וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריחה את האליפות: נאפולי ניצחה 2:3 את אודינזה ופתחה פער 11 נקודות בפסגה

המוליכה כמעט איבדה יתרון של 0:3, אבל רשמה ניצחון ליגה 11 ברציפות וברחה למילאן ולאציו. שער בכורה לבנדה בסרייה A, לצ'ה ניצחה 0:2 את סמפדוריה

תקציר: נאפולי - אודינזה 2:3/ספורט1

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת) כשגולת הכותרת הייתה כמובן משחקה של נאפולי, שניצחה 2:3 את אודינזה ופתחה פער של 11 נקודות בפסגה. לצ'ה סיבכה עוד יותר את סמפדוריה עם 0:2 בחוץ ובהמשך ססואולו תתארח אצל בולוניה.

ויקטור אוסימן נאפולי חוגג. רויטרס
מניות רבות באליפות הקרבה ובאה. אוסימן/רויטרס

נאפולי - אודינזה 2:3

לא רק שנאפולי שועטת לעבר אליפות ראשונה אחרי 32 שנה, המוליכה הגאה שלא מפסיקה לנצח נהנית מיתרון יחסי לעומת היריבות שלה: הכוכבים הגדולים שלה ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה וכן האיטלקים כמו רספאדורי ואחרים לא ישחקו במונדיאל וינוחו בפגרה. הגיאורגי שוב לא נכלל בסגל בגלל פציעה בגבו, אבל נאפולי היא לא קבוצה של שחקן אחד, אלא מכונה משומנת שהשיגה את ניצחונה ה-11 ברציפות בליגה האיטלקית. ויקטור אוסימן מלך שערי הליגה כבש בנגיחה (15) אחרי בישול של אלמאס. פיוטר ז'לינסקי הכפיל בדקה ה-31 ואלמאס קבע 0:3 בדקה ה-58 במבצע אישי אחרי כדור עומק מצוין של אנגיסה. אלא דווקא כשהיה נדמה שהמוליכה בדרך לעוד ניצחון נינוח, אודינזה שעשתה כמה וכמה קאמבקים בתחילת העונה, חזרה למשחק משער של איליה נסטרובסקי (79) וכעבור שלוש דקות בלבד לאזאר סאמארדז'יץ' קבע 3:2 והלחיץ את המארחים.

נאפולי הצליחה לשמור על ה-2:3 השברירי ולהגדיל את הפער בפסגה ללא פחות מ-11 נקודות ממילאן ולאציו שמאבדות נקודות למכביר. היא יוצאת לפגרת המונדיאל בראש שקט, כשהיא יכולה כבר להריח את התואר הנכסף, וכמה חבל שדייגו מראדונה לא בחיים כדי לראות את זה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לאמק בנדה שחקן לצ'ה חוגג שער מול סמפדוריה. Simone Arveda, GettyImages
מירידת ליגה בישראל לשער בסרייה A. לאמק בנדה חוגג/GettyImages, Simone Arveda

סמפדוריה - לצ'ה 2:0

האם אלופת אירופה לשעבר תרד לסרייה B אחרי 11 שנים? עונת הבלהות של סמפדוריה נמשכה עם הפסד ביתי בקרב תחתית מול לצ'ה והיא יוצאת לפגרה במרחק של ארבע נקודות (לפחות) מחוף מבטחים. לצ'ה הפתיעה את אטאלנטה עם 1:2 באמצע השבוע והפעם לורנצו קולומבו ניצל טעות בהגנה בדקה ה-45 ובישל ללאמק בנדה המחליף בדקה ה-81. שער בכורה בסרייה A לרכש ממכבי פתח תקוה. לצ'ה תפסה פער של תשע נקודות מהקו האדום.

משחק נוסף:

בולוניה - ססואולו 0:3
לבולוניה: מיכאל אבישר (30), מרקו ארנאוטוביץ'' (50), לואיס פרגוסון (78)

משחקי יום ראשון

אטאלנטה - אינטר
ורונה - ספציה
מונצה - סלרניטנה
רומא - טורינו
מילאן - פיורנטינה
יובנטוס - לאציו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully