וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אות קין למדינה": חזן ועמיחי שפיגלר התפתלו אחרי הבוז לאצילי, וחטפו

כוכב מכבי חיפה ספג שריקות בבלומפילד, חושף פרשת הקטינות גיבה, גם בפוליטיקה התרעמו, והתגובות של המאמן והשדר עוררו כעס: "מוטב שחזן לא יעבוד יותר בהתאחדות". וגם: הודעת התמיכה של מכבי חיפה, והתגובה של אצילי

מערכת וואלה

בשולי הניצחון החשוב של נבחרת ישראל, 1:2 אמש (שבת) על אלבניה, ניצבה גם הסערה סביב עומר אצילי. כוכב מכבי חיפה, שזימונו לנבחרת גרר ביקורות וגינויים נרחבים, נכנס בדקה ה-77 במקומו של ליאל עבדה ומיד ספג שריקות בוז צורמות. בהמשך הוא ספג קריאות ושריקות בכל פעם שנגע בכדור.

שחקן נבחרת ישראל, עומר אצילי ליד אלסעיד הוסאי, שחקן נבחרת אלבניה. ברני ארדוב
לא רק הוא חטף. אצילי/ברני ארדוב
עומר אצילי מגיב למכבי חיפה אחרי שריקות הבוז במדי הנבחרת. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
מכבי חיפה כתבה לאצילי: "אנחנו אוהבים אותך", הוא השיב: "אני יותר"/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

חושף פרשת הקטינות: "כבוד לאוהדות ולאוהדים"

גם יאיא פינק ממפלגת העבודה יודע: "זו אות קין"

הסצנות סביב אצילי בבלומפילד עוררו תגובה מעוררת מחלוקת גם משדר המשחק, עמיחי שפיגלר, שלמשמע שריקות הבוז לאצילי דיבר כמי שמציג אותו כקורבן ואמר שהשחקן "צריך להתמודד עם הרקע הלא נעים הזה". כמו כן, הוא גם הבהיר שלצד הקריאות נגד אצילי, "יש גם קהל שמעודד אותו". האמירות של שפיגלר עוררו כעס, ורבים ביקרו אותו בטוויטר.

עמיחי שפיגלר התפתל בשידור כשאצילי נכנס, בטוויטר ביקרו גם אותו

בסיום, הבהירו בנבחרת כי גם מגבים את אצילי. שון וייסמן, שכבש את השער הראשון לזכות הנבחרת, אמר ש"פשר השריקות לא מובנות לי", חבריו של אצילי למכבי חיפה דולב חזיזה ונטע לביא טענו ש"מדובר באוהדים של מכבי תל אביב", והגדיל לעשות אלון חזן, שבמסיבת העיתונאים קרא לקהל "להתבגר". מיותר לציין שגם האמירה הזו לא התקבלה בעין יפה.

כזכור, אצילי נחקר בשנת 2020 ביחד עם דור מיכה בחשד לבעילה אסור בהסכמה, עקב קיום יחסי מין עם קטינות בנות 15. בעקבות החקירה הוא ומיכה שוחררו ממכבי תל אביב. בספטמבר 2020 הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק מחוסר אשמה, אבל הפרשה התעוררה מחדש בחודש יולי השנה, כשאלמוג בוקר פרסם הקלטות של אצילי ומיכה אשר מעידות לכאורה על כך שהשניים ידעו שהנערות היו קטינות ואף תכננו להביא סמים למפגש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully