וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין מניעה משפטית, אבל ההתאחדות עדיין מתלבטת אם לזמן את אצילי

10.11.2022 / 9:50

המחלקה המשפטית ובית הדין העליון אישרו את זימונו של הקשר מבחינה טכנית, אבל בהתאחדות עדיין בוחנים זאת בעיקר לאור הפרסומים כי אצילי יעדיף לפרוש ולא להגיע לדיון בעניינו בעוד שבועיים. צפויה שיחת טלפון היום עם השחקן כדי לשמוע את הצד שלו ואז תתקבל ההחלטה

ההתכתבות בין דור מיכה לבין עומר אצילי/מתוך רשת 13

סגל נבחרת ישראל למשחקי הידידות מול זמביה וקפריסין בשבוע הבא, יפורסם מחר בבוקר והשאלה המסקרנת במיוחד היא האם עומר אצילי יהיה חלק ממנו. בית הדין שליד ההתאחדות לכדורגל והמחלקה המשפטית שבתוך ההתאחדות לכדורגל, נתנו את עמדתם בעניין והבהירו כי אין בעיה תקנונית לזמן את אצילי הגם שהדיון בעניינו בבית הדין העליון, עדיין מתנהל.

כזכור, הוגשה עתירה מצד ארגוני הנשים נגד זימון אצילי ודיון בהרכב מורחב של דיינים נקבע ל-23 בחודש, אחרי צמד המשחקים. בהתאחדות לכדורגל ביקשו תחילה להבין דרך הגופים המשפטיים האם הם בכלל רשאים להזמין שחקן שמתנהל נגדו כעת דיון משפטי בבית הדין העליון. התשובה כאמור התקבלה אתמול והובהר שאין מניעה. יחד עם זה, בשבועות האחרונים התפרסמו לא מעט ידיעות בהן נכתב כי אצילי לא יגיע לדיון, על פי בקשת נשיאות בית הדין העליון וכי הוא מעדיף לפרוש מאשר להופיע בפני הדיינים. בשל כך וגם כי מדובר בנושא רגיש בפרופיל מאוד גבוה, תקיים היום ההתאחדות בפורום הבכיר שלה דיון בסיומו תתקבל החלטה אם צריך להזמין את אצילי לשני המשחקים. לא מן הנמנע כי אצילי יתבקש היום להבהיר אם הוא מתכוון להגיע לדיון בעניינו בבית הדין העליון ועל פי התשובה שלו תתקבל ההחלטה אם לזמנו לסגל הנבחרת.

עומר אצילי שחקן נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
הדילמה עדיין לא נפתרה. אצילי/מאור אלקסלסי

כזכור, במשחק האחרון של הנבחרת בבלומפילד מול אלבניה במסגרת ליגת האומות, זכה אצילי לשריקות בוז צורמות מהיציעים, כך שכל העניין סביבו הוא לא משהו נוח גם לנבחרת עצמה, כפי שהיה בתקופה בה מונס דאבור שיחק ובכל פעם שנגע בכדור נשמעו שריקות נגדו.

במידה שההתאחדות תחליט כי אצילי יכול להיות מוזמן, הכדור יעבור למאמן הנבחרת אלון חזן ולמנהל המקצועי יוסי בניון שיצטרכו להכריע מקצועית, אם לזמן את הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully