הראשון שלו בסגל הנבחרת. הבלם שהחמיץ את היורו האחרון בעקבות פציעה צפוי לפתוח בהגנה לצידם של מתייס דה ליכט וניית'ן אקה. יוריין טימבר וסטפן דה פריי יקוו לקבל את ההזדמנות מהספסל.

צ'אבי סימונס שמציג יכולת טובה במדי פ.ס.וו קיבל את הקרדיט מואן חאל, ויתחרה על המקום בקישור עם מרטן דה רון, פרנקי דה יונג ודייבי קלאסן. בהתקפה ממפיס דפאי שמחלים מפציעה אמור להיות החלוץ הפותח, כשסטיבן ברחהאוס וסטיבן ברחווין מאייאקס אמורים להשלים את השלישייה הקדמית. גם קודי גאקפו הנהדר ינסה לקבל את חולצת ההרכב מהמאמן ההולנדי, אחרי שהוליך את פ.ס.וו לפתיחת עונה טובה.

ג'וסטין ביילו יחליף את סילסן בין הקורות, בעוד רמקו פסאבר יהיה השוער המחליף.

שחקני נבחרת הולנד חוגגים שער של וירג'יל ואן דייק. JOHN THYS/AFP, GettyImages
ינהיג את ההולנדים בקטאר. וירג'יל ואן דייק/GettyImages, JOHN THYS/AFP

הסגל המלא

שוערים: רמקו פאסבר, ג'וסטין ביילו, אנדריס נופרט

הגנה: וירג'יל ואן דייק, ניית'ן אקה, דיילי בלינד, יוריין טימבר, דנזל דומפריס, סטפן דה פריי, מתייס דה ליכט, טיירל מלאסיה, ג'רמי פרימפונג.

קישור: פרנקי דה יונג, סטיבן ברחהאוס, דייבי קלאסן, צ'אבי סימונס, קודי גאקפו, טון קופמיינרס, קנת' טיילור, מארטן דה רון.

התקפה: ממפיס דפאי, סטיבן ברחוויין, וינסנט יאנסן, לוק דה יונג, נואה לאנג, ואוט וחהורסט.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

סדר המשחקים של הולנד

סנגל - הולנד (21.11)
הולנד - אקוודור (25.11)
הולנד - קטאר (29.11)

אלופת העולם ב-2010 תרצה לרשום טורניר מוצלח יותר מהאחרון שנערך ב-2018 ברוסיה, שם היא הודחה על ידי המארחת כבר בשלב שמינית הגמר. היום לואיס אנריקה הודיע על 26 השחקנים שזומנו לסגל הלה רוחה לקטאר, עם שבעה נציגים של ברצלונה לעומת שניים בלבד של ריאל מדריד.

ניקו וויליאמס, אחיו של אינקי ושותפו להתקפה באתלטיק בילבאו, בחר לייצג את הנבחרת הספרד, בניגוד לאחיו שישחק במדי גאנה, וקיבל את הקרדיט מהמאמן הספרדי בטורניר ראשון. אלברו מוראטה, פראן טורס, אנסו פאטי ודני אולמו ששב מפציעה יהיו חלק משחקני ההתקפה שיעמדו לרשות אנריקה.

סרחיו ראמוס לא ירשום מונדיאל חמישי כמו כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי, כשהבלם נשאר מחוץ לסגל של אנריקה. גם טיאגו אלקנטרה של ליברפול לא זומן במפתיע, כשהוגו גייאמון יקבל את הבכורה שלו בטורניר הגדול. ירמי פינו שרושם עונה נהדרת במדי ויאריאל יתחרה עם אנסו פאטי על מקום בהרכב.

בקישור סרחיו בוסקטס ירשום טורניר אחרון לפני פרישתו מהמדים הלאומיים, כשפדרי וגאבי יוכלו ליצור קישור של הבלאוגרנה. גם רודרי וסולר צפויים להתחרות על המקום ב-11 של ספרד. בין הקורות אמור לפתוח אונאי סימון של אתלטיק בילבאו כשדויד ראייה ורוברט סאנצ'ס יהיו על הספסל.

שחקן נבחרת ספרד טיאגו אלקנטרה. GettyImages
מחוץ לסגל של אנריקה. טיאגו/GettyImages

הסגל המלא

שוערים: אונאי סימון, רוברט מרטינס, דויד ראייה.

הגנה: פאו טורס, איימריק לאפורט, חוסה גאיה, דני קרבחאל, אריק גרסיה, ססאר אספיליקואטה, ג'ורדי אלבה, הוגו גייאמון.

קישור: סרחיו בוקסטס, רודרי, פדרי, גאבי, מרכוס יורנטה, קרלוס סולר, קוקה.

התקפה: דני אולמו, פראן טורס, אנסו פאטי, מרקו אסנסיו, אלברו מוראטה, פבלו סראביה, ניקו וויליאמס, ירמי פינו.

גאבי שחקן נבחרת ספרד. FRANCK FIFE/AFP, GettyImages
יפתח בקישור? גאבי/GettyImages, FRANCK FIFE/AFP

סדר המשחקים של ספרד

ספרד - קוסטה ריקה (23.11)
ספרד - גרמניה (27.11)
יפן - ספרד (1.12)

שחקן נבחרת סרביה ג'ורג'ה יובאנוביץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יצפה במונדיאל מרחוק. יובאנוביץ' במדי סרביה/GettyImages, Srdjan Stevanovic

נבחרת נוספת מאירופה שפרסמה היום את הסגל הסופי היא סרביה, שהשאירה בחוץ את ג'ורג'ה יובאנוביץ' ממכבי תל אביב ובכך נקבע כי לליגת העל לא יהיה נציג בגביע העולם. אקס הצהובים, פרדראג ראיקוביץ', כצפוי נכלל בסגל לצד כוכבים כמו דושאן ולאחוביץ', פיליפ קוסטיץ', סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', דושאן טאדיץ' ואלכסנדר מיטרוביץ'.

הסגל המלא:

שוערים: מרקו דימיטרוביץ' (סביליה), פדרארג ראיקוביץ' (מאיורקה), וניה מילינקוביץ' סאביץ' (טורינו)

הגנה: סטפן מיטרוביץ' (חטאפה), ניקולה מילנקוביץ' (פיורנטינה), סטראהיניה פאבלוביץ' (רד בול זלצבורג), מילוש וליקוביץ' (ורדר ברמן), פיליפ מלאדנוביץ' (לגיה ורשה), סטראהיניה ארקוביץ' (הכוכב האדום בלגרד), סרדיאן באביץ' (אלמריה).

קישור: נמניה גודל (סביליה), סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (לאציו), סאשה לוקיץ' (טורינו), מרקו גרוייץ' (פורטו), פיליפ קוסטיץ' (יובנטוס), אורוש ראצ'יץ' (בראגה), נמניה מקסימוביץ' (חטאפה), איבן איליץ' (ורונה), אנדרייה זיבקוביץ' (פאוק סלוניקי), דרקו לאזוביץ' (ורונה).

התקפה: דושאן טאדיץ' (אייאקס), אלכסנדר מיטרוביץ' (פולהאם), דושאן ולאחוביץ' (יובנטוס), פיליפ דיוריצ'יץ' (סמפדוריה), לוקה יוביץ' (פיורנטינה), נמניה ראדוניץ' (טורינו).

סדר המשחקים של סרביה

ברזיל - סרביה (24.11)
קמרון - סרביה (28.11)
סרביה - שווייץ (2.12)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully